Genre: Actie / Thriller
Speelduur: 130 minuten
Alternatieve titel: John Wick: Chapter 3
Oorsprong:
Verenigde Staten
Geregisseerd door: Chad Stahelski
Met onder meer: Keanu Reeves, Halle Berry en Laurence Fishburne
IMDb beoordeling: 7,4 (423.595)
Gesproken taal: Arabisch, Engels, Latijn, Indonesisch, Russisch, Japans, Mandarijn en Italiaans
Releasedatum: 16 mei 2019
On Demand:
- Bekijk via Pathé Thuis
- Bekijk via Amazon Prime
- Bekijk via meJane
- Bekijk via iTunes
- Bekijk via NLZIET
- Bekijk via HBO Max
- Niet beschikbaar op Netflix
- Niet beschikbaar op Videoland
- Niet beschikbaar op Disney+
- Niet beschikbaar op Google Play
Plot John Wick: Chapter 3 - Parabellum
"Every action has consequences."
John Wick is op de vlucht geslagen, om twee redenen... hij wordt opgejaagd vanwege een wereldwijd beloofde prijs op zijn hoofd van maar liefst 14 miljoen dollar en voor het breken van een belangrijke regel van het Continental Hotel: het nemen van een leven in het hotel. John had al geëxecuteerd moeten zijn, ware het niet dat de manager van het Continental Hotel, Winston, hem één uur heeft gegeven voordat zijn lidmaatschap van het Continental wordt opgeheven en hij geen toegang meer heeft tot de diensten die deze geheime ondergrondse criminele gemeenschap biedt.
Externe links
- Zoek naar deze film op dvd/blu-ray op Amazon
- IMDb (7,4 / 423595)
- Trailer (YouTube, ondertiteld)
- John Wick: Chapter 3 – Parabellum (MusicMeter)
- iTunes: € 6,99 / huur € 3,99
- Pathé Thuis: vanaf € 7,99 / huur € 2,99
- Kijk op Amazon Prime
- Kijk op meJane
- Kijk op NLZIET
- Kijk op HBO Max
Social Media
Acteurs en actrices
John Wick
Sofia
Winston
Bowery King
Zero
The Adjudicator
Charon
The Director
The Elder
Berrada
Video's en trailers
Reviews & comments
JacoBaco
-
- 10564 berichten
- 2326 stemmen
More is less, dat geldt niet voor John Wick 3. Deel 1 was nog enigszins realistisch/geloofwaardig, deel 2 gaat een stapje verder, maar in deel 3 gaan de remmen pas echt los! J.W. is één van die films welke vanwege een strakke productie een belachelijke film tot een succes kan maken. En dan Keanu ''Houten Klaas'' Reeves. Hij is dus geen Scott Adkins. Maar aan de andere kant, hij was 53 jaar toen hij met deze film bezig was en daarvoor toch respect voor onze favoriete stijve Piet.
Het begin van deze film is het beste wat ik in tijden gezien heb! Op sommige momenten qua geweld op het niveau van Game of Thrones. J.W. is een soort Sandor Clegane (The Hound) in de moderne tijd. Ik heb Halle Berry altijd maar een suf wijf gevonden, maar hier is ze een overtuigende keiharde bitch. En dan uit het niets is daar Mark Dacascos. Stond in de jaren 90 in de schaduw van JCVD, Schwarzenegger, Sly en zelfs van Steven Seagal. Hij maakt nog steeds films, maar heeft iemand Operation Rogue (2014) gezien? Ik niet! Maar ik gun hem dit enorm, dus fijn dat hij gewoon weer is echt in de spotlight kan staan! Hij heeft sowieso een erg fijne rol in deze film en op sommige momenten meer van hem genoten dan van Reeves.
Ik weet waar ik naar kijk, maar regelmatig viel mij toch wel het één en ander op. Badguys die vaak netjes op hun beurt wachten tot ze John aanvallen. Halle Berry die stiekem een cheat code of een infinite ammo kratje had gevonden. En John die zoveel moet incasseren dat zelfs Captain America het zou moeten opgeven. Maar zoals ik al eerder aangaf, de productie en het camerawerk is zo strak dat ik er alleen maar van kan genieten!
7,5/10 of dus 3,5*
johnhendrikos
-
- 650 berichten
- 409 stemmen
Echt een topper! Vermoedelijk de beste actiefilm van het jaar. Dit met name door de fantastische vechtchoreografie en leuke types zoals ( mark dacascos) die het erg goed doet.
Als je van mooie spectaculaire actie houdt, dan garandeer ik je dat deze film niet tegenvalt.
Y&T
-
- 162 berichten
- 91 stemmen
Het maakt mij niet zoveel uit. Maar als je de film nog moet bekijken, wat ik opmaak uit de reactie. Is het wel een beetje flauw om 5 sterren te geven.
Al ben ik het er zeker mee eens dat zowel de trailer als poster er goed uit zien!
het maakt mij niet zoveel uit ,maar het kan zijn dat je berichtjes/quotes van mij onder andere berichtjes ziet. Dus jij dacht echt dat ik een film beoordeel tijdens het op de wc zitten, of aardappels schillen? In ieder geval veel plezier bij Wick 3.
Bram0108
-
- 165 berichten
- 112 stemmen
het maakt mij niet zoveel uit ,maar het kan zijn dat je berichtjes/quotes van mij onder andere berichtjes ziet. Dus jij dacht echt dat ik een film beoordeel tijdens het op de wc zitten, of aardappels schillen? In ieder geval veel plezier bij Wick 3.
Oh sorry, nu zie ik dat je een quote had geplaatst, maar een teken was vergeten. Sorry mijn fout!
zoutzak
-
- 932 berichten
- 6161 stemmen
Toffe actiefilm met onderscheidende choreografie. Het is allemaal zwaar over the top en pretendeert weinig. Ergo, vermakelijke pulp.
mrklm
-
- 8200 berichten
- 8198 stemmen
Waar te beginnen met mijn lofuitingen? Wellicht bij de sublieme production design, de art direction en de set decoration van deze oogverblindende actiethriller waarin heden en verleden op fraaie wijze volledig in elkaar opgaan. Lo-tech (de telefoons met draaischijf, de krijtborden met de huurcontracten) afgewisseld met hi-tech (de 'hall of mirrors' waar een groot deel van de finale zich afspeelt), waar duidelijk goed over is nagedacht. Bovendien versterkt het de toch al subtiele humor van deze achtbaanrit. De cinematografie van Dan Laustsen die van de gelegenheid gebruik heeft mogen maken om te verwijzen naar meesterwerken als Casablanca en Lawrence of Arabia en er een eerbetoon aan de cinematografie van maakt. Wat te denken van het scenario dat vol zit met verrassende, intelligente twists, ingenieuze settings voor de actiescènes (inclusief een achtervolging te paard), alle karakters hun gouden moment geeft en de lastige balans tussen bruut geweld en zwartgallige humor opnieuw perfect weet te vinden.
De bijna 55-jarige Keanu Reeves die opnieuw zijn eigen grenzen heeft verlegt om de fysieke ontberingen van zijn karakter te doorstaan, maar vooral het team van choreografen en stuntmannen met wie elke handeling tot in detail is bedacht en tot in den treure is getraind. Natuurlijk, het geweld is extreem maar regisseur Chad Stehelski laat geen enkel moment onbenut om duidelijk te maken dat we hier te maken hebben met een martial arts-ballet waarin Keanu Reeves het equivalent van Fred Astaire blijkt te zijn. Maar als hij Fred Astaire is, dan is Halle Berry in haar rol als Sofia toch zeker wel Ginger Rogers, zoals ze toont in een indrukwekkende open sollicitatie naar een eigen spin-off?!
Sofia's gewelddadige 'dans' met John Wick is mijn favoriete scène uit een actiefilm die simpelweg een aaneenschakeling is van dramatische hoogtepunten en grensverleggende gevechten. Maar dat is bovenal de verdienste van hondentrainer Greg SmithAldridge die erin slaagde om twee herdershonden de meest waanzinnige dierenstunts te doen die je ooit op het scherm hebt gezien. Adembenemend, een lust voor het oog, een meesterlijk staaltje martial arts en zonder twijfel de beste actiefilm van deze eeuw.
mjk87 (moderator films)
-
- 13291 berichten
- 3906 stemmen
Een beetje zoals de vorige Wicks, het ziet er allemaal wel mooi uit (hoewel deze soms naar de kitsch neigt en net iets minder stijlvol is) en de actie is behoorlijk is beeld gezet en soms ook lekker hard, maar ook wat saai doordat Wick toch steeds heel erg veel schurken weet te verslaan. Echte spanning is er niet. Het is vooral een choreografie die na een uurtje wel is uitgewerkt, buiten dat de meeste scènes ook gewoonweg steeds net te lang duren. Het is humor als een paard naar achteren trapt, een tweede en derde keer is al minder leuk dan. En dat gedoe met die honden is zo'n 3 a 4 keer geinig, maar na 10 keer hetzelfde trucje wordt het vervelend. En zo is de hele film, vrij afstandelijk ook mede door Reeves die overtuigend kan knokken, maar meer ook niet. Als hij zijn mond opentrekt is het toch een pak minder. 2,5*.
Thorak
-
- 6317 berichten
- 1826 stemmen
Zeker, kwam ik eveneens tegen; maar denk je niet dat het gewoon naar beide zaken verwijst? Die Latijnse snede zit er net zo goed expliciet in.
Ik heb de film vanavond gezien en inderdaad wordt het volledige gezegde gebruikt, dus inderdaad een dubbelzinnige verwijzing.
Y&T
-
- 162 berichten
- 91 stemmen
Oh sorry, nu zie ik dat je een quote had geplaatst, maar een teken was vergeten. Sorry mijn fout!
het maakt ons dus niet zoveel uit.....fijne zondag verder en alle goeds...doeiiiii
Y&T
-
- 162 berichten
- 91 stemmen
Waar te beginnen met mijn lofuitingen? Wellicht bij de sublieme production design, de art direction en de set decoration van deze oogverblindende actiethriller waarin heden en verleden op fraaie wijze volledig in elkaar opgaan. Lo-tech (de telefoons met draaischijf, de krijtborden met de huurcontracten) afgewisseld met hi-tech (de 'hall of mirrors' waar een groot deel van de finale zich afspeelt), waar duidelijk goed over is nagedacht. Bovendien versterkt het de toch al subtiele humor van deze achtbaanrit. De cinematografie van Dan Laustsen die van de gelegenheid gebruik heeft mogen maken om te verwijzen naar meesterwerken als Casablanca en Lawrence of Arabia en er een eerbetoon aan de cinematografie van maakt. Wat te denken van het scenario dat vol zit met verrassende, intelligente twists, ingenieuze settings voor de actiescènes (inclusief een achtervolging te paard), alle karakters hun gouden moment geeft en de lastige balans tussen bruut geweld en zwartgallige humor opnieuw perfect weet te vinden.
De bijna 55-jarige Keanu Reeves die opnieuw zijn eigen grenzen heeft verlegt om de fysieke ontberingen van zijn karakter te doorstaan, maar vooral het team van choreografen en stuntmannen met wie elke handeling tot in detail is bedacht en tot in den treure is getraind. Natuurlijk, het geweld is extreem maar regisseur Chad Stehelski laat geen enkel moment onbenut om duidelijk te maken dat we hier te maken hebben met een martial arts-ballet waarin Keanu Reeves het equivalent van Fred Astaire blijkt te zijn. Maar als hij Fred Astaire is, dan is Halle Berry in haar rol als Sofia toch zeker wel Ginger Rogers, zoals ze toont in een indrukwekkende open sollicitatie naar een eigen spin-off?!
Sofia's gewelddadige 'dans' met John Wick is mijn favoriete scène uit een actiefilm die simpelweg een aaneenschakeling is van dramatische hoogtepunten en grensverleggende gevechten. Maar dat is bovenal de verdienste van hondentrainer Greg SmithAldridge die erin slaagde om twee herdershonden de meest waanzinnige dierenstunts te doen die je ooit op het scherm hebt gezien. Adembenemend, een lust voor het oog, een meesterlijk staaltje martial arts en zonder twijfel de beste actiefilm van deze eeuw.
waar te beginnen met mijn lof uitingen over deze recensie? knap stukje schrijftalent...vertalen en op al die soorten buitenlandse film beoordeling site's swaffelen.
macrobody
-
- 2167 berichten
- 1801 stemmen
Grappig al die commentaren op de leeftijd van Keanu Reeves. Dat moet komen van mensen die een stuk jonger zijn want als je tegen de 50 loopt valt het wel mee hoor
The Oceanic Six
-
- 59141 berichten
- 3918 stemmen
- He shot my dog!
- I get it.
De zaal zat vrijdagavond vol. Stampvol. Schijnbaar leeft een redelijk simpele actiefilm toch nog behoorlijk bij de mensen. Mooi om te zien, want zoveel van dit soort titels krijgen we niet meer in de bioscoop. De vorige twee John Wicks waren de moeite van het kijken zeker waard, al zou ik ze niet bovengemiddeld goed noemen. Zeker de eerste vond ik vrij standaard. Het vervolg sprak me al meer aan, die was veel creatiever en meer stilistisch. En gelukkig is John Wick 3 weer de overtreffende trap en de eerste die echt gewoon zeer goed genoemd kan worden door me.
Parabellum mag je gerust een actiebaanrit of een adrealinerush noemen, zo enorm vol zit de film met bruut, bloederig en bijzonder fraai gefilmd geweld. Er zitten maar heel weinig rustmomenten in en om het verhaal geven de makers ook niet echt meer. De vorige delen waren een tikje over de top, maar nog wel te volgen. Hier gaan echt alle remmen los. John heeft ruzie met zijn High Table organisatie waar ook hij als huurmoordenaar onder valt. Hij heeft aan het einde van deel 2 de regels overtreden en heeft nu de status ''excommunicado''. Iedere huurmoordenaar ter wereld mag hem doden voor een flinke zak geld. Geinig idee, zeker ook omdat de film wel heel strak de code van de High Table blijft vormen. Wie hen tegenwerkt wordt gestraft. Dit mag dan een compromisloze actiefilm zijn, maar juist die High Table etiquette erbij geeft de film echte klasse mee. Lance Reddick is als de hotelmanager weer terug met wederom een leuke rol, maar ook Ian McShane en Laurence Fishburne stellen niet teleur. Allemaal gelinkt aan de High Table. Maar allen moeten wel buigen voor de geweldige prestatie van Keenu Reaves. Over het algemeen niet de meest begaafde acteur, maar wat zet hij John Wick voor de derde keer weer sterk neer. Een man van weinig woorden, maar wel eentje die voor niemand buigt.
De film kent een aantal geweldige stukken. Het bibliotheekgevecht en het messengevecht vrij aan het begin zijn heerlijk creatief. Even leek het weer een beetje op die oude Jackie Chan films, die ook constant materialen uit de directe omgeving erbij betrok. Het leukste gedeelte vond ik denk ik wel Casablanca, met een Halle Berry (die ik de laatste jaren vrij matig vind, maar wel wel goed bezig is) en haar moordende honden. Die beesten leverden wel een paar hele toffe scènes op. Maar de hotelbestorming en het eindgevecht met de grote tv-schermen en de glazen wanden vond ik ook erg de moeite. De film probeert duidelijk te variëren in locaties en ook in de soort actie. De ene keer met messen, de andere keer met zware wapens. En al te zwaar wordt het in niveau nooit, want er zit genoeg luchtige humor in dat de juiste snaar weet te raken. Wat er ook in zit, is budget. De film oogt fantastisch, klinkt erg goed en er zitten genoeg fraai gefilmde stukken in. John Wick die een enorme zandberg op klimt in de woestijn vond ik een erg mooi gemaakt moment om iets te noemen.
Parabellum is met afstand de sterkste van de reeks die hopelijk nog lang niet klaar is. Het open einde geeft gelukkig ook wel aan dat we vast over een jaar of 2 naar de volgende film kunnen gaan.
4*
Zwolle84
-
- 8022 berichten
- 0 stemmen
Erg goed! Stuk beter dan de tweede, vooral qua pacing, en hij tikt zelfs bijna het niveau van deel 1 aan, maar die is nog net iets stijlvoller en iconischer.
Sowieso de hardste actie die ik in tijden heb gezien en ook qua humor is hij erg vermakelijk. Toch best wel bijzonder, een actiereeks die zo’n hoog niveau vasthoudt.
Basto
-
- 10063 berichten
- 6817 stemmen
Zeer vermakelijk knalfeest. Heb me zeker niet verveeld, maar zie dit soort films liever met een wat kortere speelduur. Op 93 minuten had het wel een betere herkijkwaarde gehad.
Stevige 4*
Psycho-M
-
- 306 berichten
- 262 stemmen
Dit is hoe een actiefilm hoort te zijn.
Je niet anders voordoen dan je bent, niet te veel andere genres er toch stiekem in willen proppen, maar gewoon knallen.
Zo veel scènes waarvan ik naderhand dacht: dat was een te gekke vechtscène en dan een paar seconden erna, maar die ook en die ook.
De John Wick trilogie is ongekend. Alledrie de films zijn actiefilms van bijzonder hoog niveau.
En man wat hoop ik dat er nog een vierde gemaakt gaat worden.
assowise
-
- 178 berichten
- 822 stemmen
Alles is een wapen in de handen van John Wick. Volgend jaar heeft iedereen een Mechelse Herder. Bijna geen actiefilm te vinden met zo veel stijl: qua "look" en qua aktie choreografie. Natuurlijk komt er een deel 4.
Maar gewoon eerst GENIETEN van deze superlatieve John Wick 3: Parabellum
voyager77
-
- 73 berichten
- 154 stemmen
heb hem nog niet gezien maar als het ongeveer gelijkt op de vorige 2 dan zijn al die megascores en reviews toch sterk overdreven
rondlopen , schieten , vechten
pauze voor wat generic dialoog met holle personages die 5 sec later dood zijn
en repeat totdat je een film vol hebt
Walter S.
-
- 1468 berichten
- 1144 stemmen
Ik snap ook niks van deze hype. In principe was deel 2 een vrij saaie film. En ik vrees dat jw3 ook weer net zo'n saaie film is. Ik kan maar niet geloven dat dit neergezet wordt als iets legendarisch en geweldigs terwijl ik over het algemeen niet bijzonder kritisch ben.
JacoBaco
-
- 10564 berichten
- 2326 stemmen
Grappig al die commentaren op de leeftijd van Keanu Reeves. Dat moet komen van mensen die een stuk jonger zijn want als je tegen de 50 loopt valt het wel mee hoor
Tja, 50 is een beetje zo'n dingetje voor veel mannen die het nog niet zijn. Vanaf 50 begin je oud te worden zoiets. De realiteit echter.. Je wordt pas oud wanneer je stopt met actief zijn. Ik ken mannen van 75 die nog werken en van alles doen. Ook in de sportschool zie ik vrouwen van 70 nog lekker bezig zijn. Als je vanaf je 67ste elke dag op de bank gaat zitten met je biertje en meer niet, dan ga je snel aftakelen.
Neem bijvoorbeeld Christopher Lee, 93 jaar geworden. Waarom... Omdat hij op z'n 80ste nog met lightsabers stond te zwaaien in Star Wars..
Erg off-topic dit, dus strenge gebruikers hier op moviemeter, doe maar meld misbruik...
Basto
-
- 10063 berichten
- 6817 stemmen
heb hem nog niet gezien maar als het ongeveer gelijkt op de vorige 2 dan zijn al die megascores en reviews toch sterk overdreven
rondlopen , schieten , vechten
pauze voor wat generic dialoog met holle personages die 5 sec later dood zijn
en repeat totdat je een film vol hebt
Binnen het ‘rondlopen , schieten , vechten-genre’ is het gewoon erg goed gedaan. Niks mis mee. En verder valt het wel mee met die megascores. De film krijgt gewoon weinig onvoldoendes omdat het ruimschoots geeft waar je op hoopt.
john mcclane 2
-
- 3200 berichten
- 6349 stemmen
Een beetje zoals de vorige Wicks, het ziet er allemaal wel mooi uit (hoewel deze soms naar de kitsch neigt en net iets minder stijlvol is) en de actie is behoorlijk is beeld gezet en soms ook lekker hard, maar ook wat saai doordat Wick toch steeds heel erg veel schurken weet te verslaan. Echte spanning is er niet. Het is vooral een choreografie die na een uurtje wel is uitgewerkt, buiten dat de meeste scènes ook gewoonweg steeds net te lang duren 2,5*.
Aan de ene kant snap ik je punt helemaal ,hij lijkt onaantastbaar , maar geldt dat ook niet voor James bond en ethan hunt ?
Is dat vaak niet het idee van een actie held ?
JacoBaco
-
- 10564 berichten
- 2326 stemmen
john mcclane 2 Deel 1 is nog enigszins realistisch/geloofwaardig. J.W. draagt een kogelwerend vest als ik mij niet vergis en wordt vervolgens ook geraakt door kogels. Op het einde van de film is hij zelfs best wel ernstig gewond. In deel 1 wordt hij als een grootheid neergezet binnen de assassin's wereld. Maar toch blijkt hij niet onaantastbaar. Inmiddels is hij dat dus wel. In mijn beleving zit de J.W. zoals we hem in deel 3 zien niet op het niveau van James Bond, Ethan Hunt etc. In deel 1 zit J.W. wel op dat niveau.
Ik geef alle delen 3,5*.
Graaf Machine
-
- 7977 berichten
- 1045 stemmen
john mcclane 2 Deel 1 is nog enigszins realistisch/geloofwaardig. J.W. draagt een kogelwerend vest als ik mij niet vergis en wordt vervolgens ook geraakt door kogels. Op het einde van de film is hij zelfs best wel ernstig gewond. In deel 1 wordt hij als een grootheid neergezet binnen de assassin's wereld. Maar toch blijkt hij niet onaantastbaar. Inmiddels is hij dat dus wel. In mijn beleving zit de J.W. zoals we hem in deel 3 zien niet op het niveau van James Bond, Ethan Hunt etc. In deel 1 zit J.W. wel op dat niveau.
Ik geef alle delen 3,5*.
Huh? Ook in dit deel is hij niet onaantastbaar. Hij wordt al direct in het begin flink in zijn schouder gestoken, slagader geraakt, en kan net voor zes uur nog gebruik maken van de dokter. Nou ja, de laatste paar hechtingen moet hij zelf aanbrengen. En een kogelwerend vest draagt hij hier ook, gelukkig maar voor hem.
JacoBaco
-
- 10564 berichten
- 2326 stemmen
Graaf Machine J.W. wordt 2x door een auto aangereden. Nee, de auto's kwamen niet aan met 80km/u, maar ze kwamen ook niet stapvoets aanrijden en dan breek je wel iets lijkt mij. Op het einde van de film wordt hij continu door glazen platen gegooid en moet hij zoveel trappen en klappen incasseren dat hij bijna een machine lijkt. Oké oké goed, ik moet nuanceren inderdaad. Onaantastbaar in de zin van onkwetsbaar. Ja, hij is in alle delen kwetsbaar. Maar in deel 3 gaan ze eigenlijk te ver in mijn beleving en ben ik het wat dat betreft niet helemaal eens met wat john mcclane 2 zegt. Eigenlijk haast hetzelfde met Rambo 1 en 3. In deel 1 komt Rambo best kwetsbaar over, maar in deel 3 veel en veel minder. In deel 1 wellicht meer de antiheld dan de held in deel 3.
Verder boeit het niet zo, want ik geef alle J.W. delen dus hetzelfde goede cijfer.
john mcclane 2
-
- 3200 berichten
- 6349 stemmen
JacoBaco je maakt me erg nieuwgierig ,ik kan niet je hele tekst lezen want ik ga morgen avond pas.
wel net deel twee gekeken , en ik ben een groot fan van epische actie , maar wat wel een minpunt is dat na een uur van constant schieten , JW iedereen raakt , en dood , en hij dus onaantastbaar is daar moet je je even over heen zetten , maar realistisch is het natuurlijk niet , hoeft ook niet want de stijl is geweldig .
The Oceanic Six
-
- 59141 berichten
- 3918 stemmen
Ik snap ook niks van deze hype. In principe was deel 2 een vrij saaie film. En ik vrees dat jw3 ook weer net zo'n saaie film is. Ik kan maar niet geloven dat dit neergezet wordt als iets legendarisch en geweldigs terwijl ik over het algemeen niet bijzonder kritisch ben.
Niemand die het legendarisch noemt.
Wel is de film gewoon top in z'n genre. Maar als je JW2 saai noemt, dan kan je hier beter maar thuisblijven. Dan ga je er niet van genieten.
The Oceanic Six
-
- 59141 berichten
- 3918 stemmen
heb hem nog niet gezien maar als het ongeveer gelijkt op de vorige 2 dan zijn al die megascores en reviews toch sterk overdreven
rondlopen , schieten , vechten
pauze voor wat generic dialoog met holle personages die 5 sec later dood zijn
en repeat totdat je een film vol hebt
Wel bijzonder dat je recent Hardcore Henry 4 sterren hebt gegeven. Als 1 film nou rondlopen, schieten, vechten is...
mjk87 (moderator films)
-
- 13291 berichten
- 3906 stemmen
Aan de ene kant snap ik je punt helemaal ,hij lijkt onaantastbaar , maar geldt dat ook niet voor James bond en ethan hunt ?
Is dat vaak niet het idee van een actie held ?
Voor m'n gevoel minder bij die 2. Winnen doen ze wel, maar je hebt het idee dat ze moeite moeten doen. En de oudere Bonds waren sowieso minder serieus van toon waardoor zoiets minder opvalt en minder stoort als hij weer een heel resem achtervolgers weet te overleven.
Ik zie Wick ook niet echt als actiefilm maar eerder als een soms duidelijk gechoreografeerde dansfilm, maar dan knalhard met bloed, vuisten en pistolen. Ik denk dat daar het verschil zit.
JacoBaco
-
- 10564 berichten
- 2326 stemmen
JacoBaco je maakt me erg nieuwgierig ,ik kan niet je hele tekst lezen want ik ga morgen avond pas.
wel net deel twee gekeken , en ik ben een groot fan van epische actie , maar wat wel een minpunt is dat na een uur van constant schieten , JW iedereen raakt , en dood , en hij dus onaantastbaar is daar moet je je even over heen zetten , maar realistisch is het natuurlijk niet , hoeft ook niet want de stijl is geweldig .
Ja, ik kijk J.W. voornamelijk voor de keiharde bloederige strakke actie en de stijl. De rest zoals realisme is vrij ondergeschikt. De discussie is een beetje dat J.W. in deel 1 nog best kwetsbaar is en in deel 3 haast onsterfelijk lijkt. Dus ze slaan een beetje door, maar dat mag de pret niet drukken.
Pre- en sequels
John Wick: Chapter 4
2023
219 reacties
John Wick: Chapter 2
2017
217 reacties
John Wick
2014
433 reacties
Gerelateerd nieuws
Chad Stahelski denkt nu al aan een vijfde deel in de 'John Wick'-reeks
Ana de Armas te zien in ‘John Wick’ spin-off ‘Ballerina’
'John Wick: Chapter 4' heeft een speelduur van bijna drie uur
Vierde 'John Wick'-film uitgesteld tot 2023
Bekijk ook
Joker
Misdaad / Drama, 2019
1.788 reacties
The Dawn Wall
Documentaire / Avontuur, 2017
20 reacties
Systemsprenger
Drama, 2019
31 reacties
Der Fall Collini
Drama / Misdaad, 2019
35 reacties
LA 92
Documentaire / Historisch, 2017
15 reacties
The Biggest Little Farm
Documentaire, 2018
32 reacties
Gerelateerde tags
new york cityvechtsportencasablanca, moroccomoroccosecret societysecret organizationblack humorsahara desertbratva (russian mafia)vervolggeorganiseerde misdaadone man armyprofessional assassinneo-noirbaba yagadog man friendshipjohn wick
Nieuwsbrief MovieMeter
Het laatste film- en serienieuws per e-mail ontvangen?
Populaire toplijsten
- Top 250 beste films aller tijden
- Top 250 beste sciencefiction films aller tijden
- Top 250 beste thriller films aller tijden
- Top 250 beste familie films aller tijden
- Top 250 beste actie films aller tijden
- Top 100 beste films van de laatste jaren
- Top 100 beste films op Netflix
- Top 100 beste films op Disney+
- Top 100 beste films op Pathé Thuis
- Top 50 beste films uit 2020
- Top 50 beste films uit 2018
- Top 50 beste films uit 2019
- Top 25 beste films in het Nederlands
Corporate & Media
Realtimes | Publishing Network
Innovatieweg 20C
7007 CD, Doetinchem, Netherlands
+31(315)-764002
Over MovieMeter
MovieMeter is hét platform voor liefhebbers van films en series. Met tienduizenden titels, die dagelijkse worden aangevuld door onze community, vind je bij ons altijd de film, serie of documentaire die je zoekt. Of je jouw content nou graag op televisie, in de bioscoop of via een streamingsdienst bekijkt, bij MovieMeter navigeer je in enkele klikken naar hetgeen dat voldoet aan jouw wensen.
MovieMeter is echter meer dan een databank voor films en series. Je bent bij ons tevens aan het juiste adres voor het laatste filmnieuws, recensies en informatie over jouw favoriete acteur. Daarnaast vind je bij ons de meest recente toplijsten, zodat je altijd weet wat er populair is op Netflix, in de bioscoop of op televisie. Zelf je steentje bijdragen aan het unieke platform van MovieMeter? Sluit je dan vrijblijvend aan bij onze community.
Social media
Realtimes | Publishing Network
- Registreer |
- Contact ons |
- Over ons |
- Adverteren |
- MovieMeter Films Wiki |
- Series Wiki |
- Algemene voorwaarden en privacybeleid |
- Consent wijzigen |
- RSS Feeds |
- API
© 2024 MovieMeter B.V.