Barbie and the Magic of Pegasus 3-D (2005)

Alternatieve titel: Barbie en de Magie van Pegasus

Animatie

geregisseerd door Greg Richardson
met de stemmen van Kelly Sheridan, Mark Hildreth en Lalania Lindbjerg

In Barbie en de Magie van Pegasus, haar eerste sprookjesprinsesfilm, gaat Barbie vliegen. Prinses Annika (Barbie) ontdekt het avontuur als ze vriendschap sluit met Brietta - een prachtig gevleugeld paard - dat haar naar meeneemt naar het mooie koninkrijk in de wolken. Annika heeft maar drie dagen de tijd om de vloek van Wenlock te verbreken, een boosaardige tovenaar die de koninklijke familie in steen heeft veranderd. In haar strijd tegen Wenlock ontmoet Annika nieuwe vrienden waarmee ze naar het verboden bos reist, door ijsgrotten schaatst en boven de wolken vliegt op zoek naar de magische toverstaf van licht.

mijn dochtertje is gek van barbie films dus deze ook en ze heeft een 3d bril erbij gehad en ze vind het prachtig ,mijn dochtertje geeft deze film 5*

avatar van Illuvatar
goldberg schreef:

en jij

avatar van menie
Deze film is Helemaal NIKS

avatar van Quentin
Tenenkrommend, dit zou ik geen kind durven aandoen.

Waarom doe je het jezelf eigenlijk aan?

hinie
Al die barbiefilms zijn van hetzelfde. Maar de jongste hier vind ze allemaal wel leuk. Al blijft het vaak maar bij 1 keer kijken.

hinie schreef:

Was is das eine gute film, ich gebe die film ein 0.5!!! So gut war er. In Deutschland ein 0.5 sehr gut!!

avatar van kwinz
Het verhaal is wel leuk, de 3D brillen zijn ook wel tof, maar jammer is dat er weinig gebruik wordt gemaakt van het feit dat het een 3D film is. Één van de 'leukste' Barbie-films die ik ken.

jellecomicgek72
nooit gezien ga ik ook zeker niet doen lijkt me echt een pokkefilm.

dat mensen hier nog serieus op gaan reageren en hun mening erover geven..

avatar van jumpstylemovie
Quentin schreef:
Tenenkrommend, dit zou ik geen kind durven aandoen.

Zo zit dat!
Mijn zusje deed het haarzelf aan, en mijn moeder mij,

avatar van Film Pegasus
Film Pegasus (moderator)
Een film met m'n gebruikersnaam. Bekende verhalen als de bedelaar of de notenkraker helpen de films niet vooruit. Dan maar proberen om het anders aan te pakken met meer sprookjesachtige elementen en een mytisch paard. En dan nog in 3D. Helaas. De cover is mooier dan de rest van de film en veel magie heeft het paard niet. Dat een grote industrie als die rond Barbie zo weinig aandacht wil steken in z'n filmreeks snap ik niet. Gooi er iets meer budget tegen aan en je kan een groter publiek inpalmen. Slecht gewoon weg.

avatar van marko09
ik heb een 3D bril kan je daarmee 3D films op je televisie kijken???

avatar van mipha
marko09 schreef:
ik heb een 3D bril kan je daarmee 3D films op je televisie kijken???

is je huis in 3d? dan kan het

movielife