After the Sunset (2004)

Misdaad / Komedie

geregisseerd door Brett Ratner
met Pierce Brosnan, Salma Hayek en Woody Harrelson

Max Burdette (Pierce Brosnan), een oude meesterdief leeft samen met zijn vrouw teruggetrokken op een eiland en geniet hier van zijn welverdiende rust. Maar op een dag staat de FBI-agent die hem jaren achtervolgde voor de deur met wel een heel vreemde opdracht voor Max...

Gewoon een lekker filmpje om met een glimlach te bekijken. Geen film waarbij je diep moet nadenken, maar gewoon lekker kan ontspannen. Ook wel eens lekker.
3.5* mede vanwege de humor van Woody Harrelson.

avatar van Nixon17
Weinig actie, weinig humor, weinig avontuur. Slecht verhaal en beetje klef. Dus een 2.0.

Erg ver gezocht en onrealistisch. Toch wel redelijk vermakelijk.
2* voor de moeite

avatar van james_cameron
Aangenaam niemendalletje, sfeervol gefilmd en vol mooie mensen en locaties. Het verhaaltje is wat voorspelbaar en de humor soms wat flauw, maar het geheel is best onderhoudend. De leukste scenes zijn die tussen Brosnan en Harrelson. Let goed op in het begin als je Edward Norton tijdens de basketbalwedstrijd wilt ontdekken.

Deze film is een soort mix tussen Bassie & Adriaan en Miami Heat.. Een paar leuke grappen, de tieten van Salma Hayek en een bar slecht verhaal. 1,5 ster.

lekker relaxfilmpje met een schitterende locatie

Te slecht voor woorden had wel meer verwacht van de film pierce brosnan in de hoofdrol maarjah.

Leuk zondag avond film. Heeft iets weg van de thomas crown affair.

avatar van Vinco
Dit is zker wel een relaxe film met een leuk verhaal en tjah het eind vond ik wel prachtig!

Een vermakelijk film voor tussendoor. De film blijft van begin tot het eind wel boeien (Salma Hayek draagt hier ook haar steentje aan bij).

Geef hem 3,5

avatar van V
V
Erg relaxte film, met lekkere humor. Hayek is zoals altijd adembenemend, maar eerlijk is eerlijk, meer kan ze ook niet. Van acteren heeft zij namelijk geen Leerdammer gegeten.

3* (vooral door Harrelson).

Leuke film! Heb erg gelachen om sommige scene's. Mooie omgevingen, chillie muziek en een leuk verhaal

Jammer van die misplaatste scene van die haai die ze vangen, stom, flauw, dom, gemeen en niet grappig.

Maar wel 3,5 ster!

Heerlijke film, tot het laatst toe niet voorspelbaar, ben sowieso dol op Pierce Brosnan......van mij een 4, wil hem namelijk nog eens zien.

Erg vermakelijk film, geen topper maar dit soort films zijn altijd vermakelijk en lekker onverwachts. Het leuke aan deze film is dat je de hele film kan genieten van de grapjes en comische dingen van Pierce brosnan maar op het eind blijkt dat juist Woody Harrelson de geniale meesterdief is. erg leuk gedaan en het geeft de film toch enigszins een eonverwacht einde. 3*

Best leuke film, al had ik er wat meer van verwacht. Na zijn James Bond avonturen is dit wel een heel ander genre voor Pierce Brosnan. En ik vind hem niet echt geslaagd in een humoristische film. Woody Harrelson daarentegen is altijd te genieten in een komische rol. Maar wat is Salma Hayek weer verrukkelijk. Alleen al daarom zou je de fil keer op keer willen terug zien. Wel een leuk verhaal.. beetje Pink Panther-genre. Geschikt voor een gezellige filmavond.

avatar van Rianneke_Dan
Leuke film er zat veel actie en humor in.
Het is een leuke film om lekker te kijken.
En Pierce Brosnan wordt hij nooit oud??
hij blijft leuk.

Leuke film. Aardig om te kijken en heb me echt vermaakt.
Doet me een beetje denken aan Out of Time van Denzel Washington.. althans het hele sfeertje eromheen. Een aanrader --> 3.5*

avatar van TheRisingSun
Prettig filmpje! Helemaal als je net als ik pas een dag of twee terug bent van een tropisch eiland (Aruba) en je dan zo'n filmpje ziet. Dan verlang je daar meteen weer naar terug!
Buiten dit is het gewoon een lekker vlotte film met goede acteurs,leuk verhaal en prachtige locaties waar de film is geschoten. Deed mij ook een beetje denken aan "Out of Time",maar ook aan Brosnan's andere film "The Thomas Crown Affaire". Van beide films vond ik deze wel iets weg hebben.
Erg vermakelijk!

3,5 ster

Geen onaardig filmpje hoor, best vermakelijk en hier en daar wat (welliswaar glimlach) humor.

Een film waar ik echt aan toe was. Geen duidelijk genre, verstand op nul, een beeldschone actrice en mijn favoriete hotel op deze aardbol (waar ik voor the record nooit ben geweest).

After the Sunset kijkt lekker weg in het begin. Klungelige acties van Brosnan en de oververliefde Hayek zorgen voor een heerlijke sfeer die je aandacht er goed bij houd. Toch zakt het in het midden in. Het hele gedoe van Mooré is simpelweg niet interessant genoeg, maar de 'vriendschap' tussen die FBI-agent en Brosnan is amusant genoeg. Geen topfilm, maar wel erg leuk om te kijken.

3,0 sterren

Toen ik deze film huurde hoopte ik op een leuke, normale, spannende actiefilm. Zo een beetje in de trant van thomas crown affair of james bond of weet ik veel wat. Helaas.

Wat een verschrikkelijk slechte en ordinaire film. Een kwelling. Fascinerend hoe je zoveel irriterende clichés in één film kan verwerken. Ook vrij slecht geacteerd met overdreven veel onnodige sexscenes en totaal geen humor. Onorigineel. Misschien was ik in een kut bui, maar ik heb me gewoon echt kapot geergerd aan deze film.

ruupiejj
een hele goede film!
brosnan erg droog in deze film en harrelson is echt grappig! echt een goede acteur.
de film wordt niet saai en blijft leuk,

4 1\2

avatar van animalkrullie
Leuke vermakelijke film waarbij de relatie van Brosnan en Hayek wel iets TE klefferig overkwam.
Woody Harrelson vond ik perfect gecast, hij steelt echt de show in deze film.

In deze film deed Woody Harrelson me verdacht veel denken aan gordon.

leuke film om te zien, niet in het geheel bijzonder
maar Salma Hayek zag er goed uit in deze film, veel bikini scenes

De leuke rol van Woody Harrelson zorgt voor wat grappige momenten hier en daar. Verder nogal zwakjes, vooral qua actie. 2*

dit is nou een film met een softe eind maar een goed begin, leuke muziek en leuke locaties, goed gespeeld maar de film op zich stelt niet veel voor. toch een 3 gegeven.

AddictedToMovies
heel vermakelijk! brosnan voor het eerst geslaagd in een komedie, woody harrelson is echt het toppunt van de film
("I love these Remora's" , "he's nothing but a suspect to me"). en salma hayek is ook altijd leuk(heel erg leuk) om naar te kijken:)P.
je moet wel de eerste 2 minuten naar een standaard politie-dief scene kijken maar het wordt al vroeg grappig.
het is geen actiefilm zoals ik verwachtte, maar het is meer dan waard om te kijken!!

Naast het geweldige lijf van Salma Hayek was hier dus geen reet aan!

avatar van helleke
Heel mooie locaties, schone vrouwen maar daarmee is dan ook alles gezegd.
Inhoudelijk trok de film op niet veel, totaal ongeloofwaardig en overdreven geacteerd.
Toch 2,5 sterren voor de positieve punten uit mijn eerste zin.