Meningen
Hier kun je zien welke berichten K. V. als persoonlijke mening of recensie heeft gemarkeerd.
Quand On A 17 Ans (2016)
Alternatieve titel: Being 17
Deze eens bekeken en het was geen slechte film, maar ik had wel een iets ander verhaal verwacht.
De cast deed het wel prima en verder zag de film er goed uit.
Prima om eens mee te pikken als hij op tv passeert, maar voor de rest niet zo speciaal.
Quantum of Solace (2008)
Hij viel toch reuze mee, ondanks de vele negatieve reacties. Zeker geen film om in slaap van te vallen. 'k vond dat deze film toch aanvoelde als een Bondfilm, zeker door de muziek.
Dit keer vond 'k dat M ook veel in de film voorkwam en dit vond 'k toch ook leuk meegenomen.
'k vond het zeker geen slechte film.
Quarantine (2008)
De film vond 'k niet slecht. Een typische zombiefilm, dus je kunt weten wat te verwachten, maar dit keer werd alles met een handycam gefilmd en dit maakte het allemaal wat realistischer.
De film was redelijk spannend en was vooral dikke fun met de zombies.
De film deed me op het einde zelfs wat aan "The Descent" denken al vond 'k die dan wel beter.
Ook naar het einde toe begon de hoofdrolspeelster me wel wat op de zenuwen te werken. Zo'n hysterisch mens, het was er voor mij wat over.
Geen misse film, niet waw, maar ook niet slecht.
Queen, The (2006)
'k had een saaie film verwacht, maar hij viel eigenlijk nog goed mee hoor. 'k Vond het een boeiende film die ook de Queen van een andere kant liet tonen. Zo zien we o.a. dat ze zelf met de Range Rover door het platteland crost (al raakt ze dan wel vast in een rivier ).
Vooral het uiterlijk tussen de hoofdrolspeelster (Helen Mirren) en the Queen is erg treffend.
Een film die toch eens het bekijken waard is.
Quiet Place Part II , A (2020)
Alternatieve titel: A Quiet Place 2
Dit tweede deel bekeken en vond het een leuke film. Misschien wat minder memorabele scènes, maar toch nog altijd de moeite om gezien te hebben. De cast was weer goed op dreef en het zag er allemaal weer prima.
Quiet Place, A (2018)
Naar deze keek ik al een tijdje uit en hij is me goed bevallen. Vond het een spannende film, ondanks dat je de wezens niet zo veel ziet. Less is more en dat hebben ze hier goed aangepakt. De cast deed het ook prima, de vreemde beslissingen moet je er wel bijnemen.
Ik vond het wel een originele film die kon boeien van begin tot einde. Een aanrader!
Quiet, The (2005)
Deze eens bekeken want het verhaal sprak me wel aan en 'k had eens zin in een thriller, spijtig dat al gauw bleek dat het genre niet thriller, maar drama was (die mannen van Prime moeten dringend hun genres eens aanpassen, want er stond zelfs nog thriller/actie bij en actie heb 'k al totaal niet ervaren).
Desondanks was het geen slechte film, maar ook geen filmpje die ergens uitblonk. 'k vond hem goed voor een keertje, maar meer ook niet.
Voor de rest was het leuk om Elisha Cuthbert nog eens terug te zien.
Quiz (2012)
Deze was op tv en me er eens aan gewaagd. 'k wist niet wat te verwachten, maar 'k vond het wel een vermakelijke film. De film kijkt vlot weg en het tempo lag goed, 'k heb me er zeker niet mee verveeld.
De cast deed het ook prima, vooral Pierre Bokma deed het prima en was goed op dreef.
'k vond dat de film af en toe wat humor bevatte, dus dit was nog leuk meegenomen.
Een prima film om eens mee te pikken via tv.
Quiz Show (1994)
Van deze film had 'k al stukken gezien en nu eens de volledige zit gedaan. 'k vond het geen misse film. Geen super snel tempo, maar toch weet de film te boeien.
Het acteerwerk was echt top. Iedereen zat echt goed in z'n rol. Verder kwam het ook allemaal wel overtuigend over qua sfeer.
Wel een beetje een lange speelduur, maar desondanks toch de moeite om eens gezien te hebben en om mee te pikken als hij op tv passeert.