ad
  • 8.115.123 stemmen

xXx (2002)

Actie / Misdaad | 124 minuten / 132 minuten (director's cut)
2,77 2.201 stemmen

Genre: Actie / Misdaad

Speelduur: 124 minuten / 132 minuten (director's cut)

Geregisseerd door: Rob Cohen

Met onder meer: Vin Diesel, Asia Argento en Samuel L. Jackson

Releasedatum: 9 augustus 2002

Over xXx

"A New Breed Of Secret Agent."

De charismatische Xander Cage, topper in 'extreme sports', wordt door een overheidsagent ingehuurd om een Russisch misdaadkartel te infiltreren. Het kartel wordt geleid door de mysterieuze Yorgi, die hem al snel op een serie avonturen stuurt.

imageimageimageimageimageimageimageimage

Diesel! Jackson!

Jordy

eerste trailer: <A href="http://www.apple.com/trailers/columbia/tripleX/"; target=new>url</A>

ziet er een beetje als Fast and the Furious (leeg maar vermakelijk en spectaculair zomerfilmpje) uit...

avatar van tijmengozer

tijmengozer

beetje james bond achtig

ziet dr verder wel stoer uit

zal wel niet echt wat worden

avatar van BS

BS

als de film de 2 trailers waar kan maken wordt dit een topertje!

Hopelijk geven ze niet teveel weg en wordt het een tegenvaller.

Heb er nu wel erg hoge verwachtingen voor...spannend... laat maar komen zou ik zeggen !

avatar van Jerome-B

Jerome-B

Zo die trailer ziet er goed uit! Beetje james bond style inderdaad.

avatar van Hobbes

Hobbes

als de film de 2 trailers waar kan maken wordt dit een topertje!

Hopelijk geven ze niet teveel weg en wordt het een tegenvaller.

moet hier niet ergens het woordje 'anders' staan?

Harry (AICN):

Overall though… this movie was just fun. Pure fun. Don’t take it seriously, don’t bring physics into play, and don’t think a whole helluvalot about what is going on. This film is about VIN DIESEL BEING THE BAD ASS THAT HE IS!

avatar van EmDee

EmDee

XXX, en ik had een harde porno verwacht.

avatar van Bee

Bee

James Bond met een crimineel verleden. The name is X. Triple X. HAHA. Lijkt mij een leuke film.

avatar van Be3F

Be3F

dit wordt DE film van het jaar (op LOTR2 na dan)

Deze film is echt vet gewoon!! Ik heb hem al in Florida gezien en het is echt een aanrader! Special effects en alles is echt mooi en de acteurs ook! (Vin Diesel )

En het verhaal is ook goed, KIJKEN dus!

avatar van BS

BS

in deze film worden bijna alle actie-elementen uit de kast gehaalt!

Idd,Diesel= Bond die vergelijking kom je niet omheen.Das denk ik ook de beste beschrijving die ik aan deze film kan geven zonder teveel te verklappen.

Veel actie,humor (ja echt),spanning,beetje liefde,ruige muziek en oh ja ook nog een verhaal

Diesel is agent X en hij gaat flink knallen!!

4 sterren.

avatar van NERD

NERD

Zag er gisteren stukjes van op TV, lijkt me nog 10x vervelender dan James Bond

avatar van Kazuyuki

Kazuyuki

• 2068 stemmen

Volgens de titel moet deze film 30 keer zo erg zijn.

Zag er gisteren stukjes van op TV, lijkt me nog 10x vervelender dan James Bond

Hehe... Mij dus ook. Ik dacht laatst nog: "Jammer dat ik geen 12 meer ben, dan had ik hier lekker naar uit kunnen kijken!"

avatar van Hobbes

Hobbes

wie vernoemt z'n film nu naar een hout soort (of had ik die grap al es gemaakt)

avatar van petey

petey

• 1901 berichten

is toch de afkorting voor Harry Potter films?

avatar van petey

petey

• 1901 berichten

lelijke poster trouwens, niet echt uitnodigend.

avatar van kittyklitty

kittyklitty

Fucking spectaculiar... Diesel rules

avatar van Vyvre

Vyvre

Gisteravond gezien in de sneak..zal maar meteen met de deur in huis vallen. Wat een klotefilm.

Toen ik de trailer zag had ik een nieuw soort Silvester Stallone in mijn hoofd..en die verwachting werd redelijk waargemaakt. Ongelooflijk slechte acteerprestatie van Vin Diesel, enorm ongeloofwaardige actiescenes (hoeveel mensen blazen een berg op en gaan vervolgens ervanaf snowboarden?) en het ontbreken van enige vorm van verhaal deden mij de film ongeveer uitlachen. Waarom ik de film dan toch nog 1 ster geef ?

Waarschijnlijk omdat ik het zielig vind dat de producers met zo'n torenhoog budget zon rukfilm in mekaar hebben weten te draaien.

En nee, dit is idd niet mijn soort film .

avatar van Treht

Treht

er zyn +/- 9*10^99 soortgelijke films wat betreft verhaal. dat geeft het dat de film al geen 3 sterren kan halen een clubje criminelen die in het geheim (met russische scientists, hoe kan het ook anders) een super wapen maakt en dat in de laatste seconde door de held wordt disarmed maar de in mijn ogen grappige grapjes van vin diesel maken opzich best wel wat goed wat de film super typeerd is dat het publiek soms spontaan in de handen begon te klappen bij een idiote stunt van diesel, en dan met name de "ik gooi dynamietstaven op een sneewberg en dan skateboard ik net iets sneller dan de lawine"-scene nuff said grappige en actievolle maar in mijn ogen niet 9 euro waardige film; 2,5 ster

avatar van shayed

shayed

100% entertainment, niet meer en niet minder. **1/2

Goodfella

Heb ik 's een keer tijd om op maandag de sneak te pakken, draait deze film...

Ach, voor die paar euro kan het wel denk ik... (spaar ik mooi wat geld uit om een paar MEGAzakken popcorn, chips en 2 LITER cola te bestellen )

avatar van Lianne

Lianne

In D'chem Goodefella? Daar heb je helemaal geen megazakken popcorn en 2 liter cola bekers. Ga je eigenlijk voor niks naar de sneak

avatar van zero_cool

zero_cool

een naaperd van Fast and the Furious niet echt goeie mening over

Sssssssst!!!

*Goodfella is eigenlijk toch wel een beetje benieuwd en gebruikt gewoon een slap excuus om de film te kunnen zien

avatar van One Punch Mickey

One Punch Mickey

Volgens geylt Goodfella wel een beetje op de spierballen van Vin Diesel!

avatar van Vhino

Vhino

Dit is dus gewoon een vette film!

Goodfella

En het motto is: Rook geen sigaretten, want dan komt Vin 'Rossen, Rammen en Beuken' Diesel je met een hittezoekende raket opblazen. (om maar even kort de film samen te vatten )

En ach... het viel nog wel mee. Ik bedoel, ik had vantevoren echt een ultiem slechte film verwacht, maar het bleek nog wel redelijk te kijken. De actie is mooi in beeld gebracht, enne... de actie is mooi in beeld gebracht en de actie...

Kortom, zó ontzettend over the top dat ik af en toe echt dubbel lag. Tel hier Samual L. Jackson bij op en de film krijgt hierbij het welverdiende aantal van 2 sterren.

avatar van FisherKing

FisherKing