Barbie & Her Sisters in a Puppy Chase (2016)

Alternatieve titel: Barbie & Haar Zusjes in een Puppy Achtervolging

Animatie / Familie

geregisseerd door Conrad Helten
met de stemmen van Erica Lindbeck, Claire Margaret Corlett en Kazumi Evans

Nadat Barbie met haar zusjes en hun huisdieren zijn aangekomen op een paradijselijk eiland voor de danswedstrijd van Chelsea, besluiten ze een uitstapje te maken naar het Dansende Paardenfestival. Wanneer hun harige vrienden verdwijnen op het evenement, moeten de zusjes hun best doen om ze te vinden, voordat Chelsea begint aan haar show. De meiden moeten hun verbeelding gebruiken om hun huisdieren te vinden, terwijl de hondjes hun eigen avontuur beleven.