Barbie and The Diamond Castle (2008)

Alternatieve titel: Barbie & Het Diamanten Kasteel

Animatie / Familie

geregisseerd door Gino Nichele
met de stemmen van Kelly Sheridan, Melissa Lyons en Cassidy Ladden

Barbie en Teresa vertellen ons het sprookjesachtige verhaal van Liana en Alexa, twee vriendinnen die alles met elkaar delen, waaronder hun liefde voor muziek. Hun gewone leventje verandert echter op slag wanneer ze een toverspiegel krijgen en vriendschap sluiten met het meisje dat erin gevangen zit. Om hun nieuwe vriendinnetje te redden, ondernemen Liana en Alexa een hachelijke reis naar het Diamantkasteel. Deze zware tocht stelt hun vriendschap op de proef, maar dankzij de kracht van muziek en het gezelschap van twee schattige pups overwinnen ze samen alle obstakels. Zo ontdekken ze dat vriendschap de enige echte schat is.

avatar van Nasty
Mijn Dochters (5&7) en ik hebben deze film gister middag bekeken .

Ze vonden het weer geweldig , deze babie film bevat veel zang en muziek en werd door mijn dochters beoordeeld als beste van de reeks barbie films die ze gezien hadden .

Wie ben ik om dit dan te gaan afkraken

Ik ga wat sterren betrefd maar in het midden zitten 2,5 dus

avatar van jumpstylemovie
Mijn zusje had ooit de Ultimate Barbie Box aangeschafd.
Verschrikkelijk! Dit was dan ook een deel om te kotsen.
Vooral die honden. Alleen al om te zien hoe achterlijk ze daarmee omgaan. Maar ja.. het blijft een (meiden)kinderfilm.

avatar van TheLionKingFan
Mijn zusje kijkt deze ELKE dag!
Weg met deze film

aylilaatje