ad

Geregisseerd door: Denis Villeneuve

Met onder meer: Timothée Chalamet, Rebecca Ferguson en Oscar Isaac

Releasedatum: 16 september 2021

Over Dune

"Beyond fear, destiny awaits."

Paul Atreides is de erfgenaam van het Huis Atreides. Hij staat op het punt om met zijn familie de planeet Caladan te verlaten voor Arrakis, een woestijnplaneet die ook bekend staat als ‘Dune’. De nieuwe planeet is rijk aan melange, dat meestal ‘the spice’ genoemd wordt. De unieke drug met levensverlengende, geestverruimende en soms dodelijke krachten wordt beschouwd als het meest waardevolle goed in het hele universum.

imageimageimageimageimageimageimageimage

Dr. Wellington Yueh

Alle Media

avatar van kissyfur

kissyfur

Ik hoop dat er ook weer een RTS-game komt: Dune - The Grandfather of Real-Time Strategy - YouTube

avatar van ZAP!

ZAP!

Ik waag me ook aan een voorspelling: deze ga ik niet kijken.

avatar van Basto

Basto

ZAP! schreef:

Ik waag me ook aan een voorspelling: deze ga ik niet kijken.

Waarom? Villeneuve is toch een prima regisseur. Een van de weinigen die binnen Hollywood een eigen stijl en stem heeft. Bovendien een vakman. Technisch zijn het altijd zeer verzorgde producties.

avatar van ZAP!

ZAP!

Basto - ik heb es 'Prisoners' (grotendeels) gezien en dat was, los van de prima neergezette sfeer, geen indrukwekkend verhaal (vraag me niet naar details, dat weet ik niet meer).

Hier zie ik weinig indrukwekkends in de trailer. Het is misschien netjes gedaan, maar meer ook niet (krijg wel zin om 'Dune' van Lynch weer es te proberen).

avatar van Basto

Basto

ZAP! schreef:

Ik heb de trailer niet gezien. Ga ik ook niet kijken. Ben ook fan van de film van Lynch en verwacht ook niet dat deze beter wordt. Maar wel zodanig anders dat die op zichzelf kan staan.

Kan je incendies en Sicario erg aanbevelen.