ad
  • 8.077.111 stemmen

Homeland - Seizoen 4 (2014)

Show titel: Homeland

Seizoenen: 8 seizoenen

Afleveringen: 12

Datum van release: zondag 5 oktober 2014

Homeland

Afleveringen Seizoen 4 (2014)

1. 1. The Drone Queen

Als CIA-chef in Kabul maakt Carrie een belangrijke beslissing wanneer haar belangrijke informatie over een belangrijk doelwit wordt toegespeeld. In de USA worstelt Saul met zijn nieuwe rol in de particuliere sector.

2. 2. Trylon and Perisphere

Een officieel onderzoek brengt Carrie terug naar de Verenigde Staten waar ze worstelt met haar emoties ten opzichte van het moederschap. Quinn gaat door het lint wanneer een ex-case officier verontrustende nieuwe informatie onthult.

3. 3. Shalwar Kameez

Carrie sluit een bijzondere samenwerkingverband met de Pakistaanse geheime Inter-Services Intelligence (ISI). Fara slaagt er niet in om een nieuwe informant te werven waardoor Carrie dient in te grijpen. Nog aan het bijkomen van de gebeurtenissen in Islamabad haakt Quinn in op een potentiële lead.

4. 4. Iron in the Fire

Carrie krijgt een tip van Redmond over Quinn's aanwijzing. Saul vraagt een gunst van een oude vriend in het Pakistaanse leger. Fara ontdekt een diepgewortelde samenzwering.

5. 5. About a Boy

Carrie rekruteert een bange asset. Quinn en Fara houden een nieuwe verdachte in de gaten.

6. 6. From A to B and Back Again

Carrie start haar operatie.

7. 7. Redux

Carrie verneemt dat Majid Javadi een belangrijke troef aan boord van een vliegdekschip heeft geplaatst, met de bedoeling waardevolle en verhandelbare informatie te onderscheppen.

8. 8. Halfway to a Donut

Carrie organiseert een laatste wanhopige operatie. Lockhart en Martha houden de ISI op.

9. 9. There's Something Else Going On

Carrie improviseert om haar te missie te redden. En de CIA komen dichter bij een lek.

10. 10. 13 Hours in Islamabad

Een beveiligings lek in de ambassade heeft zeer grote consequenties

11. 11. Krieg Nicht Lieb

Carie zet haar leven op het spel om zichzelf en haar team levend uit Pakistan te kunnen krijgen

12. 12. Long Time Coming

Weer thuis in the V.S. doen Carrie en Saul onderzoek naar wat ze gezien hebben in Islamabad

avatar van Ajax&Litmanen1

Ajax&Litmanen1

Een Brody-loze Homeland is toch lang niet meer zo interessant voor mij. Idem met de nieuwe setting in Pakistan, vrij inwisselbaar omdat het er wat saai uit ziet. De hoofdrollen voor Carrie, Quin en Saul zijn de moeite waard, maar het gemis blijft. Echt veel hoogtepunten kent het seizoen niet, al is de aanval op de ambassade en de uitwisseling wel tof. Toch verwacht je meer van een serie als deze dankzij een fantastisch debuutseizoen.

avatar van Jordy

Jordy

Ik vond dit juist weer een verrassend sterk en retespannend seizoen van een serie die ik bijna had opgegeven. Wel een wat teleurstellende anti-climax als finale.

lowieke

Toch geprobeerd en vind het verrassend leuk.

Stoor me wel maximaal aan het feit dat vrij veel Pakistanen door Indiase mensen word gespeeld.

avatar van jester

jester

Ook zonder Brody is dit een prima seizoen, als de laatste aflevering wel erg mellow. Eigenlijk niet passend voor een seizoensfinale.

avatar van MinoltaMan_mm

MinoltaMan_mm

Eens met de comments over de finale, die was bijna dodelijk saai....

Maar in tegenstelling tot wat ik her en der lees over een tegenvallend seizoen ten opzichte van de vorige vond ik dit toch een zeer spannend geheel.

Ik ga zeker verder kijken!

avatar van Esteban

Esteban

Eens. Ondanks het feit dat een bepaalde afwezigheid helemaal niet doorweegt en ook dit weer een bijzonder goed geschreven seizoen was, kon ik de finale ook niet echt waarderen. Het voelde aan alsof het hoogtepunt reeds voorbij gekomen was en er dan nog twee afrondings-episodes aan geplakt werden die inhoudelijk wel iets te vertellen hadden, maar absoluut niet als afsluiter geschikt waren.

avatar van trebremmit

trebremmit

Slechtste seizoen tot nu toe. Saai en het lijkt soms wel op 24, totaal geen eigen gezicht meer.

avatar van wimaroca_mm

wimaroca_mm

Mooi seizoen,Carrie,Saul en peter Quin spelen mooie rollen,en zeker hoe ze met elkaar omgaan,het kost wel telkens een paar delen om erin tekomen met die moeilijke namen,

op naar seizoen 5 !!!!