High Life (2018)
Genre: Sciencefiction / Mystery
Speelduur: 110 minuten
Oorsprong:
Frankrijk / Verenigd Koninkrijk / Duitsland / Polen / Verenigde Staten
Geregisseerd door: Claire Denis
Met onder meer: Robert Pattinson, Juliette Binoche en Mia Goth
IMDb beoordeling: 5,7 (42.448)
Gesproken taal: Engels
Releasedatum: 14 maart 2019
On Demand:
- Bekijk via Pathé Thuis
- Bekijk via iTunes
- Niet beschikbaar op Netflix
- Niet beschikbaar op Videoland
- Niet beschikbaar op Amazon Prime
- Niet beschikbaar op Disney+
- Niet beschikbaar op Google Play
- Niet beschikbaar op meJane
Plot High Life
"Oblivion Awaits."
Monte woont met zijn dochter Willow aan boord van een ruimteschip, geïsoleerd van alles en iedereen. De eenzame man hanteert een strikte zelfdiscipline als bescherming tegen de verlangens. Hij behoorde tot een groep gevangenen die op missie gestuurd werd naar een zwart gat en verwekte Willow tegen zijn wil om de jonge Boyse te bevruchten. Nu blijven enkel vader en dochter over. Door Willow ervaart Monte voor de allereerste keer een allesomvattende liefde en alleen met elkaar komen vader en dochter aan op hun bestemming: het zwarte gat waarin alle tijd en ruimte ophouden te bestaan.
Externe links
- Zoek naar deze film op dvd/blu-ray op Amazon
- IMDb (5,7 / 42448)
- Music for Claire Denis' 'High Life' (MusicMeter)
- iTunes: € 11,99 / huur € 4,99
- Pathé Thuis: vanaf € 5,99 / huur € 2,99
Social Media
Acteurs en actrices
Monte
Dibs
Tcherny
Boyse
Nansen
Chandra
Mink
Ettore
Elektra
Indian Professor
Video's en trailers
Reviews & comments
scorsese
-
- 12194 berichten
- 10435 stemmen
Goeie film waarin een groep veroordeelden in een ruimteschip naar een zwart gat worden gestuurd. Een intrigerende film die ook sfeervol in beeld is gebracht. Alhoewel het niet overal even goed werkt, is het toch wel gedurfd en origineel te noemen. Hier en daar komt de film verrassend en ook bruut uit de hoek.
nadrin
-
- 1299 berichten
- 1333 stemmen
Een interessant gegeven en verhaal. Alleen vrij mager en zwaar naar de kijker gebracht. Daardoor wordt het best een job om de film uit te zitten. Maar ondanks dat wist de film men in te palmen en wou ik steeds verder kijken
mcdaktari
-
- 6558 berichten
- 0 stemmen
Ik vond High Life wel een goeie sciencefiction film. De personages hadden wel wat beter uitgelicht kunnen worden, want dat het gedetineerde waren was wel duidelijk maar daar bleef het bij de meeste ook bij. Toch vond ik de sfeer die in het ruimteschip gecreëerd werd wel goed gemaakt. Alleen de scene met dat zelfde ruimteschip wat ze op een gegeven moment tegen komen, waar die honden in zaten, vond ik een beetje vreemd. Alleen honden en geen mensen? Dat overleefd een hond toch niet, zo'n lange reis. Waar leven ze dan van? en wat eten ze? Wat daar nou eigenlijk het nut van was begreep ik niet helemaal.
Ondanks dat het toch een vrij trage film is zonder de nodige actie, heb ik het toch een aangename film om te kijken gevonden. Sciencefiction is ook mijn favorieten genre en kijk de meest sf films die uitkomen. Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen die ik ook links laat liggen maar als ik denk dat het de moeite waard is kijk ik gegarandeerd.
BobbyShmurda
-
- 90 berichten
- 73 stemmen
hoe die de spacedeur openmaakt en die spacesuits naar buiten gooit, hij gooit ze omhoog en ze pleuren omlaag... zwaartekracht in de ruimte... cool.
Warp
-
- 953 berichten
- 2764 stemmen
Heeft zeker potentie, maar scoort op ieder vlak net niet. Zag er visueel soms mooi uit, vooral qua belichting maar soms ook best lelijk. Vooral de buitenscenes zagen er wat bedroefd uit. Het verhaal kwam niet geheel goed uit de verf waardoor het onbewust vaag werd. Hierdoor werd het eigenlijk ook wel tergend traag allemaal. De meerwaarde van de ruimte werd hierdoor niet geheel duidelijk, het kon zich net zo goed op een andere geïsoleerde plek afspelen. Van Pattinson word ik de laatste tijd wel meer fan maar ook hier kon hij beter.
ikkegoemikke
-
- 3107 berichten
- 4501 stemmen
I fear, Willow.
I could drown like a kitten.
It would have been easy.
First you, then me.
De film “High Life” is net zo zinvol als de expeditie waar de terdoodveroordeelden zich vrijwillig hebben voor ingeschreven. Niet erg zinvol dus. Ik begrijp wel dat ze hiervoor gekozen hebben. De keuze om tot het einde zielloos voor je uit te staren in een cel. Of een jarenlang ruimtereis met als eindbestemming een zwart gat waaruit men energie zal trachten te produceren. Nogal wiedes dat je liever kiest voor de vrijheid, weliswaar in beperkte mate, dan te verkommeren in een cel. Het verblijf aan boord van dit schip is echter zo oersaai dat ik er stellig van overtuigd ben dat de meeste er al spijt van hebben om zich vrijwillig op te geven. Het verwonderd me ook al dat deze zware criminelen elkaar nog niet hebben uitgemoord binnen een bepaalde periode. Uit verveling hoogstwaarschijnlijk. Zelfs het beeldmateriaal is niet iets om enthousiast van te worden. En sommige personen zijn dan ook nog eens uiterst irritant. Kortom de woorden bekorend, boeiend en de filmtitel zal ik niet snel gebruiken in één en dezelfde zin.
Ik ben er zeker van dat liefhebbers van arty SF-films hier wel enthousiast van worden. En als er dan ook nog een filosofische boodschap in verwerkt werd, dan zijn er anderen die opgewonden hijgend voor het scherm zitten. Spijtig genoeg had het eerder een slaapverwekkend effect. Het gaf me ook een gevoel van hoop waar menig bezoekers aan het Mariabeeld in Lourdes jaloers zouden op zijn. Hoop op een verassende wending of actierijk incident waardoor de verhaallijn ineens qua dramatiek en opwinding een boost zou krijgen. Niet dus. Het verhaal ging schoorvoetend vooruit zonder van zijn saaie koers af te wijken en inhoudelijk bleef het redelijk leeg. Een beetje zoals het ruimteschip dat zich gestaag voortbewoog in de oneindige, lege ruimte.
Toch enkele woorden van bewondering voor Robert Pattinson. Deze jonge acteur, beter gekend voor zijn medewerking aan het hele “Twilight” gebeuren (iets waar ik dus een hartstochtelijke hekel aan heb), probeert op eigenzinnige wijze te breken met dit berucht verleden. Na zijn bijdrage aan “The Last City of Z”, waar hij dankzij zijn immense, ruige baard praktisch onherkenbaar was, en “The Rover”, tracht hij ook hier weer een ongewone rol te spelen in een niet-commerciële film. Briljant kan je de rol echter niet echt noemen, daar hij als personage redelijk zwijgzaam en teruggetrokken is. Ook al doet dat kortgeschoren para-commando kapsel vermoeden dat het iemand is met een kort lontje. Het begin van de film toont hem als zorgzame vader die op een blijkbaar verlaten ruimteschip zorg draagt voor zijn baby-dochter. Het is pas na flash-backs dat we te weten komen wat er zich afspeelde aan boord van deze zelfmoordmissie.
Als tegenpool zien we de redelijk geschifte en licht agressieve wetenschapster Dibs (Juliette “The 33” Binoche). Haar aanwezigheid maakt van deze ruimtereis een experimentele trip. Ze zou zeker niet misstaan hebben als kampdokter in een concentratiekamp tijdens de tweede wereldoorlog. De bemanning wordt als menselijke proefkonijnen gebruikt om de voortplantingsprocedure te optimaliseren. Hoe ze aan een bevredigend resultaat komt later in de film, is redelijk bizar te noemen. Als je haar erotische act echter gezien hebt, die zich afspeelt in een donker kamertje (waar de bemanningsleden hun seksuele fantasieën mogen beleven), is het niet verwonderlijk dat ze de omstreden handelswijze gebruikte. Die erotisch geladen scene met haar, deed me denken aan het spelletje “Virtual Valerie” voor de Mac op één of andere manier.
De hele tijd had ik het gevoel naar een onafgewerkt eindproduct te kijken. Een flinterdun ideetje waarrond een heel artistiek uitziende film werd geborduurd. Het is echter niet meer dan een psychologisch studiewerk over conflicten tussen mensen in een afgesloten ruimte en de manier waarop een dierlijk overlevingsinstinct naar boven komt. Erotisch getinte scenes wisselen af met redelijk gewelddadige gebeurtenissen. En daar tussenin veel mijmermomenten en trage, geluidloze esthetisch verantwoorde filmmomenten. Geen film voor de doorsnee-filmkijker. Daarvoor doet het iets teveel zijn best om arty te zijn. Het is niet makkelijk te volgen en eindigt dan ook nog eens in een niets verklarende eindscène. Wat rest is één conclusie en één onopgeloste vraag. Allereerst een diepe buiging voor Robert Pattinson die als acteur gegroeid is en zich distantieert van zijn puberpubliek. En de prangende vraag die overblijft : kan iemand me een wetenschappelijke verklaring geven hoe het komt dat de lijken die Monte het schip uitgooit, ook werkelijk omlaag vallen?
2*
Alathir
-
- 2101 berichten
- 1615 stemmen
Eerste kennismaking met de Franse regisseuse Claire Denis en niet meteen eentje waar ik fan van ben. Inhoudelijk is de film nogal leeg en visueel is het erg afwisselend. Sommige scènes zijn ronduit lelijk, andere ruimteshots zijn dan weer zeer mooi. Zonder Binoche was dit echt een gedrocht van een film. Zij maakt er nog wat van met enkele "erotischer" getinte minuten. Verder vond ik haar ook het enige echt intrigerende personage. Pattinson loopt er maar wat bij voor spek en bonen. Of dat aan boord was, geen idee, maar ik zag het in ieder geval in Pattinson.
Voor mij dus een film met een interessant concept maar helaas wordt er te weinig mee gedaan. Te kunstig en vooral veel te traag naar mijn smaak. Niet voor niks dat het van A24 komt. Dat productiehuis is meesterlijk in vaagheid/traagheid. Nu goed, originaliteit moedig ik altijd aan. Het kan nu eenmaal niet altijd geweldig zijn. Denis krijgt sowieso ooit nog een kans, of dat erg snel zal zijn veronderstel ik niet.
Thomas83
-
- 3822 berichten
- 3451 stemmen
Van films die zich in de ruimte afspelen krijg ik eigenlijk nooit genoeg, ook niet als het wel duidelijk relatief erg low budget is allemaal. Het leuke aan sciencefictionfilms als deze is dat er altijd wel wat geinige ideetjes over een toekomstig wereldbeeld in zitten. Pattinson is weer erg goed, maar de film mist toch wel een beetje boeiende personages en is ook wel een tikkeltje pretentieuze arthouse. Wel een stuk of drie bijzonder verkillende (om niet te zeggen bizarre) scènes. Een ruime 3.0*.
Tarkus
-
- 6409 berichten
- 5314 stemmen
Ik heb het dus niet voor Robert Pattinson, maar wil hem altijd wel een kans geven om zich te bewijzen.
Maar voor mij is ook deze film weer een teleurstelling.
Ik viel er bijna bij in slaap, zo saai...
Volgende keer ga ik twee keer nadenken eer ik nog een film neem met Pattinson in een hoofdrol.
Gelukkig had ik deze geleend.
IH88
-
- 9241 berichten
- 3123 stemmen
“The Sensation of moving backwards even though we are moving forwards, getting further from what's getting nearer, sometimes I just can't stand it.”
Eén van de vreemdste films van het jaar. High Life begint goed en Claire Denis weet er een sfeervolle, interessante en stijlvolle (en sensuele) film van te maken met ijzersterk acteerwerk van Pattinson (en later Binoche).
De film eindigt ook sterk met Monte en zijn dochter Willow (Jessie Ross), hoewel ik geen idee heb wat ik van het einde moet maken. Alles er tussenin is vreemd en wazig, maar door de gecreëerde sfeer en het acteerwerk zorgt het wel voor een boeiende kijkervaring. En dan hoef ik ook niet alles op een presenteerblaadje te krijgen, en dit is een filmervaring die je over je heen moet laten komen. Hoe cliché dat ook klinkt.
sinterklaas
-
- 11688 berichten
- 3245 stemmen
Mijn laatste stem dit jaar...
Claire Denis; een heel archief aan interessant spul heeft ze op haar naam staan, maar ik heb tot nu toe slechts nog Trouble Every Day gezien... en zo nu deze... een interessante arthouse-ruimtefilm.
Robert Pattinson lijkt zijn leven definitief verbeterd te hebben na dat slappe Twilight brol. Hier speelt hij de zekere Monte. We beginnen met Monte die zijn pasgeboren dochter Willow laat opgroeien. Ze zijn moederziel alleen in een ruimtecapsule en inmiddels is er al een leven opgebouwd, tuin en groenten inclusief. De relatie tussen vader en pasgeboren dochter is al erg indrukwekkend. Dochterlief zal nooit iets van de aarde zien en het is een kwestie van de tijd uitzitten... naar niks eigenlijk.
Vervolgens gaat High Life erg veel draaien en rommelen met de tijdsbestekken. Een paar abstracte fragmenten waarin we diverse personages op aarde volgen; en geheel observaties die je zelf mag invullen.
Dan maken we weer een sprong in de tijd en volgen we de periode dat een groepje gevangenen (inclusief Monte) hun tijd uitzitten in de grote capsule. Dit levert een hoop indrukwekkende, doch bizarre momenten op... De bezigheden bestaan voornamelijk uit experimenten uitoefenen op elkaar, een beetje tuinieren met Tcherny, behoorlijk veel gespeel met seks; met die masturbatiescene als hoogdepunt en uiteindelijk... de vrijwillige keuze om toch jezelf naar het zwarte gat te laten schieten. Ook overduidelijk akelige personages als die dominante zuster Dibs, of die ene pervert.
Qua psychologie weet deze film goed uit te pakken. Langzaamaan komen we ook te weten wat de lotgenoten op hun kerfstof hebben. Ook bij Monte... In de aarde-scene's zie je iets van een hond en een vrouw; maar dan blijkt hij in werkelijkheid die vrouw vermoord te hebben om samen met zijn hond te kunnen zijn ofzoiets. En toch lukt het je maar niet om een slecht persoon in Monte te zien tijdens de scenes in de ruimte. Verder wordt alles geheel open gehouden.
Interessant is ook dat het aarde vrijwel het heden lijkt, maar dat zó'n capsule voelt als een verre toekomst.
De scene's met zijn inmiddels puberende dochter zijn ook een ijzersterke toewerking naar het onherroepelijke einde.
En ik heb weer eens in tijden niet zo'n intrigerend en vooral bloedmooi einde gezien. De kleuren, de dialogen, de creativiteit.. (met name de aftiteling) Geen wonder ook dat dit een A24-productie is.
Geen Aliens dit keer, geen meteorieten en geen gevaar voor de aarde... Nee, het is weer een hele andere insteek.
Betoverend, bizar, benauwend... De drie B's.
Klasse!
5,0*
K. V.
-
- 4188 berichten
- 3643 stemmen
Toch wel een atypische ruimtefilm. In het begin van de film gebeurt er niet zo veel en weet je ook niet echt wat er precies aan de hand is. Gelukkig krijg je beetje bij beetje meer uitleg en wordt de cast ook uitgebreid.
De film moet het zeker niet van het snelle tempo hebben, maar weet desondanks toch te intrigeren.
Het is zeker eens iets anders qua ruimtefilm, maar vond hem toch wel eens het bekijken waard.
Antonin
-
- 128 berichten
- 541 stemmen
Mijn laatste stem dit jaar...
Claire Denis; een heel archief aan interessant spul heeft ze op haar naam staan, maar ik heb tot nu toe slechts nog Trouble Every Day gezien... en zo nu deze... een interessante arthouse-ruimtefilm.
Robert Pattinson lijkt zijn leven definitief verbeterd te hebben na dat slappe Twilight brol. Hier speelt hij de zekere Monte. We beginnen met Monte die zijn pasgeboren dochter Willow laat opgroeien. Ze zijn moederziel alleen in een ruimtecapsule en inmiddels is er al een leven opgebouwd, tuin en groenten inclusief. De relatie tussen vader en pasgeboren dochter is al erg indrukwekkend. Dochterlief zal nooit iets van de aarde zien en het is een kwestie van de tijd uitzitten... naar niks eigenlijk.
Vervolgens gaat High Life erg veel draaien en rommelen met de tijdsbestekken. Een paar abstracte fragmenten waarin we diverse personages op aarde volgen; en geheel observaties die je zelf mag invullen.
Dan maken we weer een sprong in de tijd en volgen we de periode dat een groepje gevangenen (inclusief Monte) hun tijd uitzitten in de grote capsule. Dit levert een hoop indrukwekkende, doch bizarre momenten op... De bezigheden bestaan voornamelijk uit experimenten uitoefenen op elkaar, een beetje tuinieren met Tcherny, behoorlijk veel gespeel met seks; met die masturbatiescene als hoogdepunt en uiteindelijk... de vrijwillige keuze om toch jezelf naar het zwarte gat te laten schieten. Ook overduidelijk akelige personages als die dominante zuster Dibs, of die ene pervert.
Qua psychologie weet deze film goed uit te pakken. Langzaamaan komen we ook te weten wat de lotgenoten op hun kerfstof hebben. Ook bij Monte... In de aarde-scene's zie je iets van een hond en een vrouw; maar dan blijkt hij in werkelijkheid die vrouw vermoord te hebben om samen met zijn hond te kunnen zijn ofzoiets. En toch lukt het je maar niet om een slecht persoon in Monte te zien tijdens de scenes in de ruimte. Verder wordt alles geheel open gehouden.
Interessant is ook dat het aarde vrijwel het heden lijkt, maar dat zó'n capsule voelt als een verre toekomst.
De scene's met zijn inmiddels puberende dochter zijn ook een ijzersterke toewerking naar het onherroepelijke einde.
En ik heb weer eens in tijden niet zo'n intrigerend en vooral bloedmooi einde gezien. De kleuren, de dialogen, de creativiteit.. (met name de aftiteling) Geen wonder ook dat dit een A24-productie is.
Geen Aliens dit keer, geen meteorieten en geen gevaar voor de aarde... Nee, het is weer een hele andere insteek.
Betoverend, bizar, benauwend... De drie B's.
Klasse!
5,0*
volledig akkoord, zwaar onderschatte film hier op het forum!
wendyvortex
-
- 5079 berichten
- 7160 stemmen
Als het dagelijkse leven op een soort rampenfilm begint te lijken, wel een hele slechte helaas, dan hebben we toch even stevig goed filmspul nodig, helaas zijn er (nog) te weinig vrouwelijke regisseurs die in zo'n geval kunnen leveren. De komende weken gaan we voor escapisme, humor, nagelbijters en oude vertrouwde favorieten. Helaas komt door het Corona-virus ook een voortijdig einde aan mijn vrouwelijke regisseurs-challenge. Nog één die precies datgene biedt waar ik op dit moment zit te wachten. Een magische tocht richting het zwarte gat. Claire Denis weet hier fiks te leveren. Het van ellende uit elkaar vallende schip, de prachtige tuin die nog iets herkenbaars biedt aan het leven zoals we dat ooit op Aarde kenden. Met een bemanning bestaande uit criminele jongeren, geleid door een nare wetenschapster. Dit is wat je nu nodig hebt. Geweldige film, vreselijk onderschat, door er je voordeel mee. Stay safe!
joolstein
-
- 9769 berichten
- 8022 stemmen
Tja...blijkbaar is het erg Sciencefiction; Robert Pattinson met een baby.
Typisch arthouse-film vol met poëtische beelden, gebrek aan een plot en ditmaal tevens zinloze eendimensionale personages. Kortom pretentieus geneuzel in de ruimte. Oké er is een bepaalde sfeer in de film, maar het loont nooit echt. Het is een rommelige wirwar van thema's verpakt in een doelbewust gefragmenteerd verhaal. De regisseur bouwt een thematisch ambitieus verhaal dat lang niet zo goed is als dat ze denkt dat het is. Als het eindresultaat dan op de een of andere manier de kijker nog weet te verleiden of vertederen? Maar ook dit lijkt de film nergens te ambiëren, het bleef nogal afstandelijk, met hier en daar best leuke scenes. Abstracte beelden maakt niet meteen een ontroerende film en tja...de kijker kan zich dan ook grotendeels vervelen. (op cinefielen en Claire Denis-adepten na) De film stelde echter voor mij niet veel voor.
Noodless
-
- 9466 berichten
- 5937 stemmen
OMG...wat was dit slecht !
Weer zo'n typisch Arthouse filmpje dat zich wil onderscheiden door speciaal te willen doen op vlak van verhaal, personages en beelden. En laat dit nu net zijn waar deze film volledig op faalt. Een verhaal van niks, saaie personages en ook de beelden wisten niet te overtuigen. Vond de ruimte binnen het ruimteschip overigens heel simpel en de buitenkant werd bewust heel kort gefilmd. Het zag er niet uit. De thematiek zou je nog kunnen aanspreken, maar uiteindelijk is dat ook maar pretentieus gedoe. Het verhaal komt ook rommelig over en bezit geen greintje spanning. Eén van de slechtste films die ik dit jaar gezien heb, daarom ook de laagste score van 1/10
AC1
-
- 5771 berichten
- 905 stemmen
[i] En de prangende vraag die overblijft : kan iemand me een wetenschappelijke verklaring geven hoe het komt dat de lijken die Monte het schip uitgooit, ook werkelijk omlaag vallen?
Het idee is dat het ruimteschip sneller is dan de lijken. De lijken vallen niet. Het 'ruimtehuis' heeft een bepaalde snelheid en laat ze achter. Of dat realistisch is weet ik niet. Volgens mij moeten ze even snel zijn als het schip. Maar goed, misschien is het 'artistieke vrijheid' en vallen ze wel.
fatshark
-
- 95 berichten
- 212 stemmen
Waardeloze film! k snap niet dat iemand een budget geeft om zoiets te maken, er zat zelfs geen verhaallijn in. Naar wat heb ik zojuist gekeken?
james_cameron
-
- 6339 berichten
- 9334 stemmen
Arty farty science fiction, met Robert Pattinson als onderdeel van een groep gevangenen die op een geheime missie naar een zwart gat gestuurd worden. Onderweg moet hij zijn dochter zien op te voeden. Niet zonder sterke scenes en de film is maf genoeg om de aandacht er grotendeels bij te houden (mede door het ruimschoots aanwezige seks en geweld), maar plot en personages blijven grotendeels nogal abstract, waardoor er amper sprake is van enig medeleven en/ of spanning. En voor de special effects hoef je dit zeker niet te kijken- die zijn er amper.
Bak&Braad
-
- 33 berichten
- 11 stemmen
Het idee is dat het ruimteschip sneller is dan de lijken. De lijken vallen niet. Het 'ruimtehuis' heeft een bepaalde snelheid en laat ze achter. Of dat realistisch is weet ik niet. Volgens mij moeten ze even snel zijn als het schip. Maar goed, misschien is het 'artistieke vrijheid' en vallen ze wel.
Als het ruimteschip een constante snelheid zou hebben, dan zouden de lijken niet naar beneden vallen, maar met het schip meebewegen.
Maar het schip versneld tijdens de hele vlucht om zo een soort zwaartekracht te realiseren.
Als je dan iets naar buiten gooit doet het vanaf het moment van het verlaten van het schip niet meer mee aan de versnelling en blijft het achter.
Zo lijken ze te vallen.
Dat is iig mijn verklaring...
kappeuter (crew films)
-
- 73924 berichten
- 5885 stemmen
Oef, dit viel me toch vies tegen.
Op het mooie einde en een enkele scène na, vind ik het maar een naargeestige en akelige film vol apatische mensen.
De grafsfeer die in de film hangt beviel me totaal niet. Ik kon er maar met moeite doorheen komen.
Visueel vind ik het ook niet imponerend, al kan ik sciencefiction films met een sobere setting op zich wel waarderen, maar dit oogt wel erg kaal en saai.
Wel een interessante rol van Binoche, anders dan we van haar zijn gewend. Als verknipte professor voortplanting komt ze wel opvallend uit de hoek en de 'erotische' scène is bijzonder, ook visueel.
umbra
-
- 3851 berichten
- 3577 stemmen
Mia Goth
Begin was er ff doorkomen, maar daarna best boeiende film.
Het laatste nieuws
Volgende maand al op Netflix: serie 'One Hundred Years of Solitude' naar Colombiaans literair meesterwerk
Thriller 'Disturbia' met Shia LaBeouf verdwijnt komende week uit het Netflix-aanbod
Nicolas Cage legt uit waarom hij graag Egghead zou spelen in 'The Batman'-vervolg
Recensie 'Out' van Dennis Alink: Een coming of age darkroom drama
Bekijk ook
Apollo 11
Documentaire / Historisch, 2019
78 reacties
Beoning
Drama / Mystery, 2018
142 reacties
Den Skyldige
Thriller, 2018
133 reacties
A Hidden Life
Biografie / Drama, 2019
143 reacties
Di Qiu Zui Hou De Ye Wan
Drama / Mystery, 2018
46 reacties
Pájaros de Verano
Drama / Misdaad, 2018
28 reacties
Gerelateerde tags
babyruimtereisblack holemoordoverlevinginfertilityconvictdangerous missionvrouwelijke regisseurdeep spaceconceptiondamned spaceshipsurvivors 4:3
Nieuwsbrief MovieMeter
Het laatste film- en serienieuws per e-mail ontvangen?
Populaire toplijsten
- Top 250 beste films aller tijden
- Top 250 beste sciencefiction films aller tijden
- Top 250 beste thriller films aller tijden
- Top 250 beste familie films aller tijden
- Top 250 beste actie films aller tijden
- Top 100 beste films van de laatste jaren
- Top 100 beste films op Netflix
- Top 100 beste films op Disney+
- Top 100 beste films op Pathé Thuis
- Top 50 beste films uit 2020
- Top 50 beste films uit 2018
- Top 50 beste films uit 2019
- Top 25 beste films in het Nederlands
Corporate & Media
Realtimes | Publishing Network
Innovatieweg 20C
7007 CD, Doetinchem, Netherlands
+31(315)-764002
Over MovieMeter
MovieMeter is hét platform voor liefhebbers van films en series. Met tienduizenden titels, die dagelijkse worden aangevuld door onze community, vind je bij ons altijd de film, serie of documentaire die je zoekt. Of je jouw content nou graag op televisie, in de bioscoop of via een streamingsdienst bekijkt, bij MovieMeter navigeer je in enkele klikken naar hetgeen dat voldoet aan jouw wensen.
MovieMeter is echter meer dan een databank voor films en series. Je bent bij ons tevens aan het juiste adres voor het laatste filmnieuws, recensies en informatie over jouw favoriete acteur. Daarnaast vind je bij ons de meest recente toplijsten, zodat je altijd weet wat er populair is op Netflix, in de bioscoop of op televisie. Zelf je steentje bijdragen aan het unieke platform van MovieMeter? Sluit je dan vrijblijvend aan bij onze community.
Social media
Realtimes | Publishing Network
- Registreer |
- Contact ons |
- Over ons |
- Adverteren |
- MovieMeter Films Wiki |
- Series Wiki |
- Algemene voorwaarden en privacybeleid |
- Consent wijzigen |
- RSS Feeds |
- API
© 2024 MovieMeter B.V.