After the Sunset (2004)

Misdaad / Komedie

geregisseerd door Brett Ratner
met Pierce Brosnan, Salma Hayek en Woody Harrelson

Max Burdette (Pierce Brosnan), een oude meesterdief, leeft samen met zijn vrouw teruggetrokken op een eiland en geniet hier van zijn welverdiende rust. Maar op een dag staat de FBI-agent die hem jaren achtervolgde voor de deur met wel een heel vreemde opdracht voor Max...

Ik vond het een leuke film. M'n broer zei dat die slecht was, daarom heb ik even getwyfeld om hem te zien. Maar ik vond hem wel goed. Vooral het vakantie gevoel. Weet iemand misschien hoe dat hotel heet, waar Harrelson in zit. Die Bridge Suite, Chilzzzz.
Ik vond het stukje met die remora's wel leuk. Hij was niet dronken en daardoor kreeg hij toch die Diamant te pakken. Leuk Plot

avatar van krabat
Ik dacht dat het hotel in Atlantic city staat of Atlanta of zoiets. Vreemd dat ze verwijzen naar een carribisch eiland, ik kan er ook helemaal naast zitten. Heb laatst een docu gezien op Discovery Chanel.

Art
In het berichtje van Goise staat een flinke spoiler. En dan doel ik voornamelijk op de eennalaatste zin. Kan dit aangepast worden?

Al aangepast. Idd flinke spoiler.

avatar van krabat
meld misbruik misschien? Hij zou dat eigenlijk tussen spoiler tags moeten zetten inderdaad.

Maar goed, wat een leuke film. Het verhaal is inderdaad verre van origineel, maar die Harrelson is een lust voor het oog. Dan bedoel ik zijn acteerwerk, hij zet een perfecte klungelige fbi-agent neer. De humor vond ik bij vlagen erg goed, vooral het samenspel tussen Harrelson en brosnan zorgde voor veel komische scenes. 3.5 *

krabat schreef:
Atlantis Beach Towers op de Bahamas.

wel jammer van het einde had Woody zijn geld wel gegund!!

Oké, het spijt me. Weet nu dat je het tussne spoilers moet plaatse.
Eigenlijk ook wel dom van me, om de film te verklappen. Maar ik ben dan zo enthousiast!!
Sry, zal niej meer gebeuren.
Maar dat Atlantis Resort ziet er wel mooi uit, hea??!!

avatar van ToNe
savi_7 schreef:
wel jammer van het einde had Woody zijn geld wel gegund!!

Die houdt ie ook. Brosnan pest 'm nog voor de laatste keer.

vond het ook jammer dat Woody nog een laatste keer gepest werd door Brosnan.Vond dat hij gewoon had weg moeten vliegen

Leuke vrijdag-avond film !!
Het verhaal rammelt op enkele punten, maar is daardoor niet echt hinderlijk.
De mooie exotische omgeving en Salma Hayek trekken deze film flink op.

avatar van Captain Pervert
Ik snap niet dat deze film zo'n hoog gemiddelde heeft.

Het is een echte datefilm, en misschien zijn de jongetjes en meisjes die voor het eerst met hun vlam lichaamssappen hebben uitgewisseld onder een bioscoopstoel wel geneigd de film hoger te waarderen. Zou het daaraan liggen? De enige andere mogelijkheid is dat iedereen hier stoned is.

Deze film is echt flut...

Aardige film, heb me niet veveeld. Misschien lag dat meer aan Salma Hayek, dan aan de verhaallijn.

Prachtig dat je hem gevonden hebt... geen decor deze keer!

Standaard filmpje... je hebt het allemaal wel een keer gezien in andere films...

ach tis wel standaard maar ik verveelde me niet ondanks dat het al 3 uur snachts was en ik liever wilde gaan slapen.

avatar van Locutus
Beetje standaard verhaal allemaal. De rondingen van Selma Hayek maken echter veel goed. Ik raad ook iedereen aan om de blooper reel te kijken op de dvd

I'll go with the flow...Leuk filmpie waarbij ik me niet tot nauwelijks verveelt heb.
Simpel verhaal met leuk einde.

Wij nemen een handvol lekkere vrouwen.
Trek deze vrouwen een behoorlijke laaguitgesneden shirtjuh aan.
Pak er een van de mooiste bounty eilanden ter wereld bij en laat op de achtergrond een lekker carribisch muziekje spelen.
Blijf roeren totdat er een smeuig resultaat uit komt.

Je hoort mij niet klagen...

avatar van Oosie
3,5* GOEIE FILM !!!!!Ik heb genoten en zeker van Salma Hayek !!!!!!!

avatar van ChielB
Prima vermakelijke film.
Prachtige locaties, leuk verhaal en de nodige actie.....
Wel beetje overduidelijke (cliché-achtige) plotwendingen, maar dat hoorde wel bij het karakter van de film.

Zeker goed voor een fijn avondje relaxen!

avatar van Flipman
Ik heb niet alle berichten gelezen, maar is deze nou nog in de Bios geweest?

Tabje "statistieken" bovenaan Flipman

avatar van JoeCabot
Leuke film! Goede humor, mooie locaties, zwoel en tropisch sfeertje, Salma Hayek, een paar leuke vondsten, ook goed acteerwerk en goede muziek maar een minder sterk verhaaltje.
Geef hem 3.5*

avatar van Pieter Montana
Ondertussen ten huize Brosnan....

Pierce Brosnan`s son Christopher arrested on drugs charge

Former James Bond star Pierce Brosnan has seen his son Christopher allegedly arrested in suspicion of possessing the drug heroin - reports Contact Music.

The 32-year-old was searched and arrested last Wednesday in London after police spotted him leaving the house of a suspect drug supplier.

Christopher - who has worked as an assistant producer on several Bond movies - has battled with drink and drug addictions for years and nearly died in 2002 after overdosing on Gamma Hydroxybutyrate (GHB).

A police spokeswoman confirms, "A 32-year-old man was arrested in Brixton Road on suspicion of possessing a Class A drug, believed to be heroin.

"He was taken to a police station and bailed to return in August."

The news will bring fresh worries for 52-year-old actor Brosnan who adopted Christopher when he married his first wife Cassandra Harris.

avatar van IcU
IcU
Aardige film, niet zo gek veel bijzonders.

Doet mij weer een beetje denken aan The Thomas Crown Affair, maar dan de net wat slechtere 'Zon, Zee en Strand' uitvoering!

ben nu bij videoland en filmclub geweest , maar mooi niet dus he , dat hij deze week zou uit komen .
wanneer nou wel ?

niemand ?

redelijk goed over nagedacht, maar naar mijn smaak is het geen vermakelijke film, saai, ik heb nu veel films gezien maar deze hoort echt in de flop lijst thuis.