ad
  • 8.077.941 stemmen

Homeland - Seizoen 7 (2018)

Show titel: Homeland

Seizoenen: 8 seizoenen

Afleveringen: 12

Datum van release: zondag 11 februari 2018

Homeland

Afleveringen Seizoen 7 (2018)

1. 1. Enemy of the State

Carrie heeft haar baan in het Witte Huis opgezegd en is teruggegaan naar Washington D.C. Ze woont nu bij haar zus Maggie om de Keane-administratie op zich te nemen.

2. 2. Rebel Rebel

Carrie doet een ontdekking terwijl Willington Keane in bescherming neemt. Ondertussen blijft O'Keefe uitzenden.

3. 3. Standoff

Carrie heeft een verontrustende realisatie. Ondertussen is Saul bezig met een onderhandeling en hebben Keane en Wellington een meningsverschil.

4. 4. Like Bad at Things

Carrie volgt een aanwijzing, terwijl Saul's situatie van kwaad toch erger loopt.

5. 5. Active Measures

Carrie zet een plan in werking en Saul bezoekt een bron. Keane maakt een wanhopig pleidooi.

6. 6. Species Jump

Saul neemt contact op met een oude vriend. Wellington heeft een probleem en Carrie geniet van een overwinning.

7. 7. Andante

Carrie onderneemt actie en Wellington maakt een schatting. Ondertussen breidt Saul een operatie uit.

8. 8. Lies, Amplifiers, F**king Twitter

Carrie en Saul ondervragen een verdachte terwijl Wellington een toneelstukje opvoert.

9. 9. Useful Idiot

Carrie heeft problemen thuis. Saul en Wellington focussen zich op Paley.

10. 10. Clarity

Carrie moet een kant kiezen. Keane heeft een medestander nodig en Saul heeft een idee.

11. 11. All In

Sauls krijgt groen licht voor zijn missie. Ondertussen tikt de klok door op de Keane-administratie.

12. 12. Paean to the People

De missie van Carrie en Saul verloopt niet zoals gepland. Elizabeth Keane vecht voor het behoud van haar presidentschap.

brawljeff

Zin in dit seizoen. Homeland is naar mijn mening de afgelopen jaren weer steeds beter aan het worden. Zo te lezen krijgen we dit keer een verhaal in Washington.

avatar van Apollinisch

Apollinisch

In de slotscène van afgelopen aflevering (Standoff) weet Claire Danes me na al die jaren dan eindelijk een keertje te overtuigen. Prachtig shot ook.

• 20880 berichten

Ik ben nu drie afleveringen op weg en het wordt er maar niet beter op tot nu toe een magere zeven. Het thema Washington kan me niet bekoren het wordt tijd dat het weer over terrorisme gaat in Syrië , Irak etc etc

• 20880 berichten

Gelukkig afl 4 was meer dan ok 5 was goed en 6 was geniaal.

avatar van Esteban

Esteban

Aangezien dit seizoen zeer verbonden is met de ontwikkelingen in het 6de seizoen, overigens één van de beste uit de hele reeks, zal ik toch maar eens een 'recap' video opzoeken. Het hele complot was toch redelijk gecompliceerd, maar zit absoluut niet meer fris in 't geheugen. Hopelijk snel op 2BE te zien.

avatar van jester

jester

Relatief weinig actie, maar geen slecht seizoen. Nog één seizoen, en dan is het wel mooi geweest.

avatar van linxde1_mm

linxde1_mm

Eigenlijk vindt ik dit seizoen erg goed, maar er is een groot probleem. En dat is het karakter Carrie. Ik erger me kapot aan dat mens. Bovenal een waardeloze moeder. Zitten wippen met een voor je dochter totaal vreemde met een dun wandje ertussen en later valt FBI binnen en sleurt die dochter uit bed die haar moeder daar naakt op de bank ziet zitten. En dan nog geen besef dat je een waardeloze moeder bent. Ben nu aangeland bij afl 10, dus weet nog niet hoe het allemaal af gaat lopen.

avatar van Ajax&Litmanen1

Ajax&Litmanen1

Ik ben geen groot fan van de reeks, na het geweldige eerste seizoen volgde nog een prima tweede seizoen en daarna was het maximaal ''wel aardig''. Ik vind in dit zevende seizoen een hoop afleveringen maar een beetje voortkabbelen over Carrie en haar beroerde moederschap, waarbij er langzaam wel een aardig politiek plotje wordt uitgerold, maar wat pas de laatste afleveringen de moeite wordt. De hoeveelheid actie is ook vrij minimaal. Nou draait Homeland daar niet om, maar een paar van zulke momenten had dit seizoen wel goed gedaan. Ik moet wel zeggen dat ik Claire Danes hier sterker dan in de voorgaande seizoenen vond als Carrie. Ze speelt met veel overtuiging en is veel minder irritant dan ze vaak is. Nu volgt er geloof ik nog 1 seizoen, wat ik ook meer dan genoeg vind.

avatar van renzoroy_mm

renzoroy_mm

Dit seizoen zou eigenlijk het allerlaatste zijn, maar er komt als nog een achtste seizoen van Homeland die in juni 2019 uitgezonden zal worden.

renzoroy_mm dat nieuwtje komt uit april, zie hierboven

avatar van renzoroy_mm

renzoroy_mm

brawljeff schreef:

renzoroy_mm dat nieuwtje komt uit april, zie hierboven

Is gisteren pas officieel bevestigd door showtime hoor.

Plus dat ze gisteren hebben aangeven dat het seizoen vanaf juni 2019 te zien zal zijn.

brawljeff

Dat laatste was mij inderdaad nog niet bekend. Ben benieuwd!