- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Geef een cijfer aan één van de laatste films waar je voorganger op heeft gestemd
Geef een cijfer aan één van de laatste films waar je voorganger op heeft gestemd
zoeken in:
Flat Eric
-
- 6444 berichten
- 1026 stemmen
alexspyforever schreef:
Moest een eindje terug om iets tegen te komen dat ik had gezien. De Lift maar dat is te lang geleden dat ik daar een cijfer op kan plakken.
Verrek. De Lift ja. Da's lang geleden. Heb vroeger nog met dat meisje op school gezeten.
alexspyforever
-
- 21564 berichten
- 2328 stemmen
Flat Eric schreef:
The Night Flier (1997) 3*
Verrek. De Lift ja. Da's lang geleden. Heb vroeger nog met dat meisje op school gezeten.
The Night Flier (1997) 3*
(quote)
Ik herinner me niet veel meer maar wel die onthoofding dat zal me altijd bijblijven vond ik destijds erg schokkend. Welk meisje bedoel je, die van op de poster op MM? Zou die nog eens opnieuw moeten zien, ik vond em destijds wel goed.
Flat Eric
-
- 6444 berichten
- 1026 stemmen
alexspyforever schreef:
Welk meisje bedoel je, die van op de poster op MM?
Ja die. Vond het toen wel grappig dat ik als kind iemand kende uit de film. Maar bij ons in de buurt waren wel meer kinderen die op de een of andere manier aan film/tv/reclame verbonden waren. Dat jongetje uit de eerste Flodderfilm bijvoorbeeld.
Ajax&Filmfreak
-
- 3398 berichten
- 3769 stemmen
Filmkriebel
-
- 10160 berichten
- 4751 stemmen
Ajax&Filmfreak
-
- 3398 berichten
- 3769 stemmen