ad
  • 8.117.929 stemmen

xXx (2002)

Actie / Misdaad | 124 minuten / 132 minuten (director's cut)
2,77 2.201 stemmen

Genre: Actie / Misdaad

Speelduur: 124 minuten / 132 minuten (director's cut)

Geregisseerd door: Rob Cohen

Met onder meer: Vin Diesel, Asia Argento en Samuel L. Jackson

Releasedatum: 9 augustus 2002

Over xXx

"A New Breed Of Secret Agent."

De charismatische Xander Cage, topper in 'extreme sports', wordt door een overheidsagent ingehuurd om een Russisch misdaadkartel te infiltreren. Het kartel wordt geleid door de mysterieuze Yorgi, die hem al snel op een serie avonturen stuurt.

imageimageimageimageimageimageimageimage

lizard

2,5 Diesel met zijn super coolheid gaat een beetje vervelen.

Leuke film maar kijk liever naar zijn nieuwste film

avatar van _Casper_

_Casper_

ik vond het een goeie leuke film, een betere diesel film... Zeker waard te zien. 3.5*!

avatar van WildeSinterklaas

avatar van The Watcher

The Watcher

robertvanmourik schreef:

stomme film, echt nep

Ik vond dit ook echt een hele stomme film, echt nep ja.

Er zat trouwens ook nog een slecht verhaal in ook.

Ik had veel meer van deze film verwacht mij waardering *

avatar van XfofaXX

XfofaXX

alexis schreef:

john bond, ipv james bond. de amerikaanse versie van james bond is platter en ontbeert stijl. verder zijn er veel overeenkomsten

**1/2

Dit heb ik ooit ergens gelezen: 'XxX: de James Bond van de Playstationgeneratie'

avatar van SuperSideSwipe

SuperSideSwipe

Lekkere actie, altijd geinig zo een soort superieure actieheld die voor niets en niemand onder doet. Soort Snake Pliskin zeg maar.

Film was lekker volgegoten met actie en snelle scenes.

avatar van Diesel

Diesel

Rammstein rocks. Argento rocks. Vin Diesel sucks. 2.5*

avatar van Roodkapje

Roodkapje

Beetje teleurgesteld. Ik had meer de indruk dat ik naar een komische film zat te kijken. Totaal voorspelbaar verhaal, slecht camerawerk, maar het meest om te huilen (of te lachen) waren wel de acteerprestaties, al kan je hier niet echt van "prestaties" spreken. De acteurs drammen gewoon een tekst op. Ook komisch vond ik dat bij ontploffingen het publiek gewoon doordoet met hetgeen het bezig is, terwijl je eigenlijk paniek zou moeten verwachten.

Echt, dit is geen ster waard. 0.5**

avatar van Saarah

Saarah

Ik vond hem echt rotslecht.

Zoals Roodkapje zei "Echt, dit is geen ster waard. 0.5*"

avatar van Gwendoline

Gwendoline

Ik ben nog nooit, nooit, nooit zo snel in slaap gevallen bij een film. Heb wel lekker geslapen trouwens! Thank you Vin!

bmwdiel

Allemaal een beetje over-the-top. Nu is Vin Diesel daar natuurlijk wel de perfecte persoon voor maar om nu te zeggen dat het een topfilm was.. Ht verhaal zou niet mispassen binnen een James Bond film. Daarom voor mij 2 sterren.

avatar van Chestar X

Chestar X

zeer vette film!

avatar van Gwendoline

Gwendoline

Film is volgens mij trouwens geschreven door Danielle Steel...

avatar van Wezze

Wezze

Standaard verhaal, slechte Rus met radio-actief wapen moet gestopt worden door Amerikaan.. Toch vermakelijk door de vele actie en Vin Diesel.. ***

avatar van mikoz

mikoz

Deze film heeft toch mijn vooroordelen weer bevestigd.

Ik vond Vin Diesel al niks en dat zou ook zo blijven , film is gewoon barslecht en de acteerprestaties zijn om te lachen. Niet dat Stalone en Arnold het zo anderes deden maar dat had nog wat speciaals dit is echt 10 keer niks.

Misschien een film voor kinderen die net op de middelbare school zitten en aan ''een stoere actie film '' toezijn maar voor de meeste mensen zou het ook niet veel soeps zijn.

avatar van seth gecko

seth gecko

tja,best entertainend maar een echte nobrainer.

veel van de stuntscenes zien er nep uit..je ziet gewoon erg goed dat er een stuntdouble gebruikt wordt,gemixt met closeupshots van Diesel.

een behoorlijkverwaarloosbaar filmpje

2**

avatar van otherfool

otherfool

Aan het begin denk je een superactiefilm te pakken te hebben, maar xXx wordt steeds slechter en slechter. Het verhaal wordt met de minuut saaier en voorspelbaarder, en Vin's spieren zijn niet sterk genoeg om deze film te dragen. En wat is er toch mis met Argento in deze film? Een flop.

1*.

avatar van Lukic

Lukic

Tja... actie, actie en nog eens actie. Wat kan je er meer van zeggen?

Een goed verhaal is natuurlijk niet aanwezig ofzo. In dit geval is het voor mij: You'll get what you think you'll get.

Ga er dus niet te veel over zeggen ook. 2 sterren.

jackie boy100

deze film valt een beetje tegen

avatar van 100%VANDAMME

100%VANDAMME

Deze vind ik echt genietbaar, veel actie, zitten inderdaad een aantal dinge bij die nep zijn, maar slecht is het niet, de soundtrack van Rammstein met Feuerfrei vind ik echt bij deze film passen en ook bij Diesel trouwens, 3,5

avatar van elry

elry

leuk als je van actiefilms houd.

hield ik ook van toen ik nog naar he-man keek.

avatar van darthconner

darthconner

zalige gast .vin diesel

Tarkus

Vind ik een bijzonder geslaagde actiefilm. Mooie muziek ook.

avatar van Waku

Waku

Veel actie en weinig inhoud.

Maar lekker vermakelijk om naar te kijken...

Snelle film,snelle soundtrack en veel special effects.

Soms overdreven maar het blijft leuk.

avatar van Anakin01

Anakin01

Veel goede actie, Leuk acteerwerk, spijtig genoeg volgens mij een slecht verhaal:

Maar ik vind Vin Diesel lekker acteren, Samuel L. Jackson valt ook wel mee, en de special effects zijn wel goed!

Goeie film met spectaculaire actie

4 sterren

avatar van Big_bazznizz

Big_bazznizz

Vin Diesel is de aangewezen persoon voor deze film, jammer dat hij in het nog betere vervolg(xxx:the next level:) niet meedeed. deze film krijgt 3 sterren van mij.

avatar van film_kaza

film_kaza

wel spectaculair. maar ik hou niet zo van misdaad films. deze vond ik soms saai worden en wou hem niet uitkijken. als je niet van actie houd moet je deze niet zien.

2,5 sterren

avatar van black_shadow

black_shadow

Lijkt teveel op James Bond, en deze film moet het vooral hebben van spectaculaire stunts en weinig verhaal, voor de rest is hij best te pruimen en de aktie valt ook heel goed mee.

Vooral de openingsscene met Rammstein.