A Quiet Place: Part II (2020)

Alternatieve titel: A Quiet Place 2

Horror / Thriller

geregisseerd door John Krasinski
met Emily Blunt, Cillian Murphy en Millicent Simmonds

'A Quiet Place Part ll' vindt meteen na de gebeurtenissen uit het eerste deel plaats. Na de dodelijke gebeurtenissen rondom hun huis zet de familie Abbott hun overlevingstocht in stilte voort in de buitenwereld, terwijl de geheimzinnige wezens op de loer liggen. Evelyn worstelt met het feit hoe ze dit aan moet pakken, zodat haar kinderen een grotere kans hebben om te overleven. Tijdens hun tocht ontdekken ze dat de wezens die op geluid afkomen niet het enige gevaar zijn.

• Vanaf 3 september in de bioscoop

avatar van Kondoro0614
In Film > Nieuws > A Quiet Place 2 (2020):

Deel één was erg tof, hopelijk word deel twee niet verkloot!

John Krasinski terug voor horror-sequel 'A Quiet Place 2'! | Filmtotaal filmnieuws

Vanaf 19 maart 2020 in de bioscoop (Paramount Pictures, via Universal)
EDIT: release verplaatst naar 3 september 2020

A Quiet Place Part II - Trailer Coming New Year's Day - YouTube

avatar van Basto
Jammer...

avatar van Shadowed
Vond een vervolg niet bepaald nodig.

Laat maar komen

Harmonica Man
Bron: wikipedia

Following the deadly events at home, the Abbott family must now face the terrors of the outside world as they continue their fight for survival in silence. Forced to venture into the unknown, they quickly realize that the creatures that hunt by sound are not the only threats that lurk beyond the sand path.

Ik ben benieuwd. Deel 1 vond ik eigenlijk al afgerond. Hopelijk krijgen we wat meer info over de aliens.

avatar van Daan258
Ben wel benieuwd

avatar van John Milton
word weer uiterst selectief de bioscoop en het tijdstip kiezen, dit.

Maar ik heb ook zin. Een vervolg was niet nodig, maar het feit dat Krasinski (wederom als regisseur) en de originele cast terugkeren, geeft wel wat vertrouwen.

Trailer gezien.....ziet er tot nu toe, voor mij goed uit.

avatar van wibro
Tot nu toe zijn vervolgen op het eerste deel van horrorfilms voor mij meestal teleurstellend geweest m.u.v. The Conjuring II en [Rec]². Dus, we zullen zien.

Iig de zelfde cast... Dus das al oké.

avatar van moviemike
En met Cillian Murphy en Djimon Hounsou als toevoeging van de cast lijkt het alleen maar interessanter te worden.

avatar van clubsport
Zag net de trailer en het lijkt er aanvangkelijk op alsof dit een prequel is maar wellicht was dat een soort flashback .
Ik hoopte dat dit weer puur om de aliens zou gaan maar het lijkt erop dat dat niet echt het geval is .
Jammer

avatar van Daan258
Hoe dan ook, dit zal vast een bioscoop bezoekje waard zijn voor mij
Trailer zag er best tof uit en dan ook nog Cillian Murphy in de cast.

avatar van Brave-Neo
Ik ben benieuwd! 1e film niet in de bioscoop gezien maar ga proberen niet te missen.
Ik vind dit er wel interessant uit zien!

avatar van Duke Nukem
A Quiet Place (2018) was wel oké, dus ik ga deze ook wel bekijken. Hoewel een vervolg inderdaad eigenlijk helemaal niet hoefde, het mysterie rond de aliens en de stilte (weinig uitleg) maakten de eerste film juist zo goed. Less is vaak more...

avatar van alexspyforever
Ik ben ook van mening dat een vervolg niet nodig is al vind ik het wel tof dat de originele cast terugkeert. Misschien ga ik die niet zien in de bios, maar wil em wel zien.

avatar van skinny_tie
Een aantal bioscopen, waaronder Pathé Nederland, geeft aan dat Paramount de film voor onbepaalde tijd uitgesteld heeft.

avatar van mcdaktari
De eerste vond ik een super toffe film, dus dit 2de deel zie ik wel zitten. Dat zie ik echt graag dit soort films, en Emily Blunt vind ik sowieso al een pluspunt in een film. Die meid heeft gewoon iets wat mij in ieder geval wel aanspreekt. Kan niet wachten tot ik dit 2de deel kan zien.