Hostel (2005)

Horror

geregisseerd door Eli Roth
met Jay Hernandez, Derek Richardson en Eythor Gudjonsson

Drie jongens, twee Amerikanen en een IJslander, trekken door Europa. Tijdens hun reis wordt hen verteld over de hemel op aarde voor de Amerikaanse backpackers: Een "Hostel" in Slowakije waar het krioelt van de gewillige Oost-Europese dames. Wanneer ze op de plaats van hun bestemming aangekomen zijn, maken de jongens binnen de kortste keren kennis met aantrekkelijke dames uit Slowakije. Dus het feest kan losbarsten. Langzaam maar zeker komen de jongens erachter dat er méér aan de hand is dan zij denken.

avatar van pascal83
Meer screenshots van hostel: http://www.horror-movies.ca/gallery87.htm . De film waar Miike aan heeft meegewerkt en waar hij tevens een kleine rol in vertolkt.

twg
ik mag hopen dat deze van Eli Roth wat beter wordt dan zijn vorige(cabin fever).

avatar van Macmanus
Na cabin fever ben ik juist benieuwd naar deze.
Miike die samenwerkt met een regisseur die het allemaal ook niet al te serieus neemt. Dit kan nog eens zeer leuk worden.

Gisteren tijdens Saw II een preview gezien. Tarantino doet er aan mee en het ziet er toch wel goed uit! Gebasseerd op feiten zeggen ze dan zo leuk erbij.

You can kill, torture and rape here but it comes at a price!

Echt vet de trailer, Ik hou echt van dit soort films lekker een donkere sweer , Goor , en spannendend net zoals Saw waar ik heel erg van genoot
Iemand die mischien weet waneer de film hier nederland is ?

avatar van pascal83
EviL DeaD schreef:
Iemand die mischien weet waneer de film hier nederland is ?

27 April (2006)

ik heb de trailer gezien , en dit word té erg mensen

Scratt
lijkt me een overdreven, zieke film..

Kan natuurlijk wel goed zijn

lijkt me goede film als je de trailer ziet toch,ben benieuwd wat dit word:-)

kijk naar de duitse site van deze film dan zie je meer clips

heb ze gezien vond ze gaaf
ben benieuwd of het schokgehalte werkelijk is zoals ze omschreven

groetjes

geef die link is dan

hoi ga naar rotten tomatoes en via deze site kun je naar de duitse hostel site. enjoy

Deze film lijkt me ook wel wat.
Mooie, grauwe en simpele poster trouwens.

Film-freaker
wat kijk ik uit naar deze film zeg
na de trailer gezien te hebben wil je hem gelijk zien ook.

avatar van Tolkienfan
dat heb ik nou ook..wat een heerlijke trailer..

Sjeehhh, deze wordt pittig en pikant!

avatar van aphexfreak
Eli roth, Tarantino en Miike.....Cabin fever was trouwens ook een betere film, dus ik ben ook zeer benieuwd naar deze!

Volgens mij heeft Tarantino er gewoon z'n naam op geplakt, en doet hij verder juist niks. Maar het werkt blijkbaar wel ... trailer gezien, ziet er een fijn filmpje uit.

avatar van INCTRL
Die site http://www.hostelfilm.com/ geeft mij toch wel gelijk het Tarantino gevoel.
Als co-producer heeft hij niet het script geschreven of geregisseerd. Maar hij heeft er wel enige invloed op Eli Roth gehad. Ben ook zeer benieuwd, soort Devil's Rejects maar dan nog gruwelijker?

De trailer belooft anders heel wat. Werd tijd voor eens een goede zieke film

Film-freaker
De film komt 2 maart al in de bios en niet pas 20 april.
http://www.filmfocus.nl/nieuws/item.php?id=7856&PHPSESSID=39ab24ff8ed626bc1caa4aa70e71adc5. helemaal onderaan

zojuist gezien, het is niet slecht, maar zeker niet zo goed als iedereen je doet denken, zwakker dan saw, wel meer gruwelscenes maar die zijn niet zo schokkend als in saw. er had veel meer ingezeten. het nederlands is overigens ook niet zo goed gesproken, er wordt weinig uitgelegd over het verhaal (zonder een spoiler weg te geven).

Kortom: ga het zien voor een avondje gruwelen maar verwacht geen super intelligent verhaal zoals in saw het geval was.

avatar van V
V
dje-em schreef:
maar verwacht geen super intelligent verhaal zoals in saw het geval was.

BlueSword
volgens mij kan je deze film niet eens met saw vergelijken maar goed...
heb hem nog niet gezien maar moest stuk kijken van school, heb het einde dus al gezien.
zag er wel interesant uit...meer niet.

J.C.
dje-em schreef:

Welke film is wel zo onverwacht als Saw? Waarom zou je elke 'gruwel' film nu ineens met Saw moeten vergelijken?

Ik vondt deze film in een woord top.
ben geen liefhebber van dit soort genre maar vondt het verhaal goed.

een 7,5 als cijfer

avatar van Spartaan1986
'Hostel'. Een film over 3 vrienden die naar Slowakije vertrekken om wijfen en drugs te scoren.
De film begint in Amsterdam en vanuit daar vertrekken ze naar Slowakije op aanraden van iemand.
Eli Roth weet van Hostel een mysterieus Horror/Drama te maken met veel bloed en gore.
Voeg daarbij een stukje Saw en The Texas Chainsaw Massacre aan toe en je hebt een zeer goede Horrorfilm die ook voor niet Horrorfans zeker aan te raden is. 4*

avatar van Psygothic
Wat viel deze film mij tegen! Geweldige trailer, slechte film... De eerste drie kwartier gebeurt er helemaal niets en lijkt het zelfs erg veel op Eurotrip(!?). De martelscenes vielen mij ook zwaar tegen: je ziet eigenlijk net niets...
En dat met medewerking van mijn held Miike...
Helaas.. Cabin Fever was al niet best, maar deze scoort zeker niet beter! Als je echt niets beter te doen hebt of er draait niets leukers in de bios, dan moet je hem gaan zien. Maar je kunt net zo goed wachten tot hij op video uitkomt. Jammer, jammer, jammer.

J.C. schreef:

Dat hoeft niet, maar over het algemeen zijn de meeste filmfans positief over Saw, kortom een vergelijking is dan op zijn plaats. Veel horror films de laatste jaren vallen erg tegen. The Hostel belooft veel, levert weinig. Saw beloofde erg veel en gaf ook veel. Het was haast alsof ze een Eurotrip hadden gemaakt en toen opeens dachten goh laten we er een torture verhaal van maken.