ad
  • 8.089.292 stemmen

Deuce Bigalow: Male Gigolo (1999)

Komedie | 90 minuten
2,62 1.192 stemmen

Genre: Komedie

Geregisseerd door: Mike Mitchell

Met onder meer: Rob Schneider, William Forsythe en Eddie Griffin

Releasedatum: 10 december 1999

• Google Play Bekijk via Google Play

Over Deuce Bigalow: Male Gigolo

"He charges $10 but he’s willing to negotiate."

Deuce Bigalow is een aquarium-schoonmaker die door een gigolo gevraagd wordt om op z'n vissen te passen als hij weg is. Als hij per ongeluk het huis vernielt, is hij gedwongen om zelf als gigolo aan het werk te gaan om aan geld te komen voor een reparatie.

imageimageimageimageimageimageimage

Deuce Bigalow

Det. Chuck Fowler

Tiberius Jefferson "T.J." Hicks

Antoine Laconte

avatar van Chainsaw

Chainsaw

In een hele melige bui, misschien met wat alcohol achter de kiezen, is dit nog best te doen, maar nuchter zou ik niet beginnen aan dit product. De meest puberale en niveauloze humor komt voorbij en het is allemaal te flauw en banaal voor woorden. Maar zoals gezegd, in de juiste bui is een glimlach nog wel verzekerd.

Héle kleine 2,5 sterren. Het moet je humor maar net zijn.

avatar van otherfool

otherfool

Flauwigheid met maar een paar echt hilarische grappen. Deel 2 was nog een stuk platvloerser, maar stiekem toch ietsjes leuker... 1,5* voor deze.

avatar van %%%%%%

%%%%%%

Vond een aardige grappige film aan het begin.Maar naar het einde toe werd die slechter en slechter. Zeker het einde. 2 sterren

avatar van Ajax&Litmanen1

Ajax&Litmanen1

Ik snap heel goed dat mensen deze film met een 0,5 tot 2* kunnen beoordelen, maar ik doe dat niet.

Ik heb gewoon gelachen met deze film. Verstand op 0 en lachen om de stompzinnige humor. Rob Schneider is dan ook de ideale man voor zon film. Je houdt ervan of je haat het denk ik dan...

Verwacht je niet te veel, dan krijg je een prima wegkijker.

avatar van Zinema

Zinema (crew films)

Nogal clichématige en platvloerse komedie met vaak flauwe grappen. Niet geheel slecht, maar absoluut niet goed. Wel goed voor af en toe een glimlach. Het maatje van Sandler scoorde echter wel enorm (op DVD) met deze film. Er kwam een tenekrommend slecht vervolg wat je maar beter kunt overslaan. Daarmee vergeleken is dit een topper.

avatar van movie acteurs

movie acteurs

Tja.. het verhaaltje is nog best leuk verzonnen. De film zelf haalt zeker wel een smile tevoorschijn. Helaas doet de film niet voldoende om 90 minuten lang leuk te blijven. Er zitten heus wel wat grappige flauwe scene's in maar het is genoeg voor de titel: leuke komedie. Helaas krijgt deze film geen voldoende, maar het had natuurlijk erger gekund. 2,0.

Theunissen

De eerste 30 - 40 minuten zijn wel grappig maar daarna begint het wel allemaal zeer flauw te worden en heb je het wel gehad met deze film.

avatar van moviemafketel

moviemafketel

• 19752 berichten

Al zo vaak gezien, maar was er helemaal vergeten op te stemmen.

Ik vind het een goed geslaagde Komedie met een leuk uitgangspunt.

Je kan daar natuurlijk alle kanten mee op. Dikke, lange, beenloze vrouwen. Waarom ook niet he haha.

Schneider als loser die door Gigolo te worden steeds meer zelfvertrouwen krijgt en inziet wat de vrouwen nou eigenlijk echt willen.

Ik heb redelijk vaak dubbel gelegen de 1e keer. De grapjes nemen wat af uiteraard als je ze al vaak hebt gehoord, maar het hoofd van Schneider brengt toch al snel een glimlach op je gezicht.

Als hij bijvoorbeeld met die lange vrouw over straat loopt en je dan "huge bitch" op de achtergrond hoort moet je toch toegeven dat dat komisch is?

Gewoon vermakelijk filmpje die weinig in kracht heeft ingeboet gedurende de jaren. 3.5 sterren

avatar van K. V.

K. V.

Een leuk filmpje waar je niet te veel moet bij nadenken.

avatar van Cyhai

Cyhai

Aangezien ik dit een leuke komedie vind en de aspecten leuk gevonden zijn, ga ik voor een 2,5. Kijkt lekker weg, maar is niet een film die ik gezien zou moeten hebben in het genre komedie.

avatar van Spetie

Spetie

Redelijke komedie, die het beste werkt met wat vrienden, familie en wat te eten erbij. Want dan vallen de vele zwakheden, die de film rijk is, niet zo op.

Rob Schneider speelt zijn gebruikelijke rol en doet dat redelijk. Het niveau van de grappen is aardig, al moet je er wel rekening mee houden dat het allemaal nogal erg platvloers is. Het script is nog niet eens zo onaardig, al is het nogal vergezocht, maar dat vind ik bij een komedie nooit zo’n groot probleem. Het belangrijkste is dat er wat te lachen valt en dat is bij deze film op momenten zeker het geval. Vooral William Forsythe heeft een leuke bijrol. De rol van Eddie Griffin is dan weer wat minder.

Verder moet je er duidelijk niet teveel bij nadenken, dan is het allemaal nog goed te doen.

Onderhond

Niet groots.

Redelijk simpel vermaak is het wel. Platte humor, maar af en toe wel droog en lollig. Je moet wat geduld hebben tussen de geslaagde grappen door, maar de film is verder vlot en lekker kort.

Schneider zal nooit m'n favoriete acteur worden en al zeker niet als hoofdrolspeler, ook hier weet hij niet genoeg bij te brengen. De humor komt vooral van randpersonages en/of het script. Bijrolletjes zijn een stuk beter.

Geen film om echt voor te gaan zitten, maar als verstand op 0 filmpje nog best te doen. Echt saai wordt het in ieder geval niet, da's ook wat waard. Gooi er een paar geslaagde grappen bij en je hebt een redelijk komisch opvullertje.

avatar van dualcia

dualcia

De film is goed uit te kijken en is prettig om te volgen, en Rob Schneider doet het eigenlijk helemaal niet slecht, maar daarmee zijn de pluspunten van deze film wel genoemd.

Met gebrek aan beter, deze vanavond gekeken op televisie en helaas voor mij zijn mijn verwachtingen ingeluid. Al viel Schneider me nog reuze mee, ik had een irritant, hyperactief ventje in deze film verwacht en eigenlijk zat ik daar helemaal niet op te wachten. Maar ik heb me niet aan hem gestoord.

De film is gewoon niet grappig. Ik kan me best vermaken met platte sex-humor, maar de grappen in deze film sloegen gewoon niet aan, met als dieptepunt Amy Poehler met tourette. Ik vind Poehler echt heel leuk in Parks & Rec. dus normaal gesproken stoor ik me niet aan haar, maar grappen met gilles de la tourette zijn echt. Niet. Grappig. Te makkelijk en nooit leuk.

*1.5

avatar van Kondoro

Kondoro

Heb er wel even van genoten!

Leuk om een middagje film te kijken!

3.0

avatar van Brabants

Brabants

Deuce Bigalow: Male Gigolo is gewoon entertainment vol inhoudsloze humor. Rob Schneider is de perfecte match voor deze rol. Niet te veel tekst maar vooral laten zien. Prima vermaak met allerlei leuke typetjes. Blijft leuk ook na een tweede kijkbeurt.

avatar van dvdcrusher

dvdcrusher

Vond hem overwegend toch wel grappig en nergens overdreven zoals bvb de Leslie Nielsen films.

3,5 sterren