ad
  • 8.112.749 stemmen

Deuce Bigalow: Male Gigolo (1999)

Komedie | 90 minuten
2,62 1.194 stemmen

Genre: Komedie

Geregisseerd door: Mike Mitchell

Met onder meer: Rob Schneider, William Forsythe en Eddie Griffin

Releasedatum: 10 december 1999

Over Deuce Bigalow: Male Gigolo

"He charges $10 but he’s willing to negotiate."

Deuce Bigalow is een aquarium-schoonmaker die door een gigolo gevraagd wordt om op z'n vissen te passen als hij weg is. Als hij per ongeluk het huis vernielt, is hij gedwongen om zelf als gigolo aan het werk te gaan om aan geld te komen voor een reparatie.

imageimageimageimageimageimageimage

Deuce Bigalow

Det. Chuck Fowler

Tiberius Jefferson "T.J." Hicks

Antoine Laconte

avatar van Kondoro

Kondoro

Heb er wel even van genoten!

Leuk om een middagje film te kijken!

3.0

avatar van Dick2008

Dick2008

Dick2008 schreef:

De film begint erg grappig en het eerste gedeelte van de film is ook leuk, zoals tijdens de schoonmaakwerkzaamheden. Al is de scène met het aquarium misschien nog wel de beste. Maar zodra hij als gigolo aan de slag gaat, gaat het met de film ook steeds meer achteruit. Deze film kent weliswaar zijn hilarische momenten, maar verloopt in het algemeen nogal stroefjes. Komt aan het einde nog een beetje terug op het niveau waarop hij begon. Maar ik vind deze film na herkijken toch duidelijk minder dan Deuce Bigalow: European Gigolo (2005). 3.0

Toch een aangename verrassing. Schneider is maar een vervelende vent. Maar ja, dat is met alle komieken zo, er zijn periodes dat ze leuk zijn maar op gegeven moment worden ze vervelend. Die films van Rob zijn vaak heel erg op sex gericht.

Het begin van de film is erg leuk, maar daarna vertoont hij steeds vaker dipjes. Toch blijven er over de gehele linie leuke dingen in zitten. Het zijn wel extreme gevallen, zijn klanten. Schneider is lenig, viel me bij The Animal, ook al op. Die toch de beste voor mij blijft. Maar ik vind deze film ook wel leuk. Die rechercheur valt wel wat uit de toon maar de andere tegenspelers zijn acceptabel. Het heeft wel iets, dat onvolmaaktheid in combinatie met dat gigolo-gebeuren. Ondanks de met regelmaat ook wat mindere momenten, komen er ook vaak hilarische gedeelten in voor. Het einde is ook grappig. Heb me er, tegen verwachting in, toch behoorlijk mee vermaakt. En denk maar niet dat dit commercieel een flopfilm is, de film was een flink succes. 5.0

avatar van Elchapo

Elchapo

Leuk,4 stars.

avatar van DragQueen

DragQueen

Leuke komedie, met vermakelijke flauwe humor. Schneider zit als gegoten in de hoofdrol. 3 Sterren.

avatar van Brabants

Brabants

Deuce Bigalow: Male Gigolo is gewoon entertainment vol inhoudsloze humor. Rob Schneider is de perfecte match voor deze rol. Niet te veel tekst maar vooral laten zien. Prima vermaak met allerlei leuke typetjes. Blijft leuk ook na een tweede kijkbeurt.

avatar van dvdcrusher

dvdcrusher

Vond hem overwegend toch wel grappig en nergens overdreven zoals bvb de Leslie Nielsen films.

3,5 sterren