After the Sunset (2004)

Misdaad / Komedie

geregisseerd door Brett Ratner
met Pierce Brosnan, Salma Hayek en Woody Harrelson

Max Burdette (Pierce Brosnan), een oude meesterdief leeft samen met zijn vrouw teruggetrokken op een eiland en geniet hier van zijn welverdiende rust. Maar op een dag staat de FBI-agent die hem jaren achtervolgde voor de deur met wel een heel vreemde opdracht voor Max...

Ik vond het gewoon een hele onderhoudende film.
De film moet het ook een beetje hebben van de exotische lokaties en de werkelijk prachtige kleuren in de film.
Dan vergeten we nog de in breng van Brosnan, die na mijn mening nog jaren door had moeten gaan met het karakter James Bond.
De film is ook een mooi excuus om het goddelijke lichaam van Hayek te bewonderen, al met al een dikke zeven dus 3.5*

leuke film
leuke actie en wel een leuk verhaal
zekers 3 sterretjes

avatar van Master Blaster
mooie film
enkele goeie grappen
was de moeite waard om te kijken

Mooie film! Leuk verhaal, leuke sfeer, zeker een 4 waard!

Zeer vermakkelijke film. Ik vond het einde wel indrukwekkend en niet zo voorspelbaar zoals hier vermeld werd. Het feit dat het eindigt, zoals hij begint is ook wel goed gedaan.
Van mij krijgt ie 3,5*

ik heb weer genoten van Woody Harrelson. en Salma Hayek doet zoiezo geen pijn aan mijn ogen
3***

Vond de film wel een lekker wegkijker, maar geen echte uitspatter! Ik geef 'm 3 sterren.

avatar van Redlop
Dat het nergens over zou gaan was al duidelijk, maar dan hoopte ik op een spectaculaire 'heist'. Maar helaas...goedkope heist, geen actie, geen avontuur. Simpel buddy-gedoe. Typische Pierce Brosnan tussendoor dus. Hayek loopt de sexy latino uit te hangen die ze niet is.

Uit de hand gelopen reclamespot voor Heineken. 1,5*

Bekende acteurs in een aardig verhaal. Heb wel genoten van deze film hoewel die nergens echt piekt. Een drie en een half.

vond het een leuke film om even weg te kijken, leuke sfeer en mooie locaties.. vond het middenstuk erg zwak, saaie dialogen en de grappen die er waren, waren veelal flauwe grappen. de film was toch wel beetje voorspellend, maar de climax was goed.
Van de decoletee (ofzoiets) van Hayek krijg je nooit genoeg.. maar vond hem toch iets te vaak in beeld..die sexscenes waren erg overdreven!

MMM... Salma Hayek... 3,5 *

avatar van zeus
Lekkere luchtige pocornfilm en een heerlijke Salma Hayek. 3,5*.

avatar van Bone*Thugs
Ja was wel een leuke film waarbij je spontaan zin krijgt in vakantie!
Alleen die Pierce wordt oud man damz hahaah!

inderdaad een leuke film en als ik dat zie zo in de carabien krijg dan veel zin om op vakantie te gaan

avatar van kantoorpikkie
Ik zo juist een verkeerd cijfer geven in plaats van een 4 een 3, dit omdat het wel een leuke film is om naar te kijken, alleen niet zo spannend.

leuke film niks meer & niks minder

Heel slecht.

avatar van johanm3
Leuke film. Leuk om woody weer een keer te zien.

Luchtige actiekomedie.
Verhaaltje is flinterdun, actie niet spetterend maar
er zitten echt wel leuke scenes in. Sterk punt is vooral de lokatie. De tropische uitstraling van Hayek,Harrelson en vooral het eiland waar het zich afspeelt redden de film.
Voldoende.

Heb hem gister in de Bios gezien met me vriendin.
Vondt het wel een goede film!!

En idd, van de omgeving daar krijg je ech zin in vakantie;-)

goeie film, het verhaal is een beetje slap maar goed spelers, uiteindelijk toch nog een mooi eind

ik heb de film gister gezien, echt een leuke film
grappige stukjes zitten erin

ik vond het een spannende film met veel verassingen en een heel leuk verhaal

avatar van De GeuS
Wat een ongelovelijke baggerfilm. Ik ga er maar vanuit dat ze alle 3 een behoorlijke bak met geld hebben gekregen om hun schaamte af te kopen....

Hayek ziet er leuk uit, maar ik ken wel mooiere vrouwen zonder acteertalent die 10 keer met hun tieten door het beeld kunnen zwaaien en een hoop onzin kunnen uitkramen.

Het verhaal hangt als los zand aan elkaar en echt alle roof clichés worden er uit de kast gehaald.

1* voor 2 beetje grappige scenes tussen Brosnan en Harrelson....

Zeer zwakke film. Totaal niet boeiend.
Elke scene lijkt erop gefocused om Salma Hayek in zo weinig mogelijk kleren in beeld te brengen. Helaas heeft ze ook nog veel tekst, dus het wordt echt irritant na een tijdje.
De film komt naar het eind met wendingen die te belachelijk zijn voor woorden.
Pierce en Woody hebben samen nog wel een paar leuke momenten, maar de andere acteurs vond ik erg zwak.

Dit vond ik echt een leuke film. Je krijgt er idd zin door om op vakantie te gaan. Wist niet wat ik hiervan moest verwachten. Maar ik vond hem zeker niet tegenvallen. Krijgt van mij een 4.

avatar van ROOSKY
Echt een heerlijke film, heb er van genoten. Lekkere soundtrack, goede cast en de lokatie was dusdanig, dat ik NU daarheen wil Kwam best blij de bios uit en daarom 4 sterretjes.

Erg vermakelijke film met veel komische momenten en mooie locaties. Brosnan en vooral Harrelson zijn goed op dreef.

Ik vond het een goede film met een orgineel verhaal! Van mij krijgt deze film 4*!

Voorspelbaar, zoutloze humor, totaal niet spannend, de personages worden nergens uitgediept: 1* Heb alleen kunnen lachen om de beginscene, maar de rest van de film mag van mij in de vuilnisbak.