Mijn Series +

Homeland - Seizoen 4 (2014)

Thriller / Drama

ontwikkeld door Howard Gordon, Alex Gansa en Gideon Raff
met Claire Danes, Mandy Patinkin en Rupert Friend

Tijdens Carrie Mathison's verblijf in Irak als CIA-agent werd ze gewaarschuwd door een informant dat een Amerikaanse oorlogsgevangene door al-Qaeda is gehersenspoeld. Nadat ze een ongeoorloofde operatie uitvoert wordt Carrie heringezet bij de CIA antiterreureenheid in Langley, Virginia.

1. The Drone Queen
  10. 13 Hours in Islamabad
  11. Krieg Nicht Lieb
  12. Long Time Coming
avatar van The Oceanic Six
Een Brody-loze Homeland is toch lang niet meer zo interessant voor mij. Idem met de nieuwe setting in Pakistan, vrij inwisselbaar omdat het er wat saai uit ziet. De hoofdrollen voor Carrie, Quin en Saul zijn de moeite waard, maar het gemis blijft. Echt veel hoogtepunten kent het seizoen niet, al is de aanval op de ambassade en de uitwisseling wel tof. Toch verwacht je meer van een serie als deze dankzij een fantastisch debuutseizoen.