After the Sunset (2004)

Misdaad / Komedie

geregisseerd door Brett Ratner
met Pierce Brosnan, Salma Hayek en Woody Harrelson

Max Burdette (Pierce Brosnan), een oude meesterdief leeft samen met zijn vrouw teruggetrokken op een eiland en geniet hier van zijn welverdiende rust. Maar op een dag staat de FBI-agent die hem jaren achtervolgde voor de deur met wel een heel vreemde opdracht voor Max...

avatar van ILDIB
Ik vond the plottwist op het einde overigens nutteloos en niks toevoegend. Of het had bij 1 twist moeten blijven.

avatar van DragQueen
Aardige misdaadfilm, met een redelijk standaard verhaal. maar wel met een paar leuke wendingen. de rollen van brosnan, hayek en harrelson zijn vermakelijk. 2,5 sterren.

Beetje spanning en actie, kijkt wel relaxed weg, maar geen superknaller.

Lekkere tropische misdaad komedie waar ik goede herinneringen aan heb (toen deze film namelijk op film 1 werd getoond begon mijn vakantie). Ik vond dit gewoon een leuke en gezellige film met een leuk verhaal en waarin ook nog leuk gespeeld werd door Pierce Brosnan, Woody Harrelson en Salma Hayek. Met name de eerste twee vond ik zeer goed spelen. Salma Hayek is natuurlijk altijd mooi om te aanschouwen. En met haar twee kokosnoten paste ze eigenlijk perfect op het tropische eiland. De beelden van het eiland zelf waren overigens zeer fraai.

avatar van AjaxRulezzz
Normale misdaadfilm, niet erg slecht, maar ook niet erg goed. Vandaar een 2,5.

Aardige film, maar hij word nergens echt spannend.

avatar van elias229
Ik vond hem echt erg goed.

Bijna alles was toch wel realistische ( buiten de diemand diefstal,... dan)

voor de rest 3,5

avatar van schram101
Leuke vrolijke film die nergens echt uitblinkt maar vooral erg amusant is!

avatar van kaholiic
Leuk.

Grappig en charmante film. Harrelson speelt weer erg leuk. Hayek is ook weer een genot om naar te kijken en Brosnan speelt niet onaardig. Verder nergens vernieuwend, maar wel zeer vermakelijk.

Goed.

avatar van Zizzo
Liters bloed, hoge bodycount en zinderende spanning heb ik niet gevonden in deze film, gewoon een leuke frisse misdaad/komedie die lekker wegkijkt. Pierce en Woody deden het leuk samen. Het einde was wel aardig maar viel mij toch iets tegen. Meer dan dit kan ik er niet van maken.

Een matige poging om enige magie in het genre terug te krijgen. D'r zijn tig betere heist films gemaakt...

avatar van movie acteurs
Goede misdaad komedie met Brosnan en Hayek. Lekker luchtig filmpje met een amusant verhaaltje en het speelt zich allemaal lekker af op locaties waar we allemaal wel eens graag zouden zijn . 3,5.

avatar van sofripa
kaholiic schreef:
Leuk.

Goed.

Heb je inderdaad een zwak voor dievenfilms, zit je hier geramt

avatar van van duijn
Best grappig af en toe, leuk verhaal ook en het acteerwerk was oké. Voor één keer is hij wel leuk. 2de keer niet...

avatar van John Lee Hooker
Leuke film. Af en toe wat humor en neutrale gesprekken op momenten die je niet zou verwachten ( wanneer ze aan het duiken zijn bijvoorbeeld. ) houden het allemaal wat luchtig.
Actie is goed maar redelijk simpel ( diamantroof bijvoorbeeld. Waarom keken al die bewakers ook op de schermen terwijl ze (nog) niks zagen..? )

Moet het meer hebben van de dialogen inclusief goeie Brosnan en jolige Woody Harrelson, die ik onlangs nog zag in Defendor.

John Lee Hooker schreef:

En natuurlijk ook van de bloedmooie Salma Hayek

avatar van John Lee Hooker
Ze is wel leuk ja Maar echt sexy niet. Niet dat dat moet...

John Lee Hooker schreef:
Ze is wel leuk ja Maar echt sexy niet. Niet dat dat moet...

In het begin niet maar op dat eiland vond ik haar toch wel sexy Zeker toen ze in bikini verscheen

avatar van movierobert
Had deze film 16 mei dit jaar al opgenomen gisteravond maar gekeken omdat ik niks anders had om te kijken. Dacht dat helemaal niks zou worden. Maar dat viel reuze mee het wat eigenlijk een heerlijke wegkijk film.
Kreeg zelfs al helemaal zin aan mijn volgende vakantie

avatar van elmo4ever
Leuk bedacht goed ge-acteert maar niet heel bijzonder ofzo.. ik miste de actie goed voor een 3.0

avatar van mnrk
Een leuke film die op een zeer mooie locatie is opgenomen.

Het verhaal is ook wel in orde en deed me een beetje denken aan de film Into the Blue.

Het acteerwerk was ook goed, Brosnan en Harrelson waren lekker op dreef....maar die Salma Hayek ...blijft erg aangenaam om naar te kijken

En die locatie....http://www.atlantis.com/

avatar van DonOswaldo
Fijn filmpje. Tropisch sfeertje, mooie beelden, mooie Salma Hayek.

Vooral de interactie tussen Brosnan en Harrelson leveren aardig wat leuke momenten op. Lekker luchtig ook, doch boeiend. Tweede twist op het einde had overigens niet per se gehoeven, eerste was wel fijn.

Kleine 3,5*

avatar van SnakeDoc
Een lekkere wegkijker al kwam het soms wat kinderachtig over. Oorzaak waren de acteurs. Pierce Brosnan kwam redelijk overtuigend over maar de rest was matig.

Mevrouw Salma die zongenaamd geen ommelet kan bakken Hou toch op zeg.

Grappig, maar niet één die echt zal blijven hangen.

avatar van Ajax&Litmanen1
Deze maar eens een keertje herkeken, was erg leuk en blijft erg leuk.
Het tropische sfeertje, het luchtige acteerwerk, de aardige humor en de prachtige locaties. Leuk! Hayek was met haar figuurtje prettig om te zien en Brosnan blijf ik cool vinden. Harrelson was ook prima. Dat het plotje nogal ongeloofwaardig is nemen we maar voor lief.

Had 4* staan, maak ik 3,5* van.

avatar van lars-pixar
‘Vol op zon en strand, zonder actie wordt je te bruin van de zon’

Verhaal is vermakelijk als je verwacht dat er actie in komt maar dat juist het probleem bij deze film, er komt geen actie in voor.De casting is wel erg goed en de acteurs acteren erg goed, maar verder miste ik wel erg veel in de film. 2,0*

avatar van JustMike
Pierce Brosnan In After The Sunset!

Wat een leuke, spannende film. Lekker sfeertje, goed verhaal, goede acteerwerk. Maar vooral goede locaties. Goed voor een grote 4.0

avatar van gillie24
Nou, een spannende film vond ik het niet, wel is hij zeer vermakelijk met eindelijk weer eens een goede Woody Harrelson. De locatie van deze film, ik denk de Bahamas is werkelijk prachtig, dat shot van het hotel aldaar. Oh man, ik moet en zal daar ook een keer heen gaan.
Pierce Brosnan speelt zijn rol met verve en de chemie tussen hem en Woody is verder prima. De bijrollen zijn verder prima ingevuld en ja, Salma Hayek.....daar kun je als man toch moeilijk je ogen van afhouden, heerlijk lichaam en verder nog steeds een ongelooflijk mooie vrouw.
Al met al een heerlijke film om het zomergevoel te krijgen of om het in de winter effe warm te krijgen.
Blijf bij een 4.0.

Goeie film waarin een echtpaar dat diamanten steelt, gaat rentenieren. Duidelijk een caper-movie, en de semi-komische toon past hier goed bij. Ook de exotische locatie en uitstraling zorgen voor de juiste sfeer. Het is natuurlijk wachten op de grote twist op het einde (en die komt dan ook). Weinig actie, maar toch vermakelijk (mede door een fijne cast). Een kleine 3.5 sterren.

Mistaa-g
Leuke film
Harrelson en Brosnan hebben even tijd nodig om op gang te komen
en ze worden echt goed als ze conversaties hebben met elkaar
de plot is wel leuk en verveelt nooit maar het einde verraste me wel
ik wist dat het die kant op kon gaan (dat met dat drankje was wel
te verwachten) maar toch dacht ik niet dat het effectief zou zijn
de laatste scène is een leuk gekozen dingetje.
Ik heb niet echt platgelegen van het lachen maar ik werd wel
vrolijk van deze zomerse komedie

avatar van Sergio Leone
Vermakelijk.

Een uur lang is After The Sunset meer dan degelijk vermaak zonder al te veel franjes. De personages zijn best kleurrijk, de setting is dat des te meer. Het levert leuk kijkvoer op, maar dat blijft helaas niet duren.
Het onderwatergebeuren is saai en alles wat daarna nog volgt is een stuk kinderachtiger en flauwer dan het voorafgaande.

Pierce Brosnan en Woody Harrelson zijn een leuke tandem, al vind ik geen van beide onvervangbaar.
Salma Hayek staat een beetje mooi te wezen, maar dan vind ik Naomi Harris - ondanks/ dankzij haar raar accent - een stuk leuker.

Brett Ratner speelt verder op veilig. Op een paar leuke dialogen en de exotische locatie na is dit routinewerk - al is de soundtrack soms nog wel leuk.