Beau Hunks (1931)

geregisseerd door James W. Horne
met Stan Laurel, Oliver Hardy en James W. Horne

Ollie verneemt per brief dat zijn geliefde Jeanie Weenie vertrokken is. Zijn hart is gebroken en hij zoekt troost in het vreemdelingenlegioen, Stan meeslepend in dit dwaze avontuur. De barakken hangen vol met foto's van Jeanie (Jean Harlow) en als ze tijdens gevechtshandelingen in het vijandelijke kamp belanden zien ze dat Jeanie ook populair is bij de tegenpartij. Moesten ze daar nu voor in dienst?

avatar van fun in acapulco
Erg leuke L&H film, die vaak ingekort op tv is verschenen. (de scene met de haai in de Seine is er dan uitgehaald)