After the Sunset (2004)

Misdaad / Komedie

geregisseerd door Brett Ratner
met Pierce Brosnan, Salma Hayek en Woody Harrelson

Max Burdette (Pierce Brosnan), een oude meesterdief, leeft samen met zijn vrouw teruggetrokken op een eiland en geniet hier van zijn welverdiende rust. Maar op een dag staat de FBI-agent die hem jaren achtervolgde voor de deur met wel een heel vreemde opdracht voor Max...

jack-sparrow
prachtige locaties en geweldige acteus .
maar ik vind dat het stelen van de diamant iets ingewikkelder mocht zijn .
zoals in national treasure met the declaration of independence.
ik geef hem 3.5

avatar van danny61
goeie film, verveelt geen seconde.
rolbezetting oke.
spijtig dat het stelen van de diamant mij doet denken aan de film de pink panther, juist hetzelfde, da's het enige minpunt aan de film.

nog dit salma hayek een geweldige vrouw van 40 jaar, she is really hot, daar kun je blijven naar kijken.
ik geef de film een 4

avatar van Naomi Watts
Matig filmpje maar je komt er de avond mee wel door.

Niets nieuws onder de zon. Brosnan op de automatische piloot. Harrelson is het lichtpunt van de film en Hayek toont ons allen maar naar haar decollete. Niet onaangenaam maar het is wel verontrustend dat zij alleen dat kan toevoegen aan de film.

Vermakelijk maar niets onmisbaars.

jack-sparrow
inderdaad .
en de poster is echt cool.
die poster heeft wel iets james bond - achtig.

Mooie film! Leuk dat je op het eind pas wist hoe het nou in elkaar zat. 4 *

eigenlijk best een verrassing dit.

ik verwachte een clichématige capermovie...en in feite is hij dat ook ergens, maar het geheel wordt luchtig en redelijk leuk geschreven geserveerd.

erg spannend wordt het nooit, maar Brosnan en Harrelson hebben een leuke chemistry samen en een aantal best geslaagde komische scenes.

Bret Ratner is niet bepaald de man van de grote cinema...maar dat hoeft ook gewoon niet.

net als David R Ellis maakt de film leuk pretentieloos entertainment.

De film ziet er beeldig uit met mooie plaatjes van het caraibische eiland maar vooral, bovenal Salma hayek.

Ratner verdiend een award voor de ontelbare shots van Hayek in bikini en strakke topjes.

een gewoon entertainende luchtige film en god digity damn had ik al benadrukt dat salma hayek er geweldig uitziet in die zwarte bikini?

3***

avatar van Roel-
Lekker wegkijkertje. Niet buitensporig goed maar zeer zeker niet slecht. Verhaal was wat standaard maar het verveelde niet. Uiteindelijk was er nog wel een leuk plot:)

Lekkere film van begin tot aan het eindje. Pierce Brosnan en Woody Harrelson acteren prima met leuke tongue-in-cheek humor. Salma Hayek speelt vooral mooi.

Hoewel ik geen Brosnan fan ben, kan ik deze film wel waarderen. Goed verhaal, kundig vakwerk en een leuk verhaal erom heen. Prachtige lokaties, lekkere muziek...onverwacht einde...

Echt een goeie film, veel en mooie locaties goed verhaal en grappig ook nog !
en een super einde

Lekker relaxte film met Carribische sferen.
Ik vind het verhaal ook erg leuk in elkaar zitten met spanning en humor.
En dan de ontknoping,...geweldig.
Kortom ik heb mij vanmiddag prima vermaakt met "After the sunset".

Prima filmpje. Dit soort (roof)films vind ik altijd wel fijn om te kijken. Ik had alleen verwacht dat ze iets meer tijd zouden besteden aan het stelen van de diamant. De roof lijkt nu wel erg simpel. Het was trouwens wel voorspelbaar dat Max zou profiteren van het plan dat hij aan Moore had gegeven. Ik had daar ook nog iets meer actie verwacht.
Ik heb me verder toch prima vermaakt en de omgeving was prachtig (inclusief Salma Hayek )

avatar van Glacius
Ik vond de film opzich wel leuk, maar ik blijf Pierce Brosnan een echte tegenvaller vinden als acteur.. In elke film zet hij keer op keer gewoon z'n James Bond rolletje neer.. Woody Harrelson is wat deze film leuk maakte..

Erg tegevallende film. Het was meer een misdaadkomedie dan een actie-film en daarbij ook best flauwe grappen.

2,5 omdat het verhaal nog goed is.

avatar van -jack_sparrow-
deed me wat aan james bond denke, vooral de poster
maar deze film is niet slecht , kon beter zoals het uitwerken van de diefstal van de diamant mocht iets langer en ingewikkelder zijn.
maar hij is zeker niet slecht .
3.5

veron35
Is dit die film met die coctail zonder alchol?

Ja.

Noemen ze dit een actiefilm. Geen actie mensen. Spanning is toch wel een beetje aanwezig en humor ook wel.

Als ik deze film op een actiefilm zou moeten beoordelen zou ik 2,5 sterren geven.

Ik lees ook wel dat dit een misdaadfilm wordt genoemd, als dat zo is geef ik hem 3,5 sterren.

Maar hier staat actie/avontuur dus een 2,5.

Lancaster
Ontzettende, leuke en onderhoudende film met humor.
Ik heb hier erg van genoten.
Ik zou deze film zeker 3.5 ster geven omdat ik zelf echtvan deze film echt heb genoten
En ja...Ik vind Pierce nu eenmaal nice

avatar van Mescaline
Mescaline (moderator)
Leuke film daarmee is veel gezegd...
Kijkt lekker weg alleen had wat spannender en leuker gemogen.
Heb hetallemaal al eens eerder gezien en vaak beter.
Maar toch leuk filmpje om mee tepakken.
3,5 sterren.

avatar van Mescaline
Mescaline (moderator)
Come on denk na..? Vraag zulke vragen dan minimaal met een spoiler.. nu maak je al een stuk bekend van de film...

gewoon een leuk filmpje om je avond mee door te komen.

avatar van ChielB
Lekker stukje vermaak. Niks bijzonders, maar gewoon prima voor een keer op tv. Luchtig verhaal, redelijk vlot lopende actie....sit back & relax pur sang. 3.5**

avatar van baskie
Salma maakt veel goed. Een beetje een flauw verhaal. 3*

avatar van Tup&Joep
Weinig actie in deze film. Ik zie Pierce Brosnan liever als James Bond. Toch wel leuk einde.

3,5 *

neo (crew)
Genres even gewijzigd. Actie en avontuur dekt de lading niet echt.

Het is een aardig film op zich. Onvoorstelbaar dat zo'n berg flauwigheden mij toch nog wisten te vermaken en het nooit irriteerde.

avatar van nightbreed
Na 10 minuten kwam ik er plotseling achter dat ik deze al kende.
Het feit dat ik daar toen pas achter kwam moet genoeg zeggen.
Na die 10 minuten heb ik er lekker een DVD'tje in speler gestopt

Cijfer: 2,5

avatar van JohnieOctovitsch
leuke film
al is de roof van de diamant wel eenvoudig neergezet

Woody harrelson vind ik altijd wel goed spelen, wel leuk in combinatie met Pierce en natuurlijk Salma

3 sterren

avatar van thunderball
nightbreed schreef:
Na 10 minuten kwam ik er plotseling achter dat ik deze al kende.
Het feit dat ik daar toen pas achter kwam moet genoeg zeggen.
Na die 10 minuten heb ik er lekker een DVD'tje in speler gestopt

Cijfer: 2,5

Ik heb hier even ontzettend om zitten lachen (sorry, niet hatelijk bedoeld) en alleen al het feit dat ik dit leuker vond dan de hele film zegt al genoeg!

Tja, de film:
destijds draaide hij hier niet in de regio, waar ik toen erg van baalde. Achteraf gezien niets mee gemist.

Het is een aardig filmpje, mooie plaatjes van mooie mensen en locaties, waar mee je de tijd wel door komt, maar het is nergens echt bijzonder.

Brosnan kan dit soort rollen slapend spelen (en doet dat bijna ook), Hayek is bijzonder lekker (maar dat wist ik al), alleen Harrelson is echt leuk. Jammer dat we hem de laatste jaren zo weinig nog zien! Ik kan geen enkele recente film van hem op noemen.

3 sterren (eigenlijk veelste veel al!).

avatar van Glacier
Vermakelijk, sfeervol verhaal dat wel aan alle kanten rammelt qua geloofwaardigheid.
Vooral het stelen van die diamant was veeel te gemakkelijk.