Barbie Presents: Thumbelina (2009)

Alternatieve titel: Barbie Presenteert Duimelijntje

Canada / Verenigde Staten
Animatie

geregisseerd door Conrad Helten
met de stemmen van Kelly Sheridan, Kathleen Barr en Anna Cummer

Maak kennis met het piepkleine meisje Duimelijntje. Ze leeft in harmonie met de natuur in de magische wereld van de Twillerbees, een verborgen paradijs vol wilde bloemenpracht. Maar het door en door verwende meisje Makena heeft haar zinnen gezet op juist dit stukje wilde natuur en voor ze het beseffen, bevinden Duimelijntje en haar twee vriendjes zich in een luxueze flat in de grote stad. Tot hun ontzetting raken ze op de hoogte van bouwplannen die het land van de Twillerbees zullen vernietigen! Daar besluit Duimelijntje met haar magische natuurkrachten een stokje voor te steken en te bewijzen dat zelfs het kleinste persoontje een groot verschil kan maken.

avatar van jumpstylemovie
Aankomende zondag op TV.
Misschien wel kijken om de collectie compleet gezien te hebben. xD
Dan gaat mijn stemgemiddelde weer omlaag. (denk ik)

geweldige film

avatar van Rianneke_Dan
Leuke film voor meisjes van 4 tot ongeveer 10 jaar, maar ik vond er weinig aan. Het is een lief verhaaltje, erg braaf ook maar goed dat kan je verwachten. Barbie is bijna niet aanwezig het gaat meer om Duimelijntje en de Twillerbees. (die ik overigens best schattig vond) Makena vond ik maar een irritant meisje maar gelukkig was haar hondje wel grappig op sommige momenten. De tekenstijl vond ik wel verschrikkelijk om te zien, het ziet er zo lelijk uit. De sfeer die je normaal in Disney films ziet is totaal niet aanwezig. En dat is jammer want dat vind ik toch echt veel beter dan deze stijl.

avatar van Nijmegen
Rianneke_Dan schreef:

avatar van Elineloves
Lekker boeiend. Ik heb een aantal weken geleden ook Samson en Gert gekeken omdat er niks anders op was, ben je dan meteen ziek?

Barbie zou mijn keuze ook niet zijn, ik zou het geen 5 minuten volhouden en daarom kijk ik dit soort films ook niet. Maar iemand in zijn waarde laten is zo slecht nog niet.

avatar van Rianneke_Dan

Te ziek voor woorden dat een toch zeker volwassenvrouw van 21 barbie kijkt?!

Te ziek voor woorden dat jij zo reageert terwijl je niet eens de achterliggende reden weet waarom ik deze gekeken heb Toevallig keek ik deze met mijn 4 jarige oppaskindje, niet dat het je verder iets aangaat. Maaruh ziek hé om voor een 4 jarig kindje iets over te hebben, omdat zij dat graag wil? Daaag

avatar van Naomi Watts
Te ziek voor woorden dat een toch zeker volwassenvrouw van 21 barbie kijkt?!

Gaat werkelijk nergens over.Weet je wel wat ziek inhoudt? Ik kan niet geloven dat je uit Nijmegen komt. Staphorst lijkt me waarschijnlijker .

Ik kijk Hannah Montana en ik vind Miley Cyrus aantrekkelijk, ga je me nu aangeven? (kijk eens linksboven, ik heb ook hierop gestemd Wat een verrotte wereld is dit toch).

avatar van planet_of_death
Natuurlijk leuk voor kleine kinderen. Ik stoorde me te veel aan de foeilelijke animatie en het voorspelbare verhaal.

avatar van VanRippestein

Te ziek voor woorden dat een toch zeker volwassenvrouw van 21 barbie kijkt?!

Nijmege de gekstuh! hehehehe Wat doet iemand uit Nijmegen eigenlijk op een Thumbelina board? Het moet niet veel gekker worden...