Child's Play (2019)

Horror

geregisseerd door Lars Klevberg
met Aubrey Plaza, Brian Tyree Henry en de stem van Mark Hamill

Andy Barclay krijgt van zijn moeder een speelgoedpop voor zijn verjaardag. Niet lang daarna beginnen enkele rare gebeurtenissen plaats te vinden die leiden naar Andy's pop. Het lijkt wel bijna of de pop tot leven is gekomen.

• Vanaf donderdag 20 juni in de bioscoop

avatar van kleintje 2
Dit is wel iets waar ik naar uitkijk. Het origineel uit 1988 staat trots in mijn kast. Jammer dat het nu geen Good Guy Dolls meer zijn, maar Buddy's. Ze wouden vast geen connectie met de nog lopende franchise. Als ze dit goed weten te doen, en natuurlijk dit keer professioneel, dan hebben mij weer als hoopvolle kijker terugverdient.

avatar van Zandadder
Ben benieuwd naar de pop, niet naar de film.

avatar van mikey
wtf?

avatar van remorz
Nietszeggende trailer. Zie vooralsnog weinig reden om vertrouwen in dit project te hebben.

avatar van kleintje 2
Wanneer komt hij nou bij ons in de bioscoop? Geen enkele bioscoop geeft hem al aan bij coming soon. Ik wil deze dolgraag zien, maar moet dan wel weten wanneer ik hem hier kan zien. Ik hoop niet dat hij bij ons niet zal draaien.

avatar van remorz
Hier en op Imdb staat 20 juni. Maar Pathe en Vue hebben hem inderdaad niet in de planning staan.

avatar van Kondoro0614
Ik ga hem sowieso niet in de bioscoop kijken, dat word denk ik wel weer een teleurstelling. Ik wacht rustig af tot ik hem vanaf mijn eigen sofa kan bekijken .

avatar van Chainsaw
Chainsaw (moderator)

avatar van Shinobi

avatar van xaid
"From the producers of IT" uhm nee ?

avatar van John Milton
Shinobi schreef:
dat snap ik.

Maar is die chucky nou grotendeels CG?! Ziet er niet al te best uit, of ligt het aan mij?

avatar van Ajax&Litmanen1
Mark Hamills Chucky komt tot leven in trailer 'Child's Play' reboot! | Filmtotaal filmnieuws

Ziet er veel beter en leuker uit dan ik had gedacht.

Hopelijk wel r-rated?

avatar van Basto
Weer een totaal overbodige remake. Ideeenarmoede troef!

avatar van Shadowed
Deze remake gaat 2 uur duren.

avatar van Guines
Goh, wat een verfrissende trailer. Weer een zinloze remake. Niet eens de stem van Brad Dourif? Dan laat ik het helemaal links liggen..

avatar van clockwork72
Nou ik vind de trailer er wel leuk uitzien hoor. Ik ben benieuwd.

avatar van mikey
Is het een cgi pop of een animatronic?

mikey schreef:
Is het een cgi pop of een animatronic?

Animatronic

avatar van Filmkriebel
Slechte trailer. geen zin in. Nochtans wel fan van het origineel

avatar van Chelsea94
Wauw wat een drukke en slechte trailer. Wil de film wel zien maar de trailer is echt heel irritant.

Cool, nieuwe chucky

avatar van tattoobob
Guines schreef:
Er komt een serie....gewoon met de ouderwetse Chucky en stem etc.

oke de trailer zag er niet slecht uit ga hem misschiens wel gaan kijken

avatar van clockwork72
Geen 120 minuten dus....

avatar van Zwolle84
Shinobi schreef:
Aubrey Plaza, I'm in. =]

Dit inderdaad. Dat is ook gelijk de enige reden.

clockwork72 schreef:
Geen 120 minuten dus....

Dat klopt, dit is onlangs gewijzigd (31 mei). De Nederlandse distributeur vermeldt dus speelduur van 90 minuten. Dergelijke releases zijn wereldwijd, dus ik heb geen reden om aan te nemen dat dit niet klopt.

avatar van kleintje 2
Ik denk dat mensen niet hoeven te zeuren met deze remake. Het verhaal is toch compleet anders en het betreed een gebied wat erg bij deze tijd past en waar veel mensen voor vrezen. Een losgeslagen AI pop, die gewoon erop los moord, is erg vernieuwend. En ik ben vooral benieuwd hoe deze Chucky de technologieën om hem heen gaat gebruiken, aangezien dat de belangrijkste update is die de regisseurs hem hebben gegeven.

avatar van Phantasm
remorz schreef:

Pathe dus wel.

Phantasm schreef:
Pathe dus wel.

Ja, na zoveel maanden wel ja.