Barbie Diaries (2006)

Alternatieve titel: De Barbie Dagboeken

Animatie / Familie

geregisseerd door Eric Fogel en Kallen Kagen
met de stemmen van Kelly Sheridan, Sarah Edmondson en Venus Terzo

Barbie heeft niet veel gedaan tijdens de zomervakantie, behalve geoefend met haar bandleden. Het schooljaar begint met een teleurstelling, als een populairder meisje de presentatrice wordt van het schooljournaal, en zij alleen maar reporter mag zijn. De populairste jongen wordt echter gedumpt en is nu geïnteresseerd in Barbie, waardoor ze een heerlijke tijd tegemoet gaat. Helaas eindigt hun relatie even abrupt als deze begon, en de verkoopster in de kledingzaak legt een pleister op haar wond, door haar een gratis armband te geven met bijpassend dagboek. In een poging opnieuw populair te worden wil ze optreden met haar band tijdens het herfstbal.

avatar van mikey
Dit is net zoals dat spelletje waarin je een huisje moet bouwen, een baan moet vinden, en vrienden moet maken..... Erg lelijk gedaan.

avatar van Quentin
Waardeloos, verschrikkelijke animatie.

Mag ik je voorzichtig vragen waarom je dit ingodsnaam kijkt?

avatar van demonski
gotti schreef:
Mag ik je voorzichtig vragen waarom je dit ingodsnaam kijkt?

KIDS.....

avatar van matthijs_013
Vandaag met vrienden op de bank deze tegengekomen en hier maar blijven plakken. Best gênant zo naderhand, ja

avatar van umbro01
Quentin schreef:
Waardeloos, verschrikkelijke animatie.

Idd alleen leuk voor je kinderen als je die hebt verder moet je er niet aan beginnen.

avatar van juliegirlxoxo
Enkel en aleen gekeken omdat Skye Sweetnam er in zingt.

Dick2008
Saaie film. Beetje American Pie-achtig fimpje maar dan in Barbie-style met school, shoppen, muziek, uitgaan en meiden onder elkaar. Animatie ging, maar erg mooi toch ook weer niet. Ik ben niet zo gesteld op die moderne animatie. Is al heel vaak op Canvas geweest, maar heb deze van dvd gezien. De Nederlands gesproken versie is trouwens beter dan de Engelse, maar dat vind ik wel vaker. 2.0.