Barbie: The Pearl Princess (2014)

Alternatieve titel: Barbie – De Parelprinses

Familie / Animatie

geregisseerd door Ezekiel Norton
met de stemmen van Katie Crown, Mark Oliver en Patricia Pattenden

Barbie speelt Lumina, een zeemeermin met de macht om de kleur van parels te veranderen. Opgewekt en creatief werkt ze in een kapsalon voor meerminnen, waar ze de meest fantastische kapsels ontwerpt. Op een dag krijgt Lumina de kans om het koninklijke bal bij te wonen. Haar vriendinnen zorgen voor een jurk, die zelfs geschikt zou zijn voor een prinses. Maar op het bal proberen schurken de koning af te zetten om de macht te verkrijgen in het rijk.

avatar van sinterklaas
Kan dit niet naar Glamour & Glittermeter?

avatar van Inland Rabbit
Hoe creepy is het om als man in de eind 20 deze poster op je kamer te hangen. Leg dat dan maar eens uit

avatar van sinterklaas
Inland Rabbit

Jij bent eind twintig dus leg maar uit.