Hostel (2005)

Horror

geregisseerd door Eli Roth
met Jay Hernandez, Derek Richardson en Eythor Gudjonsson

Drie jongens, twee Amerikanen en een IJslander, trekken door Europa. Tijdens hun reis wordt hen verteld over de hemel op aarde voor de Amerikaanse backpackers: Een "Hostel" in Slowakije waar het krioelt van de gewillige Oost-Europese dames. Wanneer ze op de plaats van hun bestemming aangekomen zijn, maken de jongens binnen de kortste keren kennis met aantrekkelijke dames uit Slowakije. Dus het feest kan losbarsten. Langzaam maar zeker komen de jongens erachter dat er méér aan de hand is dan zij denken.

avatar van Zandadder
princesspeach schreef:
en ik wil graag weten waarom ze mensen afslachten maar zo te lezen krijg ik meer duidelijkheid bij dl. 2 morgen dan ook maar kijken.

Heel rijke mensen die geen "prikkell" meer krijgen van het kopen van dure dingen. Verveling mondt vaak uit in slechte dingen opzoeken en dit gaat steeds verder en verder. Dit is dan wel een heel extreem voorbeeld. Maar de film 8mm is een goed voorbeeld.

avatar van Brabants
Hostel is een film waarvan ik erg heb genoten. Vooral het verhaal dat viel me niet tegen. Dacht dat het alleen wat simpele horror met vooral veel bloed zou zijn. Dit is echter niet het geval en daarom heb ik er kostelijk van genoten.

avatar van umbra
Ondergewaardeerde film. Vond de spanningsopbouw top, heerlijk sfeertje en heerlijk toch die Oostblokkers

spannende horrorfilm