Don't Breathe (2016)

Horror / Misdaad

geregisseerd door Fede Alvarez
met Dylan Minnette, Jane Levy en Stephen Lang

Money hoort over een blinde veteraan die alleen woont en weleens een grote som geld zou kunnen bezitten. Alex is niet blij met de klus maar Rocky staat te popelen om snel geld te verdienen. Als ze vervolgens bij het enige bewoonde huis van het blok staan en de rottweiler van de eigenaar hebben weten te kalmeren, slagen ze erin om binnen te komen. Al snel wordt duidelijk dat de eigenaar dan wel blind mag zijn maar verre van hulpeloos is.

I liked it, nothing very special but there's nothing wrong about this movie...

avatar van Terminator05
Op elk aspect kwam het net een tikkeltje te kort vond ik ... er had wel wat meer geweld in gemogen, het kon wat vulgairder, en zo spannend/goed uitgewerkt was ie nu ook weer niet. Jammer dat het horrorgenre zelden de nodige aandacht krijgt en vaak een b-film indruk achterlaat, zoals in den deze ...

wat een geweldige horror film vindt ik dit zeg echt heel goed en de jumpscares ook ik ga dit zeker nog een keer kijken ik raad dit zeer aan om te kijken je krijgt er geen spijt van