• 17.021 nieuwsartikelen
  • 181.673 films
  • 12.531 series
  • 34.671 seizoenen
  • 654.457 acteurs
  • 200.256 gebruikers
  • 9.451.880 stemmen

Geef een cijfer aan één van de laatste films waar je voorganger op heeft gestemd

zoeken in:

Flat Eric

• 6444 berichten
  • 1026 stemmen

The Shining 5*

Ajax&Filmfreak

• 3398 berichten
  • 3769 stemmen

TheManInBlack

• 215 berichten
  • 382 stemmen

Jurassic World 3,5*

Ajax&Filmfreak

• 3398 berichten
  • 3769 stemmen

Rvdz

• 636 berichten
  • 2734 stemmen

Nocturnal Animals 4*

Valak

• 626 berichten
  • 409 stemmen

(Ben even een paar maanden terug moeten gaan, haha.)

Don't Breathe (2016) = 3,5*

GoodOldJack

• 1339 berichten
  • 4656 stemmen

Grizzly Man (2005) 1,5*

Ik kon (met mijn beperkt inlevingsvermogen ongetwijfeld) me echt totaal niet inleven in alle omringende zaken en alle verhaaltjes van good old Timothy. Wat voor mij dan overbleef was een ernstig geesteszieke man die zichzelf (tot daaraan toe) maar ook zijn vriendin meesleurt in een onnodig gevaarlijke situatie.

Voor mij persoonlijk was het heel de film lang wachten op het onvermijdelijke, namelijk een een grizzlybeer met honger die een prooi zag en ze dan ook aanviel.

Sterkste momenten: het interview waarin Herzog beelden van Timothy toont aan een geliefde, de prachtige Grizzly beren en de mooie natuur maar al bij al kon ik erg weinig met deze documentaire.

En dan dat hele "ik ben de enige die de beren beschermt" gedoe, nee ik vond de man eigenlijk ronduit irritant, koop jezelf een klein huisje ergens aan de rand van een bos en ga daar dan dagelijks een paar uurtjes "ongevaarlijke" dieren gaan spotten. En als je dan toch per se beren wil zien (ik heb er ook al "live" gezien) doe dat dan vanuit een wagen in een safari ofzo.

Dragon

• 62559 berichten
  • 4509 stemmen

01. 5,0* - Aliens (1986)

02. 4,5* - Alien (1979)

03. 3,5* - Alien³ (1992)

04. 2,0* - Pearl Harbor (2001)

Filmkriebel

• 10160 berichten
  • 4751 stemmen

Risky Business 3*

GoodOldJack

• 1339 berichten
  • 4656 stemmen

The Firm 4*

Vond dat een erg fijne thriller met enkele ronduit boosaardige advocaten in de hoofdrol .

Flat Eric

• 6444 berichten
  • 1026 stemmen

The Adventures of Priscilla, Queen of the Desert (1994) 4*

Campy maar o zo leuk.

Moest me wel even door een hoop kinderfilms (met de kinderen verplciht en met tegenzin in de vakantie films kijken zeker??) heen worstelen voordat ik bij een film kwam die ik had gezien

alexspyforever

• 21564 berichten
  • 2328 stemmen

Hellraiser 4*

Ajax&Filmfreak

• 3398 berichten
  • 3769 stemmen

Jeepers Creepers 2 sterretjes

GoodOldJack

• 1339 berichten
  • 4656 stemmen

Flat Eric schreef:

The Adventures of Priscilla, Queen of the Desert (1994) 4*

Campy maar o zo leuk.

Moest me wel even door een hoop kinderfilms (met de kinderen verplciht en met tegenzin in de vakantie films kijken zeker??) heen worstelen voordat ik bij een film kwam die ik had gezien

Had gekund (moest ik vroeg aan kinderen begonnen zijn) maar ik kwam op icheckmovies tot de conclusie dat ik mijn disney films nergens had opgelijst als "gezien" , heb ze dan ineens ook hier maar een stem gegeven .

Had zowat dezelfde mening over Priscilla .

3* voor Aanmodderfakker voor Ajax&Filmfreak. Vond het een doorsnee film maar niks meer.

alexspyforever

• 21564 berichten
  • 2328 stemmen

Inderdaad een hoop Disney animaties die je hebt gerate (en waar ik nog weinig interesse in heb), de eerste die ik zelf heb gezien ervan

Lilo & Stitch (2002) pfff lang geleden dat ik die heb gezien, vond het nogal dom 1 of 1,5* kies maar

Vanaf de jaren 90 kon Disney maar heel af en toe nog een leuke brengen naar mijn mening

Ajax&Filmfreak

• 3398 berichten
  • 3769 stemmen

GoodOldJack schreef:

3* voor Aanmodderfakker voor Ajax&Filmfreak. Vond het een doorsnee film maar niks meer.

Ik ook, maar laatst was hij op tv en blijf ik toch hangen en heb ik me weer vermaakt...

Dus doet ik er een halfje bij.

House of 1000 Corpses (2003) 3*

Filmkriebel

• 10160 berichten
  • 4751 stemmen

Eye in the Sky 3,5*

Tron: Legacy 3,5*

Flat Eric

• 6444 berichten
  • 1026 stemmen

The Lost City of Z (2016) 3*

alexspyforever

• 21564 berichten
  • 2328 stemmen

Moest een eindje terug om iets tegen te komen dat ik had gezien. De Lift maar dat is te lang geleden dat ik daar een cijfer op kan plakken. Dan maar

Cube (1997) gaf die 2* maar als ik em zou herkijken zou er misschien maar een halve overblijven.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.