After the Sunset (2004)

Misdaad / Komedie

geregisseerd door Brett Ratner
met Pierce Brosnan, Salma Hayek en Woody Harrelson

Max Burdette (Pierce Brosnan), een oude meesterdief, leeft samen met zijn vrouw teruggetrokken op een eiland en geniet hier van zijn welverdiende rust. Maar op een dag staat de FBI-agent die hem jaren achtervolgde voor de deur met wel een heel vreemde opdracht voor Max...

MaTtIeBoY
Hmm! Jammie Selma Hayek!

donnie B.
Trailer ziet er strak uit! Kan wel eens een hele leuke film zijn.....

BS
inderdaat goede trailer,geen Bond meer maar niet echt een grote stap uit de riching zo te zien.
Hoop alleen dat tussen het begin en de actie die op het eind komt geen vervelend lang verhaal wordt verteld.

Moet wel ff op me engels gaan oefenen, vond hem de eerste keer hier niet.Maar ja, als je op "Afther" zoekt krijg je dat

avatar van Quentin
gotti schreef:

Is dit soms een vervolg op The Thomas Crown Affair (de remake met Brosnan dan)?
Nee, lijkt me niet aangezien zijn karakter een geheel andere naam heeft en er verder behalve brosnan als dief er geen relatie's zijn tussen beide films

avatar van Mc
Mc
Dit moet echt wat worden, oud bond en selma in een film over diamantroof, ben erg benieuwd, trailer oogt interessant.

avatar van jex
jex
Verhaal lijkt een beetje op Hitchcock's To Catch a Thief. Lijk me wel leuk om een keer te huren.

Unaniem neergesanelt in de VS. Toch lijkt het me wel een leuke film voor een ferloren avondje als ik de trailer zo zie.

avatar van Mc
Mc
Wel een aardige film, beetje jammer dat de "climax" erg lang word uitgesteld en dan wat tegenvalt. Vond het wel erg leuk om Selma en Bond samen te zien.

Al met al, een 3,5

Lijkt me leuk, snel en luchtig (en een beetje voorspelbaar -maar dat hoeft de pret niet te drukken)en gezien de trailer zeker een paar freeze-frame momentjes met Salma H.

Gewoon een leuke film met een leuk verhaal en leuk einde

prettig om naar te kijken (niet alleen salma) veel leuke grappen! 3,5*

Deze film heeft op een bepaalde manier veel weg van Ocean's Twelve. Beide films hebben geen echt verhaal en moeten het vooral hebben van een sterrencast en een dosis humor om de film te dragen. After the Sunset heeft een paar komsiche en luchtige momenten maar is voor het grootste gedeelte gewoon saai. De cast in deze film heeft in tegenstelling tot die van Ocean's Twelve helaas niet het vermogen om lucht entertainend te houden. Salma Hayek brengt enige compensatie door het zo vaak en zoveel mogelijk laten zien van haar decolleté dat het gewoonweg geforceerd overkomt. After the sunset moet het dan vooral ook hebben van haar borsten. Dit laatste feit is alles behalve vervelend maar een goede film wordt het er niet mee.

avatar van sn@ke
After the sunset *** 1/2

Genietbare heistfilm met een exotische setting en bond in de hoofdrol. De sterrencast is niet mis. Brosnan is zoals steeds charismatisch en speelt hier gewoon alweer die oude charmante bond , gewoon in een andere context. Salma is hier verblindend mooi maar moet qua acteerspel het verstek laten bij de andere spelers. Harrelson is hier erg komisch. Verhaal stelt (natuurlijk) niets voor maar de exotische locaties, de nodige humor en het vermakelijke acteerspel maken after the sunset pretentieloos vermaak. Toch valt het allemaal ietsje magerder uit dan je zou verwachten bij de regisseur en cast ....

Vermakelijke film

Gisteravond deze film gekeken en me zeer zeker vermaakt. Mede door de cast maar zeker ook door het verhaal. Von hem sterker als oceans 12.

**** sterren

avatar van Captain Pervert
Luchtige film met wat (te weinig) best geestige grappen maar vooral heel veel shots van het decolleté van Hayek. Niet dat dat heel erg onaangenaam is, maar wel onaangenaam opvallend. Ook was er om de 5 minuten een scène waar Hayek Brosnan ging verleiden, en iedere keer had ik zoiets van: "daar gaan we weer". Werd gewoon saai. Haal die memmen er dan ook echt uit en zwaai niet alleen met je decolleté, frigide trut dat je bent.

De film lijkt ergens inderdaad op Ocean's Twelve, qua humor, qua (gebrek aan) plot, maar vooral omdat het een echte datefilm is: je weet zeker dat je nieuwe date, die je niet echt goed kent, hem in elk geval niet héél erg kut zal vinden.

2.5 sterren

Het samenspel tussen Woody Harrelson en Pierce Brosnan maakt deze film echt iets boeiends om naar te kijken. Jammer van het flinterdunne verhaaltje...

3 sterren

Ik heb de film net gekeken, vind het een leuke film maar niet goed.
Het verhaal vond in magertjes, er zat gelukkig wel een beetje humor in en Salma maakt alles goed hele mooi vrouw.

BS
Salma maakt een hoop goed inderdaat,maar inhouderlijk is het ook niet echt een slechte film.
Maar daarintegen ook zeker geen hoogstaander.
'vermakerlijk' vind ik inderdaat een erg goede omschrijving hiervoor.
Het spel tussen de 4 hoofdrollen ( en zeker tussen Pierce en Woody ) is leuk om te zien en de verassingen zijn ook leuk.
Geen topfilm maar zeker niet slecht en toch wel de moeite waard.
3 sterren.

ik vond de film wel wat hebben, mooie locaties, redelijk acteerwerk, er zaten een paar leuke grappen in, alleen het eind was wel voorspelbaar.

Hoop zoenwerk in deze film, er wordt heel wat afgellebberd.
Ben ik jaloers....wat denk jezelf....
Vermakelijk niemandalletje, leuk om te zien en gauw weer vergeten 3*.....

Leuke film maar een beetje voorspelbaar, dat neemt echter niet weg dat er mooie vrouwen in meespelen.

onderhoudend, beetje mission impossible, oceans 11+12.

een 3 krijgt ie van mij!

Ik heb gisteravond deze film zitten kijken.
Toch wel leuk dat ze allebei dachten dat ze elkaar in de zeik hadden genomen.
Ik hou wel van dit soort films.
Heeft van mij 4* gekregen misschien voor iemand anders wat teveel maar mijn mening telt hier..

Toch wel een hele goede film, leuke locatie, wat eigenlijk een simpel verhaal was is toch heel leuk ingekleurd met goede dialogen. Jammer had liever Brad Pitt en Angela Jolie bv als hoofdrolspelers gezien. Maar zeker de moeite waard deze film in dezer dagen

avatar van queenie
leuke film. duurt eventjes voordat je ziet dat de roof begint, maar wel goed te volgen en een lekker vakantiesfeertje!! 3½*

avatar van tevelenco
Leuke en vermakelijke film.
Met veelmooie plaatjes, lekker relaxte muziek en natuurlijk een erg mooie Salma Hayek.
Het verhaal stelt niet echt veel voor en heeft weinig diepgang.
En ook de akteerprestaties waren niet top, maar het geheel heeft me toch tot het eind kunnen boeien en sloot onverwacht grappig af.

wat een draak van een film! Was beter onmiddellijk in de videotheekrekken beland. Brosnan maakt het wel erg Bond.

avatar van Redlop
gotti schreef:

Is dit soms een vervolg op The Thomas Crown Affair (de remake met Brosnan dan)?

Dacht ik eerst ook, maar die komt er volgend jaar aan las ik op IMDB. The Topkapi Affair wat een remake is van Topkapi.