ad

Met onder meer: Kip Pardue, Brian Hallisay en John Hensley

Releasedatum: 27 december 2011

Over Hostel: Part III

"Do you feel lucky?"

Tijdens een vrijgezellenfeest in Las Vegas laten vier vrienden zich overhalen om samen met twee sexy escortdames naar een privéfeestje te gaan. Eenmaal aangekomen merken ze al snel dat ze gebruikt worden voor een walgelijk spel waarbij marteling centraal staat. Dit sadistische schouwspel wordt georganiseerd door de leden van de Elite Hunting Club.

imageimageimageimage

avatar van steefke

steefke

Ik heb nooit de eerste twee films gezien maar vond deze toch best ok.

Soms zie je echt de nepheid ervan lopen, maar dat moet je wegdenken.

er is inleving nodig en dan is het nog te doen.

avatar van sabsabsab

sabsabsab

De eerste Hostel was best wel serieus en realistisch, bijna net een documontaire.

Hostel part 2 werd wat minder realistisch, geweld en zwarte humor, meer een beetje de Tarantino style.

Maar dit deel moet toch wel echt een afsluiter zijn, want aan deze vond ik niets speciaals, slechte acteer werk, onrealitisch en sfeerloos.

avatar van MaxLeijen

MaxLeijen

Ondanks dat ik sowieso niet echt kapot ben van de hostel serie, vindt ik dit derde deel toch nog het meest interessant. Naar mijn mening wordt je in dit deel meer meegesleept in het verhaal dan in de eerste twee delen, die voornamelijk over bloed,ingewanden en sadisme gingen.

In tegenstelling tot de meeste films hoef je niet perse de eerste films gezien te hebben om deze te kunnen begrijpen.

avatar van puppet master

puppet master

Dit was toch wel de slechtste van de 3.

Deel 1 en 2 waren toch cooler met de kills en gore, hier valt het vies tegen.

Maar dat is meestal als er een reeks wordt gemaakt, ze worden steeds slechter, erg jammer want deel 1 en 2 waren wel goed.

Het hoeft niet altijd slechter te worden, kijk maar naar de Saw reeks, deze wordt steeds beter.

Wederom mooie meiden in de film.maar dat schijnt standaard te zijn in een horror.

Hopelijk komt er een deel 4, want de verhaal lijn is wel leuk maar zal toch beter uitgewerkt moeten worden en hopelijk wordt deel 4 weer een knaller met 4 kills en gore....

avatar van Tonypulp

Tonypulp

Spiegel debuteerde met een briljante(!) slasher die creatief, sfeervol en eigentijds was. Dat laatste is dit ook, maar in de negatieve zin. Laf meeliftertje met geen enkele opzienbarende scene. Zet de dalende lijn van deel 2 vrolijk door en strooit met anti-climax na anti-climax. Einde deed me even omhoog veren (voorspelbaar maar leuk), maar tevergeefs...

avatar van playah26

playah26

Hostel 3 is een aardige wegkijker, prima horror maar red niet het niveau van deel 1 en 2.

krappe voldoende.

avatar van rep_robert

rep_robert

Jammer dat het allemaal zo amateuristisch oogt(vooral wanneer er worstelingen gefilmd worden), want het plot op zich heb ik weinig problemen mee. Ook al heeft het helemaal niets te maken met de Hostel films, de film is lekker snel en probeert hiermee ook de gebreken te verhullen. De personages zijn hierdoor bordkarton. De gore begint wel redelijk leuk, maar weet het helaas ook niet vast te houden.

Zo is dit vooral een film met veel ups and downs en helaas overheersen de downs achteraf toch het meest.

avatar van jippie2010

jippie2010

Het bekende plot, maar zonder de goede uitwerking.

Waar de thema Mystery vandaan komt is mij een 'mysterie',

en eigenlijk is deel drie al veel minder een horror maar meer een thriller.

Een sterke openingsscène, dat wel, maar daarna verder van creatief. *2.0

avatar van dvdfreak123

dvdfreak123

Beetje overbodig derde deel geeft niet de gore enzo van de eerste 2 delen. Vond hem niet zo goed niet superslecht maar niet voor herhaling vatbaar hadden moeten stoppen na deel 2.

avatar van dvdcrusher

dvdcrusher

Als horrorliefhebber is het snoepen van dit soort films voor mij. Dit deel is al even geslaagd als de vorige delen en ik blijf het een beangstigend geloofwaardig verhaal vinden. Kan mij best voorstellen dat dergelijke dingen ook werkelijk plaatsvinden, all for the money and pleasure of a happy few! Na het vrij definitieve einde is het te betwijfelen of er nog wel een vervolg komt. De acteurs ken ik niet, buiten Kretschmann. maar dat hoeft ook niet. Er wordt goed genoeg vertolkt om de film geloofwaardig te brengen

avatar van 1311811

Toch wel verrassend en nieuw; marteling 2.0. Het woord 'vermakelijk' wil ik in deze context niet gebruiken, maar een best interessant geheel met een mooi, 'happy' end

Acteerwerk was nog best te pruimen.

avatar van Kondoro

Kondoro

• 2010 stemmen

Hostel: Part III

Een typische Hostel film. Het lijkt wel een soort Saw maar dan met een andere twist. Vandaag weer met de kameraden afgesproken om de film te gaan kijken. Want deel 1 en 2 hebben we ook met z'n 4en gezien. Ik moet zeggen, dat ik deze beter vond dan deel 1. Niet kwa de film zelf, maar het was eindelijk geen horror pornografische film. Want zo pakte deel 1 wel uit. Ik moet zeggen dat ik best wel genoten heb van het wat vernieuwende concept. Wat ik trouwens in elke film terug zag komen. Deel 1 was het echte begin, dat je ze kon kopen en dan mocht je zelf weten wat je deed. Daarna, werd het een soort gok spel. De hoogste bieder won. En in dit deel werd je mee genomen. Dan was het wedden. Wedden wat het werd hoe je werd vermoord en daarna hoeveel pijlen die gene zeg maar aan kon voordat hij dood ging. Nee, dat vond ik wel leuk. Het verhaal was oké, het acteren was ook oké, en de cast was prima. Leuk voor een vullend avondje.

avatar van Rickyman

Rickyman

Niet eens zo'n slecht gerne-filmpje, maar in dit vervolg ligt het tempo en humorgehalte een flink stuk lager. Roth wordt hier wel duidelijk gemist.

avatar van reporterxyz

reporterxyz

Jammer van het einde.

De film had gewoon 3 minuten vroeger moeten stoppen.

avatar van Daan258

Daan258

Kon me vrij weinig herinneren van de film dus daarom gister nog maar is opgezet.

Haalt het niveau van het eerste deel absoluut niet maar misschien wel net ietsjes leuker dan deel 2.

Een paar aardige gore scene's, maar toch had het van mij allemaal wel een stuk meer gemogen.

De 2e kijkbeurt was zeker niet vervelend maar m'n stem van 2,5 blijft wel staan dus net geen voldoende.

avatar van Approve

Approve

Leuke 3e deel, een voorspelbare, dat wel. Maar toch heb ik me niet verveeld. De opbouw is fijn net als de voorgaande delen, maar hier komen ze met dezelfde wending als het 2e deel, één van de vriendenclubje hoort bij de 'tegenstanders'. Dat vond ik wel weer jammer. Het einde past dan wel weer in elkaar.

Hier hebben ze een nieuw ideetje gevonden, de Elite Hunter Club. Ik vond het wel grappig, maar hierdoor gaat de sfeer met het martelen helemaal weg. De martelingen waren op zich wel vermakelijk, maar kom.. die rare frutseltjes hoeft voor mij niet. Doe mij maar gewoon de martelingen van deel 1 & 2.

Al met al vind ik dit een vermakelijk filmpje, zonder bijzondere dingen.

avatar van mikey

mikey

Geinige hostel aflevering vol leuke creatieve vondsten a la Intruder. Heel vlot gedaan, wel jammer van de lelijke settings en andersoortige budgettaire problemen.

avatar van Alathir

Alathir

Hostel blijft voor mij toch een leuke reeks. Part 3 was weer heel vermakelijk. Het is inderdaad wat minder gericht op blote vrouwen deze keer. Al komt er zeker wat vrouwelijk schoon in de lens van de camera voorbij. Er zijn ook hier en daar enkele mooie twists vond ik:

- ik had eerst gedacht dat de twee vrouwen die ze eerst ontmoeten er weer iets mee te maken gingen hebben, dat ze betaald werden om de mannen te lokken, maar dat bleek uiteindelijk niet zo te zijn.

- ook die taxichauffeur was een vrij louche figuur en ik vond het vreemd dat hij de hoofdrolspeler Scott (Brian Hallisay) terug had gebracht naar het hotel.

- dat ze Scott zouden losmaken in de martelkamer had ik ook niet direct verwacht al zag je het wel aankomen dat iemand het zou overleven en dat hij het dan zou zijn. Toch twijfelde ik even op het einde of hij nog leefde.

Ik vond het einde leuk gevonden. Soundtrack was ook uitstekend trouwens. Geen idee welke Hostel ik nu eigenlijk het beste vind.

avatar van kinkymen

kinkymen

Haalde bij lange na niet deel1. Opzich was het prima te kijken, maar mistte de humor-kant die in deel1 veel aanwezig was. Denk dat het nu leuk geweest is met de hostel-reeks. Je weet nu wel wat er gaat komen.

avatar van Lee92

Lee92

Dat iemand dit een goed of 'beste' film vind, laat zien dat diegene volkomen krankzinnig is.

Hopelijk worden de folterpraktijken met diegenen die dit gemaakt hebben nog eens in het echt met hen uitgevoerd. Ik gun het ze wel en wil het ook nog wel zelf uitvoeren.

Hoe je dit soort scenario's kunt bedenken en er vervolgens ook nog er eens een film van kan maken, laat exact zien wat voor een krankzinnige mensen dit zijn. Er zijn mensen om veel minder ter dood gebracht. Nog erger dan Nazi praktijken. Jammer dat der eerste en de tweede atoombom niet op Hollywood en Washington is gevallen.

Maar wat niet is kan nog komen. Ik hoop het mee te maken en dan trek ik een fles champagne open. ZekerTweten. To Hell with damned America!

De dvd die ik had gekocht in de kringloopwinkel was gelukkig maar € 1,50. dus verlies ik er niet teveel aan. Maar deze film is nog geen cent waard. Resultaat: na eren kwartiertje kijken in de papiervernietiger!'God bless America" kan beter veranderd worden in "To Hell with America" !

avatar van Zwolle84

Zwolle84

Wat een verhaal, Lee92. Maar het is een horrorfilm hè.

avatar van notsub

notsub

De eerste Hostel was de beste. Dit is een herhalingsoefening en de creativiteit is duidelijk over het hoogtepunt heen. Dat de film zich nog staande houdt, komt doordat er toch nog enige aardige twists in zitten. Rampzalig slecht is Hostel III dus nu ook weer niet, maar de rauwe horror is maar gedeeltelijk geslaagd en loopt niet over van de vindingrijkheid.

De 2e hostel was se enige die de moeite waard was, spanningeen, muziek, acteurs en locaties. De andere 2 stelken vergeleken bij deel 2 niets voor.

avatar van Elchapo

Elchapo

De eerste hostel onder supervisie van Eli Roth blijft de beste,2 was goed te pruimen en deze was ok....3 stars.

avatar van mjk87

mjk87

Niet leuk, niet spannend, slecht geacteerd, visueel niets te zien en ook weinig boeiend. Uiteindelijk kijk je vooral voor de kills die niet onaardig zijn maar wel vrij kort in beeld en daarvoor moet je dan een hele hoop saaie onzin voor uitzitten. Ook het einde vind ik niet echt passen bij de rest van de film om over die malle twist nog maar te zwijgen. 1,0*.

avatar van Brabants

Brabants

Hostel: Part 3 is qua concept hetzelfde als de twee voorgangers maar inhoudelijk slaat het hier de plank finaal mis. Het heeft namelijk niet dezelfde stijl. Wellicht had dit vernieuwend kunnen zijn maar hier komt het behoorlijk goedkoop over. Niveau zakt door dit deel behoorlijk omlaag al zeg ik het zelf.

avatar van Duke Nukem

Duke Nukem

Minder dan de eerste twee delen, maar toch nog wel leuk. De kills waren nogal fake vind ik, maar het gaat mij bij dit soort films vooral om de spanning en de onverwachte twists die er altijd bij komen kijken. Ook in dit deel komen de laatste pakweg 20 minuten wat verrassingen om de hoek kijken zoals het verraad van de vriend en de ontsnapping.

dvdfreak123 schreef:

Mee eens, de eerste twee delen vormen een mooi geheel en een derde deel was eigenlijk overbodig.

Alathir schreef:

Ik dacht precies hetzelfde, ik vind het goed gedaan hoe je in het begin van de film enkele keren op het verkeerde been wordt gezet voordat de ontvoeringen echt gebeuren.

Alathir schreef:

Dat hij het heeft overleefd is wel een leuke twist, alleen vraag ik mij af hoe hij doorheen die woestijn is thuis geraakt. En ze hadden het einde beter wat meer aandacht kunnen schenken in plaats van het zo snel af te handelen.

Alathir schreef:

Voor mij blijft het eerste deel het beste, maar ook het tweede deel is heel vermakelijk.

avatar van Bxian32

Bxian32

Redelijk, verschil met met name deel 1 is dat het je eigenlijk helemaal niets boeit wat er met de personages gebeurt. De dreiging was daar veel meer voelbaar.

avatar van marjanna

marjanna

Horror film of niet,

wat een zieke film is dit zeg.

Wie bedenkt er nu zoiets gruwelijks.

Volgens mij moet je dan wel zelf aardig gestoord zijn hoor.

avatar van Ajax&Litmanen1

Ajax&Litmanen1

Het enige deel die ik nog niet uit deze reeks had gezien. Afgelopen tijd de eerste twee delen opnieuw bekeken, waarbij deel 1 best oké is en deel 2 echt afschuwelijk saai en met een minimum aan horrormomenten. Echt een van de slechtste horrorfilms die ik heb gezien. En dan verwacht je dus weinig van deel 3, maar die valt me dan weer reuze mee. Ja, het is nog steeds vrij slecht qua niveau. Slechte acteurs, matig camerawerk, goedkope special effects. Het is een goedkoop vervolg, maar daar is niet altijd iets slechts aan. Want de amusementswaarde ligt hier namelijk vrij hoog. Niet weer een uur lang saai gedoe, maar meteen to the point.

Opnieuw rijke mensen die hun slachtoffers kopen, maar in een veel hoger tempo en met veel meer horror. Ik vond de verwijdering van het gezicht een behoorlijk ongemakkelijk scené en ook later in de film is er genoeg te genieten, al draait de camera wel iets te vaak weg. Kakkerlakken, bijlen, gekke dokters. Waar ik bij Hostel 2 geregeld verveeld naar de klok keek, daar ging de tijd hier lekker vlot. Ook is de cast leuker en mag de wraak er best zijn. Het was wel even wennen om van het oostblok naar Las Vegas te gaan, maar eigenlijk zie je ook vrij weinig van die stad en zit je vooral weer in vieze fabrieken, maar echt anders is het niet. Ik heb er geen voldoende voor over, maar het zit best in de buurt.

avatar van Shadowed

Shadowed

Minder vervolg.

Niet dat de delen van Roth zo hoogstaand waren, maar dit is toch echt een stapje terug. Het fijne aan dit deel is wel dat de inleiding nu niet de helft van de film inneemt. Het is nog steeds aan de lange kant, maar niet meer de helft dit keer wat ik best kan waarderen.

Acteerwerk is zoals je kan verwachten niet al te best, Roth wist dan betere acteurs te vinden. Spiegel verwijderd een hoop trekjes die het vorige deel wel had en stopt daar wat anders voor terug. Nu dus geen kinderen meer, en een andere locatie, maar met wat twistjes. De opening is er al snel een goed voorbeeld van.

Qua gore is het allemaal een treetje lager gezet. Deel II bevatte al minder gore, maar nu hebben ze het algemene niveau toch echt naar standaard bloedvergieten gebracht. Het beperkt zich nu tot 1 sterke scene met smerigheid. De rest is vooral wat tam gemartel, en de technieken zijn daarnaast ook niet bepaald vernieuwend meer.

Ook de look en cinematografie zijn veranderd, wat logisch is gezien de locatie. Alhoewel het er nog steeds prima uitziet kan het zich niet meten met de sterke look van de voorgaande delen. Geen brute uitstraling meer, maar vooral een iets meer opgepoetste look. Beter is het niet, maar gelukkig ook niet dramatisch.

De speelduur is relatief kort, maar dat was die van de voorgaande delen ook. Vlot is het nog steeds en het kijkt best aardig weg, maar beter is het niet nee. De voornaamste verandering is waarschijnlijk dat dit deel zichzelf iets minder serieus neemt, maar toch binnen de horrorgrenzen blijft. Ik heb me best vermaakt, maar dit is wel het minste deel uit de reeks. Ik mis toch die brute uitstraling en staalharde gore.