Barbie: A Fairy Secret (2011)

Alternatieve titel: Barbie - Het Feeënmysterie

Animatie / Familie

geregisseerd door William Lau
met de stemmen van Diana Kaarina, Adrian Petriw en Britt Irvin

Als Ken ontvoerd wordt door een groepje feeën, verklappen twee van haar vriendinnen Barbie een geheimpje: ze zijn niet alleen modestylistes maar ook heuse feeën! En Ken werd overgebracht naar een geheime, magische feeënwereld niet ver hier vandaan! Voor Barbie, haar rivale Raquelle en de twee feeënvriendinnen begint een avontuurlijke tocht om hem terug te halen. Onderweg leren ze voor elkaar op te komen en ontdekken ze dat echte magie zich niet alleen in de wereld van de feeën bevindt, maar ook in de kracht van vriendschap.

Ok, wie was er zo leuk om deze film 5 sterren te geven? WIE? Ik verwacht een Moviemeter-ban.

dominion
Nog een barbie film