ad
  • 8.115.123 stemmen

xXx (2002)

Actie / Misdaad | 124 minuten / 132 minuten (director's cut)
2,77 2.201 stemmen

Genre: Actie / Misdaad

Speelduur: 124 minuten / 132 minuten (director's cut)

Geregisseerd door: Rob Cohen

Met onder meer: Vin Diesel, Asia Argento en Samuel L. Jackson

Releasedatum: 9 augustus 2002

Over xXx

"A New Breed Of Secret Agent."

De charismatische Xander Cage, topper in 'extreme sports', wordt door een overheidsagent ingehuurd om een Russisch misdaadkartel te infiltreren. Het kartel wordt geleid door de mysterieuze Yorgi, die hem al snel op een serie avonturen stuurt.

imageimageimageimageimageimageimageimage

Hobbes

in pitch black. die truck met die boeien...dat kan die dus echt...alleen in de film konden ze dat niet strak in beeld krijgen dus moest in 2 keer. da's jammer

Vin Diesel moet heel snel in goeie films gaan spelen want volgens mij kan ie echt heel veel. veel meer dan dit (denk ik)

mega zaaaalege film

rammstein, hatebreed, muchroomhead,...

gewoon weg ne zalege film

een echte topper

voral het begin is zaleg

rammstein rulezzz

Yak

Kijk dan vooral 'Lost Highway' eens, als je Rammstein leuk vindt. Heel wat zaleger dan dit vod. Mijn oordeel over Rammstein zal ik overigens maar voor me houden.

Linda

als je rammstein leuke muziek vind moet je de cd luisteren en naar de box kijken lijkt me?!

avatar van Jos2

Jos2

Wat bedoel je?

En is dat trouwens een leuke film?

Hobbes

hij is geboeid met handboeien en met z'n op z'n rug. hij trekt z'n handen over z'n hoofd terwijl die nog geboeid is. dit is in principe niet mogelijk omdat je je armen niet zo kan bewegen...maar Diesel kan dat dus wel. maar helaas konden ze dat niet in een keer filmen dus hebben ze dat in 2 gedaan. als je 't ziet denk je waarschijnlijk: dakaniknie

de film is trouwens leuk als je van voorspelbare science fiction films houdt met enorm veel cliches . de openingsscene is wel echt beregoed.

avatar van GerwinF

GerwinF

Dat kan wel...in de gymwereld heet dat een dislock. Dit doen/deden ze met name bij het ringzwaaien.

Hobbes

maar 't is niet echt natuurlijk en jan modaal op straat zal 't niet kunnen

dat bedoel ik

avatar van Ansje

Ansje

Ook wel weer eens lekker gewoon een lekkere overdreven ram en stuntfilm .

Even lekkere aktie en die Vin doet het zo gek nog niet.

The things he could do for me hihi

avatar van EmDee

EmDee

Wat is dit een slechte film. Alle cliché's worden uit de kast gehaald. Heb bijna alle oude James Bond-films wel voorbij zien komen in de film.

En de carriere van Jackson loopt zo ook een behoorlijke deuk op. Ze zijn zelfs al bezig met het vervolg.

Het is dat er een paar schitterende uitspraken van Diesel in voor komen. Denk niet dat ik die in de bios zie.

avatar van killerbee

killerbee

Daluk naar de bios met vrienden en hopelijk genieten.

NERD

Oeps, nog vergeten te stemmen......

0,5 ster voor deze draak

(voor uitleg zie mijn eerdere stukje)

avatar van killerbee

killerbee

Het was wel genieten geen seconde verveelt mooie stunts wel ongeloofwaardig maarja.

3,5**********

avatar van -XL-

-XL-

Bij vlagen (lees: stunts) sterk...

2 en halve ster gaan volledig naar de snowboard scene.

avatar van jackie

jackie

Heeft Samuel L Jackson een grote rol in deze film ?

NERD

In totaal misschien 10 á 15 minuten in beeld...max.

avatar van jackie

jackie

Thanks....Nee, dan wacht ik tot ie op video te huur is.

Yak

Heeft Samuel L Jackson een grote rol in deze film ?

Hij komt regelmatig langswippen, als je dat bedoelt.

avatar van dje-em

dje-em

gisteren gezien. Vind de beste omschrijving nog wel: James Bond met tattoos. Op zich weinig realistisch, maar toch wel grappig hoor, mooie stunts, goede dialogen, en zeker niet minder dan de gemiddelde Bond film (misschien wel beter.

avatar van Brekkedeer

Brekkedeer

Ik vind het een besat goeie film mooi gefilmd leuke effecten maar alleen jammer dat het een beetje erg veel op James Bond lijkt

avatar van Valentijn

Valentijn

Echt wel lachen. Inderdaad veel James Bond, maar al die stunts vond ik (zelfs als meisje zijnde) wel erg tof.

Oh, en Jasper. Was gezellig hoor, vond je niet? Ik wel. Leuke fillum!

goede dialogen

Ach man, laat me niet lachen

een paar voorbeelden:

The things I'm gonna do for my country.

en I told him that cigarette would kill him one of these days.

en nog maar eentje

Find him fast. Kill him slow.

Wat zal ik d'r nog meer over zeggen: De dialogen waren gewoon zo belabberd, dat ze gewoon weer grappig worden.

Yak

De dialogen waren gewoon zo belabberd, dat ze gewoon weer grappig worden.

Zelfs dat is teveel eer voor deze klotefilm, Gotti

NERD

***waarchuwing, als je deze film overweegt te zien lees dan eerst deze erg kleine en onbeduidige spoiler. Het geeft wel aan hoe slecht de film wel niet is***

Pff die diologen waren nog niks vergeleken bij die bril waarmee hij door vrouwen kleren, en dus ook muren kan kijken

Komop zeg, echt te triest voor woorden deze film.

"I live for this" my ass

avatar van Vyvre

Vyvre

Volgens mij is NERD niet zo enthousiast .

gotti

Het is gewoon een ongeloofleijke trieste parodie op James Bond (wel erg leuk trouwens) en helaas is hier meer publiek voor dan James Bond. Triest, triest en nog eens triest.

Linda

Maar james bond zal het wel winnen uiteindelijk want van xxx zullen geen 20 delen komen maar er zullen van xxx vast nog een aantal delen komen waar ik overigens geen bezwaar tegen heb want xxx lijkt me wel leuk , nog niet gezien.

gotti

Maar james bond zal het wel winnen uiteindelijk
dat is wel te hopen ja
want van xxx zullen geen 20 delen komen
dat is niet te hopen nee
maar er zullen van xxx vast nog een aantal delen komen
hopelijk houden ze het bij 2

houden zo (men niet gezien te hebben)

Linda

james blijft de nummer 1!

avatar van romeo

romeo