Genre: Biografie / Misdaad
Speelduur: 209 minuten
Oorsprong:
Verenigde Staten
Geregisseerd door: Martin Scorsese
Met onder meer: Robert De Niro, Al Pacino en Joe Pesci
IMDb beoordeling:
7,8 (468.003)
Gesproken taal: Engels, Italiaans, Latijn en Spaans
Releasedatum: 14 november 2019
On Demand:
Bekijk via Netflix
Niet beschikbaar op Pathé Thuis
Niet beschikbaar op Videoland
Niet beschikbaar op Prime Video
Niet beschikbaar op Disney+
Niet beschikbaar op Google Play
Niet beschikbaar op meJane
Plot The Irishman
"His story changed history"
'The Irishman' volgt het waargebeurde verhaal van Frank Sheeran (Robert De Niro). Frank is een veteraan van de Tweede Wereldoorlog die uitgroeit tot een gerenommeerde huurmoordenaar. Hij zou volgens geruchten een rol hebben gespeeld in de verdwijning van vakbondsleider Jimmy Hoffa (Al Pacino).
Externe links
- Zoek naar deze film op dvd/blu-ray op Amazon
- IMDb (7,8 / 468003)
- Trailer (YouTube, ondertiteld)
- "I Heard You Paint Houses": Frank "The Irishman" Sheeran and the Inside Story of the Mafia, the Teamsters, and the Last Ride of Jimmy Hoffa (BoekMeter)
- Kijk op Netflix
Social Media
Acteurs en actrices
Frank Sheeran
Jimmy Hoffa
Russell Bufalino
Anthony 'Tony Pro' Provenzano
Bill Bufalino
Angelo Bruno
'Skinny Razor'
Older Peggy Sheeran
Irene Sheeran
Carrie Bufalino
Reviews & comments
Basto
-
- 11981 berichten
- 7419 stemmen
Films zoals Disaster Movie en Spice Girls the Movie geef Je een halve ster.. Niet een film van Scorsese.
Oh, wist ik niet. Heb je een linkje naar waar dat staat. Ben niet bekend met die regel.
Zijn er nog meer films of regisseurs die je geen 0,5 mag geven?
RedorDead
-
- 51 berichten
- 17 stemmen
Oh, wist ik niet. Heb je een linkje naar waar dat staat. Ben niet bekend met die regel.
Zijn er nog meer films of regisseurs die je geen 0,5 mag geven?
Die zijn er zat! Mocht Je op een film stuiten waar Je niet van zeker van bent dan kan Je mij altijd een berichtje sturen. Ik help graag!
russo
-
- 256 berichten
- 919 stemmen
Films zoals Disaster Movie en Spice Girls the Movie geef Je een halve ster.. Niet een film van Scorsese.
Neem Leon bijvoorbeeld. Dat vond ik hoogstpersoonlijk 3 keer niks maar ik zou er nooit een halve ster voor geven dat is gewoon waanzin en kom Je totaal niet geloofwaardig over.
Wat een onzin, je mag iedere film een rating geven die je wilt. Dat is iemands persoonlijke mening 
RedorDead
-
- 51 berichten
- 17 stemmen
Wat een onzin, je mag iedere film een rating geven die je wilt. Dat is iemands persoonlijke mening
Tuurlijk mag dat. Net zoals ik daarover weer een mening mag hebben.
russo
-
- 256 berichten
- 919 stemmen
Vanmiddag in Utrecht gezien in een uitverkochte zaal. Was een vrij lange zit, maar dat kwam meer door het halfuurtje aan reclame voorafgaand en de halfuur pauze tussen in. Geen idee wie dit verzonnen heeft maar dat had wat mij betreft veel korter gemogen.
De film zelf vond ik wat tegenvallen, waarschijnlijk omdat mijn verwachtingen erg hoog waren. (Al waren die wel wat minder na het zien van de trailer)
Ik had op een film zoals Goodfellas gehoopt maar keek zoals hierboven al ergens stond naar een film die probeert vast te houden aan het verleden.
Wat dat betreft klopt het wel dat de cast en ook misschien wel de Scorsese zelf gewoon ruim over hun hoogtepunt heen zijn en niet meer moeten blijven doen waar ze vroeger de beste in waren.
De film is op sommige plekken veels te traag (laatste half uur bv) terwijl op sommige plekken duidelijk te zien is dat er in de montage stukken uitgehaald zijn om de scene korter te maken. Misschien dat het vanwege mijn achtergrond wat sneller op valt maar heb meerdere continuïteit fouten gezien en ook slordige edits.
Terwijl mij dit in alle voorgaande films van Scorsese niet opgevallen was.
Qua de-aging vond ik Pesci erg goed gedaan, Deniro vond ik iets te mooi gemaakt dat het soms niet helemaal natuurlijk leek.
Al met een prima film, maar dat komt vooral door de nostalgie om de cast bij elkaar in een film te zien. Het niveau van Goodfellas haalt het bij lange na niet.
Vdk_Movie
-
- 375 berichten
- 451 stemmen
Een episch gangsterdrama dat zijn lange screentijd meer dan verdient, The Irishman is pure klasse, een film die nog lang bij mij zal blijven hangen. Wat een acteerprestaties van Pacino, De Niro en Pesci. Martin Scorsese’s bekende thema's zijn opnieuw te zien met een aangrijpend, grappig en diepgaand effect. De muziek is briljant.
Het is een historisch en boeiend verhaal dat je wel geconcentreerd moet volgens, daarnaast moet je de historie begrijpen. Ik vond er een vleugje sfeer uit meerdere maffiafilms inzitten; Goodfellas, Casino, The Godfather. Ook moest ik soms denken aan Tarantinos Once upon a time in Hollywood. Pacino deed me eventjes denken aan zijn rol als Michael Corleone. Soms zitten er wel wat trage/stille momenten tussen, vooral het laatste halfuur, maar die minuten zijn het waard. Echter is de film niet echt te vergelijken met GoodFellas zoals velen dachten. Gelukkig had ik me daar al op voorbereid aangezien dit al bekend was gemaakt. Een heel opzichzelf staande klassieker. Scorsese mag trots zijn. Puik werk wat betreft de de-aging. De 3,5 uur vlogen voorbij. 5 sterren van mij!
bakuratje
-
- 58 berichten
- 3330 stemmen
Hoezo slaat dat nergens op? Actie zit er niet in en spannend is het ook niet echt. Verder is de hele cast bejaard...
Goh, Basto wat ben je weer heerlijk positief. Dit maal geen marvel of Disney, en nog is het niet goed genoeg voor je. Over de film kan ik niet oordelen, wel weet ik dat ik jouw stemmen alles behalve serieus kan nemen.
Basto
-
- 11981 berichten
- 7419 stemmen
Goh, Basto wat ben je weer heerlijk positief. Dit maal geen marvel of Disney, en nog is het niet goed genoeg voor je. Over de film kan ik niet oordelen, wel weet ik dat ik jouw stemmen alles behalve serieus kan nemen.
De dag ervoor deelde ik aan The Forest of Love (2019) nog 5 fonkelende sterren uit. Het kan dus wel.
Maar ik zou die film inderdaad maar niet gaan zien, vind je waarschijnlijk maar raar. Onze smaken verschillen nu eenmaal.
YouDrunkGoHome
-
- 401 berichten
- 635 stemmen
Ik ben best wel benieuwd hoe jij aan je stemmen komt Basto want het lijkt een beetje alsof je iedere dag random een paar films uit kiest en daar dan een stem aanplakt. Spaar je je stemmen op? Of kijk je 3 films tegelijk
?
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31157 berichten
- 5452 stemmen
Nog één keertje voluit gaan. Als je The Departed even niet meerekent is het toch al van 1995 geleden dat hij nog zo'n gangsterklassieker heeft gemaakt. Maar ook zijn cast was al even op een dwaalspoor. Op de laatste filmprijs die ze wonnen voor een hoofdrol, ligt waarschijnlijk al een dikke laag stof. Of ze die nu terug zullen winnen, laat ik in het midden, maar de liefhebbers van de klassieke gangsterdrama's komen absoluut aan hun trekken en de oudjes zijn zeker in vorm. En ook bij uitbreiding de rest van de cast. Iedereen heeft er duidelijk zin in. Ook visueel is het weer een meesterwerk van Martin Scorsese. En de muziek is heerlijk om naar te luisteren.
De film is niet vernieuwend, in die zin dat het misschien wat nostalgisch terug doet denken naar de films van Goodfellas, The Godfather en Casino. De verrassing is er wat af en de acteurs zijn oud geworden. Maar de kwaliteit is er wel. De frisse aanpak en de chemie tussen de acteurs. Het talent sprankelt nog een keer. Jammer dat het meteen naar Netflix wordt geschoven, maar goed dat het toch beperkt nog op groot doek verschenen is.
Bobbejaantje
-
- 2279 berichten
- 2078 stemmen
Bij de opening van de film dacht ik vrij snel dat het een vintage Scorsese maffiafilm zou worden. De voice over van De Niro als verteller, daaronder een song op de soundtrack die typerend is voor wat Scorsese graag op de klankband gooit … En dat gevoel bleef overeind bij de verdere ontwikkeling van de film. Gedachten aan Goodfellas en Casino waren nooit ver weg.
In de tweede helft van de film werd er echter een laagje aan toegevoegd - dat ik me niet herinner van genoemde klassiekers – het thema van de ouder wordende maffiaboy, aftakeling en het verlies dat daarmee gepaard gaat. Daarmee heeft Martin Scorsese in mijn ogen zijn voorgaande maffiafilms overtroffen en de spreekwoordelijke kroon op het werk gezet.
Was er in het verleden nog wel eens kritiek te horen dat de films van Scorsese het maffialeven te veel verheerlijken, met deze film lijkt hij toch een ander punt te maken. De positie van Robert De Niro, als een zichzelf overlevende crimineel, is allesbehalve glorieus of benijdenswaardig. Diepe eenzaamheid, een slecht geweten en dochters die niet naar hem omkijken, is wat hem nog rest.
Verwacht in deze film geen glorieuze schietpartijen, want deze worden vrij beperkt gehouden en zijn sober gefilmd, enkel in functie van het verhaal.
Zoals gehoopt en verwacht doet de legendarische cast het fantastisch. Altijd al fan geweest van de leading men in deze film, en dan is het ook een waar genot om ze in deze film nog eens aan het werk te zien. Fantastisch ook hoe men erin geslaagd is om deze iconen de jongere versie van zichzelf te laten spelen. Dit is nu eens een geval waarin ik helemaal overtuigd wordt van de eindeloze mogelijkheden van CGI, in functie van een stevig verhaal wel te verstaan.
Het script met flashbackstructuur blijft de aandacht gaande houden, gedurende 3,5 uur krijg je de visie van Martin Scorses op een stukje naoorlogse Amerikaanse geschiedenis te zien. Of men daarbij getracht heeft om Jim Hoffa en de vakbondsperikelen waarheidsgetrouw neer te zetten, weet ik niet, maar maakt me op zich ook niet zoveel uit. De kern van wat deze film voor mij zo goed maakt, is de belichting van het proces waarin een verouderend maffialid zich bevindt, en diens kwetsbaarheid. De eindscene is daarbij magistraal in al zijn eenvoud en betekenis, en blijft nazinderen.
Conclusie. Deze film is absolute topkwaliteit en was het wachten meer dan waard.
Basto
-
- 11981 berichten
- 7419 stemmen
Ik ben best wel benieuwd hoe jij aan je stemmen komt Basto want het lijkt een beetje alsof je iedere dag random een paar films uit kiest en daar dan een stem aanplakt. Spaar je je stemmen op? Of kijk je 3 films tegelijk
?
Ik heb op zo'n 4000 - 5000 films die ik wel gezien heb nog niet gestemd. Soms loop ik even een regisseur na om op al zijn (of haar) films te stemmen. Soms zie ik een film voorbij komen in de updates en stem ik daar op.
Wanneer ik de film net gezien heb, schrijf ik ook vaak een kort berichtje. In het weekend haal ik er wel drie op een dag. Door de weeks meestal maar één en ook niet elke dag.
martijnk
-
- 774 berichten
- 310 stemmen
Nog één keertje voluit gaan. Als je The Departed even niet meerekent is het toch al van 1995 geleden dat hij nog zo'n gangsterklassieker heeft gemaakt. Maar ook zijn cast was al even op een dwaalspoor. Op de laatste filmprijs die ze wonnen voor een hoofdrol, ligt waarschijnlijk al een dikke laag stof. Of ze die nu terug zullen winnen, laat ik in het midden, maar de liefhebbers van de klassieke gangsterdrama's komen absoluut aan hun trekken en de oudjes zijn zeker in vorm. En ook bij uitbreiding de rest van de cast. Iedereen heeft er duidelijk zin in. Ook visueel is het weer een meesterwerk van Martin Scorsese. En de muziek is heerlijk om naar te luisteren.
De film is niet vernieuwend, in die zin dat het misschien wat nostalgisch terug doet denken naar de films van Goodfellas, The Godfather en Casino. De verrassing is er wat af en de acteurs zijn oud geworden. Maar de kwaliteit is er wel. De frisse aanpak en de chemie tussen de acteurs. Het talent sprankelt nog een keer. Jammer dat het meteen naar Netflix wordt geschoven, maar goed dat het toch beperkt nog op groot doek verschenen is.
Ik vind dat toch wel afbreuk doen aan een film dat deze direct op Netflix verschijnt. En ja wel in de bios heel even maar echt in een selectief aantal zalen, vaak in de kleinere art house cinema's. Ook wel zonde want bij ons was hij steeds stijf uitverkocht. Een wereldwijde bioscooprelease draagt toch ook wel bij aan de opbouw van de hype enzo wat toch altijd wel leuk is.
Ik weet ook niet of het allemaal beter wordt met Netflix enzo, ik ga toch nog veel liever naar de cinema voor dit soort films dus hopelijk wordt dit geen gewoonte.
Netflix kan mij eerlijk gezegd gestolen worden, leuk voor series misschien maar meer ook niet.
Onderhond
-
- 87599 berichten
- 12859 stemmen
Ik verbaas mij er vooral over dat het releaseplatform afbreuk zou kunnen doen aan een film. Het enige verschil is dat een veel groter publiek de film meteen kan kijken, hoe je daar kan tegenzijn begrijp ik echt voor geen meter.
Captain Pervert
-
- 4650 berichten
- 2102 stemmen
Ik verbaas mij er vooral over dat het releaseplatform afbreuk zou kunnen doen aan een film.
Ik heb een enorme 65 inch plasma, een ontzagwekkende surround set en Philips Hue verlichting in de woonkamer met verschillende movie-presets (gedimd). Koelkast met bier, kast met snacks. Hoewel het nog altijd geen bioscoop is, komt het er wat mij betreft redelijk in de buurt.
Maar bedenk je even dat het gemiddelde huishouden een 32 inch Mediamarkt pallet-aanbieding LCD'tje uit 2009 heeft staan waarbij zwart hooguit antraciet is en de filmscore en explosies worden voortgebracht door 2x2Watt laptop-speakertjes.
Bovendien: in een bios zit je voor de film, er is niks anders dus je kruipt er helemaal in. Beleving optimaforma. Thuis ga je ook wel eens verveeld op je mobiel zitten klooien tijdens een film.
Ja, dit alles dat gaat ten koste van de beleving. Ik heb daarom ook mijn ernstige bedenkingen bij Netflix-only releases, men schiet zichzelf in de voet, de ratings zijn veel lager dan wat ze zouden kunnen zijn.
Basto
-
- 11981 berichten
- 7419 stemmen
Ik verbaas mij er vooral over dat het releaseplatform afbreuk zou kunnen doen aan een film. Het enige verschil is dat een veel groter publiek de film meteen kan kijken, hoe je daar kan tegenzijn begrijp ik echt voor geen meter.
Ik zie een film doorgaans veel liever in de bioscoop. Zelfs al heb ik een waanzinnige thuis bios net 2,35 m breedscherm en 5.1 geluid, bank, goed gevulde ijskast en pauzeknop.
Daarbij vind ik de verschillende release data en bijgaande anticipatie ook erg fijn. Vind het juist leuk een film eerst in de bios te kunnen zien en een paar maanden later als ik weer zin heb in herziening, komt die mooi uit voor thuis.
Alles ineens is zeker niet perse beter.
Onderhond
-
- 87599 berichten
- 12859 stemmen
Ja, leuk voor jullie enzo, maar blijkbaar is dat een visie die langzaamaan uitdooft. Vind het ook nogal wat dat de halve wereld 4-6 maand moet wachten om een film te zien enkel en alleen omdat er enkele puristen toch liever in de bios een film meepikken. Geef mensen gewoon de keuze, de populairste optie zal het wel winnen uiteindelijk.
Basto
-
- 11981 berichten
- 7419 stemmen
Ja, leuk voor jullie enzo, maar blijkbaar is dat een visie die langzaamaan uitdooft. Vind het ook nogal wat dat de halve wereld 4-6 maand moet wachten om een film te zien enkel en alleen omdat er enkele puristen toch liever in de bios een film meepikken. Geef mensen gewoon de keuze, de populairste optie zal het wel winnen uiteindelijk.
Het is natuurlijk niet enkel voor de puristen. En waarom zou je het aanpassen omdat er een paar mensen geen geduld hebben?
De mens laten beslissen op basis van hun primitieve instincten, vind ik sowieso geen goed idee. Die slopen alles.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31157 berichten
- 5452 stemmen
Ik verbaas mij er vooral over dat het releaseplatform afbreuk zou kunnen doen aan een film. Het enige verschil is dat een veel groter publiek de film meteen kan kijken, hoe je daar kan tegenzijn begrijp ik echt voor geen meter.
Ik spreek voor mezelf natuurlijk. Heb geen Netflix en helaas ook geen cinemabeeld thuis. Het is beter dan de gemiddelde tv, maar sommige films komen voor mij beter tot hun recht in de bioscoop of op een grotere televisie. Zoals deze Irishman. Scorsese (en de cast) heeft zijn naam wel mee zodat de film ook een publiek kent buiten de Netflix abonnees. En denk wel dat de meeste mensen voldoende hebben aan de Netflix release. Benieuwd of dat blijft als een huishouden keuze moet maken tussen een tiental streamingdiensten. Je zal dan maar Disney + hebben voor de kinderen en Scorsese niet kunnen zien tenzij je Netflix er bij neemt. Of gewoon naar de bioscoop voor 1 keer.
Basto
-
- 11981 berichten
- 7419 stemmen
Ik verbaas mij er vooral over dat het releaseplatform afbreuk zou kunnen doen aan een film. Het enige verschil is dat een veel groter publiek de film meteen kan kijken, hoe je daar kan tegenzijn begrijp ik echt voor geen meter.
Overigens denk ik dat de bioscoop een veel groter publiek catert dan Netflix. Die hebben misschien 100 mjn abonnees, maar de bioscoop kunnen miljarden heen.
Onderhond
-
- 87599 berichten
- 12859 stemmen
Overigens denk ik dat de bioscoop een veel groter publiek catert dan Netflix. Die hebben misschien 100 mjn abonnees, maar de bioscoop kunnen miljarden heen.
Wat een rare redenering.
Iedereen kan een Netflix abo nemen want ze zijn globaal beschikbaar. Kost je voor een maand zelfs minder dan een bios ticket. Sowieso ook veel mensen die niet zomaar in de buurt van een bios wonen, terwijl je voor Netflix niet eens je stoel uitmoet. Het potentieel bereik van een Netflix lijkt mij vele malen groter.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Om nog maar te zwijgen van het feit dat je veel makkelijker eens een Netflix film gaat kijken om te zien waar die hype om gaat, dan dat je ervoor speciaal naar de bios gaat.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Wederom een topic waarin Basto iedereen zijn persoonlijke voorkeuren op probeert te dringen merk ik 
Je zal maar niet snappen dat je thuis rustig op je bank veel comfortabeler en makkelijker een (Netflix)film kan bekijken dan wanneer je naar de bioscoop moet en dat dit veel massaler zal gebeuren. Helemaal bij een tergend lange film als The Irishman.
Splinters
-
- 2629 berichten
- 1391 stemmen
Met de huidige televisies in het achterhoofd vind ik films niet beter tot hun recht komen in de bioscoop. Voor mij is het avondje uit de meerwaarde van de bioscoop. Daarbij de kanttekening dat ik persoonlijk geen zak geef om het geluid of geluidsseffecten. Al kun je dat tegenwoordig ook prima nabootsen maar dan heb je waarschijnlijk ruzie met de hele buurt.
Basto
-
- 11981 berichten
- 7419 stemmen
Om nog maar te zwijgen van het feit dat je veel makkelijker eens een Netflix film gaat kijken om te zien waar die hype om gaat, dan dat je ervoor speciaal naar de bios gaat.
Ja, maar je neemt niet makkelijker even een Netflix abonnement om één film te kijken. De bios lijkt mij daarom gewoon laagdrempeliger. Maar goed als de meesten daar anders over denken, prima.
Nog een kopietje van de Nachtwacht aan de muur en je hoeft ook nooit meer naar het Rijksmuseum.
Basto
-
- 11981 berichten
- 7419 stemmen
Met de huidige televisies in het achterhoofd vind ik films niet beter tot hun recht komen in de bioscoop. Voor mij is het avondje uit de meerwaarde van de bioscoop. Daarbij de kanttekening dat ik persoonlijk geen zak geef om het geluid of geluidsseffecten.
Tja, als je zo films consumeert, zou zeggen: gebruik je ffw button, kost het je ook nog eens minder tijd.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ja, maar je neemt niet makkelijker even een Netflix abonnement om één film te kijken. De bios lijkt mij daarom gewoon laagdrempeliger.
https://www.emerce.nl/nieuws/netflix-3-miljoen-abonnees-nederland
158 miljoen mensen kunnen direct de 27e The Irishman opzetten. Zoveel kijkers hadden ze in de bioscoop niet gehad. Zoveel potentiële kijkers net zo goed niet.
Basto
-
- 11981 berichten
- 7419 stemmen
https://www.emerce.nl/nieuws/netflix-3-miljoen-abonnees-nederland
158 miljoen mensen kunnen direct de 27e The Irishman opzetten. Zoveel kijkers hadden ze in de bioscoop niet gehad. Zoveel potentiële kijkers net zo goed niet.
Alsof al die 158 mjn de film ook gaan kijken... Potentie buiten Netflix om blijft 8 miljard als je het plat wilt slaan.
peter74
-
- 647 berichten
- 3266 stemmen
Met de huidige televisies in het achterhoofd vind ik films niet beter tot hun recht komen in de bioscoop. Voor mij is het avondje uit de meerwaarde van de bioscoop. Daarbij de kanttekening dat ik persoonlijk geen zak geef om het geluid of geluidsseffecten. Al kun je dat tegenwoordig ook prima nabootsen maar dan heb je waarschijnlijk ruzie met de hele buurt.
Helemaal mee eens. En 3,5 uur op de bank is een stuk makkelijker dan zolang in een stoel in de bios. Ik ken ook meer mensen met een netflix abonnement dan die regelmatig naar de bios gaan.
Gerelateerd nieuws

James Gunn: 'Kritiek Scorsese op Marvel was puur uit eigen belang'

Vijf goed beoordeelde misdaadfilms die op Netflix te vinden zijn

De vijf best beoordeelde maffia-films op Netflix

Scorsese en De Niro gooiden andere maffiafilm overboord voor 'The Irishman'
Bekijk ook

Joker
Misdaad / Drama, 2019
1.811 reacties

Green Book
Biografie / Komedie, 2018
239 reacties

1917
Oorlog / Drama, 2019
780 reacties

Gisaengchung
Drama / Komedie, 2019
344 reacties

Be Here Now
Documentaire / Drama, 2015
5 reacties

The Dawn Wall
Documentaire / Avontuur, 2017
20 reacties
Gerelateerde tags
philadelphia, pennsylvaniachicago, illinoisgebaseerd op boekpennsylvania, usajaren 70irish-americanhuurmoordenaargangstermannelijke vriendschapmoordfamilie relatiesgeorganiseerde misdaadmaffiasicilian mafianonlinear timelinelabor unionjaren 50jaren 60mob familyjimmy hoffa 20ste eeuwvader dochter relatiecriminal as protagonistkiller as protagonist
Nieuwsbrief MovieMeter
Het laatste film- en serienieuws per e-mail ontvangen?
Populaire toplijsten
- Top 250 beste films aller tijden
- Top 250 beste sciencefiction films aller tijden
- Top 250 beste thriller films aller tijden
- Top 250 beste familie films aller tijden
- Top 250 beste actie films aller tijden
- Top 100 beste films van de laatste jaren
- Top 100 beste films op Netflix
- Top 100 beste films op Disney+
- Top 100 beste films op Pathé Thuis
- Top 50 beste films uit 2020
- Top 50 beste films uit 2018
- Top 50 beste films uit 2019
- Top 25 beste films in het Nederlands
Corporate & Media
Realtimes Network
Innovatieweg 20C
7007 CD, Doetinchem, Netherlands
+31(315)-764002
Over MovieMeter
MovieMeter is hét platform voor liefhebbers van films en series. Met tienduizenden titels, die dagelijkse worden aangevuld door onze community, vind je bij ons altijd de film, serie of documentaire die je zoekt. Of je jouw content nou graag op televisie, in de bioscoop of via een streamingsdienst bekijkt, bij MovieMeter navigeer je in enkele klikken naar hetgeen dat voldoet aan jouw wensen.
MovieMeter is echter meer dan een databank voor films en series. Je bent bij ons tevens aan het juiste adres voor het laatste filmnieuws, recensies en informatie over jouw favoriete acteur. Daarnaast vind je bij ons de meest recente toplijsten, zodat je altijd weet wat er populair is op Netflix, in de bioscoop of op televisie. Zelf je steentje bijdragen aan het unieke platform van MovieMeter? Sluit je dan vrijblijvend aan bij onze community.








