Hostel (2005)

Horror

geregisseerd door Eli Roth
met Jay Hernandez, Derek Richardson en Eythor Gudjonsson

Drie jongens, twee Amerikanen en een IJslander, trekken door Europa. Tijdens hun reis wordt hen verteld over de hemel op aarde voor de Amerikaanse backpackers: Een "Hostel" in Slowakije waar het krioelt van de gewillige Oost-Europese dames. Wanneer ze op de plaats van hun bestemming aangekomen zijn, maken de jongens binnen de kortste keren kennis met aantrekkelijke dames uit Slowakije. Dus het feest kan losbarsten. Langzaam maar zeker komen de jongens erachter dat er méér aan de hand is dan zij denken.

Volgens pathe site komt deze al 2 maart in de bioscoop... Bovenstaande datum klopt dus niet!

avatar van INCTRL
SAW is een baggerfilm dus dit beloofd wat als ik het zo allemaal leest.

dje-em schreef:
zojuist gezien, het is niet slecht, maar zeker niet zo goed als iedereen je doet denken, zwakker dan saw, wel meer gruwelscenes maar die zijn niet zo schokkend als in saw. er had veel meer ingezeten. het nederlands is overigens ook niet zo goed gesproken, er wordt weinig uitgelegd over het verhaal (zonder een spoiler weg te geven).

Kortom: ga het zien voor een avondje gruwelen maar verwacht geen super intelligent verhaal zoals in saw het geval was.

Was dat nederlands? Ik dacht dat ze duits aan het spreken waren.

avatar van Spartaan1986
dje-em schreef:

Vond hem vooral door de laatste 20 minuten erg sterk.
Maar ik moet toegeven Saw was nog wel iets beter.
Deze film kan zich naar mijn mening wel meten met Saw 2.

Wat heeft iedereen toch met die Saw? Zo origineel en schitterend was hij toch ook niet. Vooral saw II had net een soort van Cube geweest zijn.

hostel is gemaakt door Tarantino en kijk alleen de uncencured versie

avatar van as
as
silverfaustx schreef:
hostel is gemaakt door Tarantino en kijk alleen de uncencured versie
Bull. Tarantino heeft alleen geproduceerd.

avatar van Psygothic
Klopt, Tarantino heeft geproduceerd, Eli Roth geregisseerd, de mensen in de film spraken geen Nederlands, maar Duits en een grote held, van velen van ons, speelt een piepklein bijrolletje: Takashi Miike.
Maar het blijft een waardeloze film. Ook na een herziening, want van 2* gaat de film naar 1.5*.
De film is het eerste uur gewoonweg de ongecensureerde versie van Eurotrip....

dit is helemaal niks van taratntino
waardeloze film met een heel klein stuk goed acteer werk
maar meer ook niet
verveel film is het

avatar van Uier
INCTRL schreef:
Ben ook zeer benieuwd, soort Devil's Rejects maar dan nog gruwelijker?

Ik vond Devil's Reject wel hard, maar niet gruwelijk. Komt omdat de spanning ontbrak, aangezien het meer een actiefilm was i.p.v. een horror.

Ben zeker benieuwd naar deze getrachte overtreffende trap!

Ik had hem in de states gezien,waarschijnlijk niet de uncut versie,maar ik heb me prima vermaakt,.Er zit een aardig verhaal in...Net iets te erg voor een thriller,en net iets te netjes voor een echte horror...viel me wel op dat er aardig wat met vingers werd geklooid...ik denk een fetish van Tarantino.....Ik had wel op wat meer achtergrond info gehoopt van de zieke klanten...Had leuk geweest als er een of andere minister uit Nederland tussen had gezeten....Die hebben namelijk tijd en geld genoeg voor dit soort hobby's...

avatar van mikoz
Vandaag de trailer gezien en het zag er erg vet uit.
Maar er valt natuurlijk nog weinig van te zeggen want ze gaven erg weinig bloot. Ziet er uit als weer zo een zieke saw film , het beloofd nog wat.

saw was zieker komen wel erge stukjes in voor maar nie zo veel als in saw en verder had hij een vet einde:D

quentin tarantino presents....

3 x bah

as schreef:
Bull. Tarantino heeft alleen geproduceerd.

Ook Bull, Tarantino heeft de film alleen in een microfoon aangekondigd aan de pers, vandaar "Tarantino presents"... en die naam daar draait het om.

avatar van as
as
Bron?

avatar van lordhumangus
Lijkt mij hetzelfde concept te hebben als de goeie film uit Australie "Wolf Creek (2005)", die al in australie op dvd uit is en in Amerika volgens geruchten in de bioscoop nog dient uit te komen. Wolf creek was trouwens gebaseerd op een ware gebeurtenis.

avatar van mappi
Het concept mag dan hetzelfde zijn, maar deze film is echt bar slecht. Een erg onsamenhangend geheel zonder echt een verhaal er in. Niet meer als 1*

kalashnikovboy
Hmm ik was erg benieuwd naar deze film, maar nu ik jullie hier zo negatief over hoor begin ik toch wel iets minder over deze film te denken.

Maar goed, deze film moet ik eerst zelf maar eens gezien hebben voordat ik mijn oordeel zal geven.

@ As.

Tarantino is als co-producer bestempeld omdat hij deze film gepromoot heeft voor de pers, deze film aangekondigd dus, met een leuke show erom heen.

Zie hier....

Daarnaast is er ook op de aankomende DVD (release 18 April) een directors comment track te vinden waar Tarantino met Eli Roth de film bespreekt Zie hier...
Op de andere track is alleen Eli Roth te horen, de SCHRIJVER en DIRECTOR van de film. Voor de rest heeft Tarantino dus niks met het script of de verfilming ervan te maken. Doet het natuurlijk altijd goed als je alleen al zijn naam mag gebruiken op je filmposter.

diegene die zeggen dat saw niks aan is die sporen echt niet zeg!!! Die mogen ze van mij nog heel veel uitbrengen...
ga deze morgen kijken, ben benieuwd!

avatar van INCTRL
Je spoort niet door te twisten over iemands smaak.

chris_ schreef:
quentin tarantino presents....

3 x bah

Wat??

Tarantino was executive producer meen ik...

avatar van kurWA
Ik vond deze film absolute bagger !!!
vooral....snap ik niet. Hoe ze durfden dat land (Slowakije) in zo een daglicht zetten!?
[terwijl alles in Tsjechie opgenomen is!]
...in ieder geval goedkope shit !!!
grote winst ???

kurWA schreef:
Ik vond deze film absolute bagger !!!
[terwijl alles in Tsjechie opgenomen is!]
...in ieder geval goedkope shit !!!
grote winst ???

Filmopnames in een ander land dan het land waarin het zich zogenaamd afspeelt gebeurt wel vaker.
Ik denk dat het toevallig is dat ze slowakije gepakt hebben als land waarin het verhaal zich afspeelt. Had net zo goed een ander voormalig oostblok land kunnen zijn.

goedkoop? ja best wel: 4,5 miljoen budget.
groot winst? ik zal hier maar inhoudelijk op reageren in plaats van op spelling: minimaal 40 miljoen winst.

wel goed van je dat je hebt uitgelegd waarom je de film bagger vond. (niet dus!)

ik heb deze film nog niet gezien dus kan hierover ook mijn mening nog niet geven.

avatar van kurWA
RustyRyan schreef:

...wel erg typisch dat dat slowakije is [ben daar geboren]
{waarom kozen ze niet nederland?}

...het stoort me erg dat het land word afgeschilderd als een achterlijke ,criminele,vol met banditen en vooral [alle slovak meiden zijn hoeren!]

OK ,OK...is maar een film !

America bedankt voor zo een reclame!
...so welcome to Transylvania of toch wel Slowakije?
...{als je durft!}

avatar van INCTRL
Jullie gaan toch niet gelijjk Amerikaanse vlaggen in de fik steken he in Slowakije?

Het is ook wel erg irritant als je land in een Amerikaanse baggerfilm weer helemaal onrealistisch voor lul wordt gezet. ik heb dat zelf al bij films als Eurotrip enzo en ik ben echt totaal geen nationalistisch figuur.

avatar van kaketoe
Idd, het enigste land dat recht erop heeft om voor lul gezet te worden is Amerika zelf..