John Wick: Chapter 3 - Parabellum (2019)

Alternatieve titel: John Wick: Chapter 3

Actie / Thriller

geregisseerd door Chad Stahelski
met Keanu Reeves, Mark Dacascos en Ian McShane

John Wick is op de vlucht geslagen, om twee redenen... hij wordt opgejaagd vanwege een wereldwijd beloofde prijs op zijn hoofd van maar liefst 14 miljoen dollar en voor het breken van een belangrijke regel van het Continental Hotel: het nemen van een leven in het hotel. John had al geëxecuteerd moeten zijn, ware het niet dat de manager van het Continental Hotel, Winston, hem één uur heeft gegeven voordat zijn lidmaatschap van het Continental wordt opgeheven en hij geen toegang meer heeft tot de diensten die deze geheime ondergrondse criminele gemeenschap biedt.

• Vanaf 16 mei in de bioscoop

In Film > Nieuws > John Wick: Chapter 3 (2019):

Ook niet anders verwacht, staat deel 3 van de 'John Wick' reeks op het programma, release zou in NL op 16 mei 2019 staan, de dag van mijn verjaardag .

Officiële synopsis 'John Wick 3' bekend! | Filmtotaal filmnieuws

Eerste blik op Keanu Reeves in 'John Wick 3' | Filmtotaal filmnieuws

avatar van DDT
DDT
Yesss hier wacht ik op, na het mooie einde van deel 2 , wordt het 1 tegen allen? Of krijgt hij hulp. Dat maar rap mei 2019 is

Vanaf 16 mei 2019 in de bioscoop (Independent Films)

avatar van Kondoro0614
Op mijn verjaardag, leuk cadeau .

avatar van nathaniel177
Heel erg benieuwd!

avatar van clockwork72
De John Wick serie vind ik van een behoorlijk hoog niveau. Vind het ook niet erg dat er nog eentje komt.

avatar van Iron Maiden
Tof dat Mark Dacascos is bevestigd als bad guy. Nog altijd iemand van wie ik regelmatig een film terug kijk. Brotherhood of the Wolf, Crying Freeman, Drive en Only the Strong zijn allemaal strakke actiefilms. Ik hoop dat hij zijn kunsten hier nog eenmaal mag laten zien aan het grote publiek, in mijn ogen namelijk een ondergewaardeerde actieheld uit het B-circuit.

avatar van mikey
nou eh leuk?

avatar van jacobine_rodijk
“....een wereldwijd beloofde prijs op zijn hoofd van maar liefst 14 miljard dollar...”

Haha, wat? Wie financieert deze manhunt, Bill Gates?

Of Jeff Bezos.. Met zijn 143 miljard nu de rijkste man.

avatar van mikey
Haha, wat? Wie financieert deze manhunt, Bill Gates?
Liever: wie financiert deze film?

avatar van Zwolle84
Of: wie financiert de bijdragen van mikey?

avatar van Thorongil
Waarom zit Halle Berry steeds in actiesequels zoals Kingsman 2 en deze? Ze trekt het niveau naar beneden. In Golden Circle was ze slecht en we zullen maar zwijgen over Die Another Day.

Thorongil schreef:

Redelijk bekende naam voor waarschijnlijk relatief weinig geld. Daarnaast een ander huidskleurtje, wat het in tijdperk van feminisme en equal rights een politiek correcte keuze. En tenslotte is het aantrekkelijke vrouw, waarbij Die Another Day en vooral Golden Circle op voorhand al matige films waren.

avatar van Filmkriebel
Ook die indonesiër uit de eerste Raid film zit in de cast.

avatar van Warp
Opzich vind ik John Wick best een goede reeks. De actie wordt duidelijk in beeld gebracht en zo nu en dan is het visueel ook interessant. Benieuwd naar dit derde deel dus.

avatar van Rvdz
Als deze nou ook op een (hopelijk net als bij de vorige twee veel te laag) gemiddelde van 3,24 uitkomt is de hele trilogie lekker consistent.

avatar van n00r
Ruby Rose

Schijnt de meeste doden van allemaal te krijgen.
Hiervoor ga ik naar de bioscoop.
Kan niet wachten.

avatar van Rvdz
Die trailer!

avatar van schram101
Wauw!

Gewoon wauw!

avatar van Filmkriebel
Ik maak me geen zorgen: dit wordt top!

avatar van Kondoro0614
Super vette trailer! Zin an als een malle!

avatar van merrin

Haha, wat? Wie financieert deze manhunt, Bill Gates?

Het is 14 miljoen dollar.

Kan niet wachten.
bad ass

avatar van Iron Maiden
John Wick: Chapter 3 - Parabellum (2019 Movie) New Trailer – Keanu Reeves, Halle Berry - YouTube - m.youtube.com

Nieuwe trailer ziet er fantastisch uit. Eindelijk ook de eerste glimps van Mark Dacascos, één van de meest ondergewaardeerde martial arts sterren.

avatar van YouDrunkGoHome
John Wick samen met de latere delen van de Mission Impossible reeks is het beste wat hollywood qua actiefilms heeft te bieden. Popcornvermaak van de bovenste plank, kan niet wachten!