Barbie as the Princess and the Pauper (2004)

Alternatieve titel: Barbie - De Prinses en de Bedelaar

Animatie / Muziek

geregisseerd door William Lau
met de stemmen van Kelly Sheridan, Ellen Kennedy en Alessandro Juliani

Het verhaal over prinses Annelise en de bedelaarster Erika. Ondanks het grote verschil in afkomst lijken ze verbazingwekkend veel op elkaar. Wanneer de prinses ontvoerd wordt, moet Erika een grote rol spelen in de zoektocht, wat haar een kijkje geeft in het leven van een prinses.

Erg saai en ik schaam me eigenlijk om een bericht te schrijven maar ja ik geef h,m 1 *

avatar van nummervlinder
Ach, samen met mijn kleine nichtje gekeken en die had er zo'n pret van, 2.0* (mede door mijn nichtje, hoewel zij wou dat ik een 5 gaf...).

avatar van kwinz
Áárgh! Lijkt me zó ontzéttend sáái!!!!! Ik zal deze film nóóit willen zién!!!!

avatar van jumpstylemovie
kwinz schreef:
Áárgh! Lijkt me zó ontzéttend sáái!!!!! Ik zal deze film nóóit willen zién!!!!

Saai? Mwah...
Ontzettend vervelend en retarded? Ja

Horrorfreak12
zeer mooie en knap gezongen kinderfilm ^^

avatar van Film Pegasus
Film Pegasus (moderator)
Weer zo'n barbiefilm. Na de notenkraker slagen ze er in om de slechtste animatie neer te zetten die denkbaar is. Zelfs het gebruik van een bekend verhaal helpt niet en maakt er geen algemene familiefilm van. Het hoeft geen topper te zijn, en de film is voor een jong publiek. Maar dit is echt wel slecht.

Mijn dochter zit te genieten op de bank, dus voor de meisjes is het een mooie film. Ik moest een 5 geven, maar ik compenseer het door een 4 te geven.

avatar van Minaide
Ik vraag me af waarom volwassenen naar een kinderfilm zitten te kijken als ze weten dat ze hun verstand toch niet op kinderniveau kunnen zetten. Ik hoop die eigenschap van mij niet te verliezen, want ik vind Barbiefilms zeker niet slecht.

Erg leuke film. dit is een van de betere barbie films. als er Walt Disney bij had gestaan had ik het zeker geloofd. leuke liedjes redelijk tot goed geanimeerd. leuk voor de kleintjes maar als volwassen kan je zeker meekijken...

avatar van soom
Nog aardig leuk, dit. Wel een paar mooie liedjes. Een mooi uitgewerkte film wel, op zich. Verhaaltje is leuk genoeg om te amuseren, hoewel het duidelijk is dat de doelgroep 4-8 jaar is. Dan kun je eenvoudig genieten. Het was nog leuk genoeg om te amuseren. Ben eigenlijk het meest benieuwd naar de Rapunzel versie van Barbie. 3*, mooi cijfer.

Gewoon kei-leuk voor de kleinere meisjes. en ik vind het ook leuk om mee te kijken. (een oma)

avatar van Panta Rei
marbas schreef:

Hier idem dito. En wat JustMarc ook al schreef: als het een Disneyfilm zou zijn geweest, waren sommige commentaren dan ook zo vernietigend?
Nogal snobistisch als je het mij vraagt; zo heb je ook mensen die een schilderij kopen omdat er Rembrand of Picasso op staat en schilderijen met dezelfde penseelvoering en onderwerpen waar GEEN Rembrand of Picasso opstaat direct als troep omschrijven.