menu

Film / Video on Demand / Film1

zoeken in:
kappeuter (crew)
Nou toch nog een lichtpuntje voor Film1, ze komen alsnog met een broodnodige kwaliteitsimpuls:

Bohemian Rhapsody een van de honderden nieuwe titels voor Film1 - Emerce

Emerce schreef:
De meest recente overeenkomsten met New Regency en Dutch FilmWorks (DFW) zorgen voor honderden uren veelgeprezen films, inclusief de Queen biopic Bohemian Rhapsody.
De overeenkomst met New Regency levert 75 titels op waaronder het met vier Oscars bekroonde Bohemian Rhapsody. Rami Malek sleepte hier zijn eerste Oscar mee in de wacht door zijn vertolking van de charismatische Queen frontman Freddie Mercury. De film die geregisseerd werd door Bryan Singer vertelt het verhaal van de legendarische Britse rockband Queen tot aan hun wereldberoemde optreden op Live Aid in 1985. Bohemian Rhapsody is vanaf januari te zien op Film1.
De deal met New Regency omvat ook Hollywoodproducties als The Big Short en Assassin’s Creed en het Oscar bekroonde Birdman met onder meer Michael Keaton.
De overeenkomst met Dutch FilmWorks (DFW) levert 125 nieuwe titels op voor Film1, zoals The Hitman’s Bodyguard en Angel Has Fallen. Maar ook bekroonde films als The Wolf of Wall Street, Moonrise Kingdom en Foxcatcher. Naast blockbusters uit Hollywood zijn Nederlandse filmtitels ook onderdeel van de deal.

Ik zag de toekomst van de dienst somber in, hopelijk wordt het met deze ingreep weer een meer aansprekende dienst, want de afgelopen maanden was het niet veel soeps.

Verdomme wat een goed programma. Heel erg fasinerend toppe keuzes. Zou echt ook met series moeten komen. Heb veel films gezien. Begrijp me niet verkeerd mag ook gewoon blijven bij films. Maar top echt waar, blijf zo doorgaan. Behoorlijke goede kwaliteit. Indrukwekkende kijkcijfers. Mag zeker weten meer kijkcijfers.

kappeuter (crew)
Film1 lijkt nu echt ten dode opgeschreven.
Sinds begin februari is er nog geen enkele nieuwe titel aan het aanbod toegevoegd. Erg teleurstellend.
Er komen amper nog titels bij en er zijn bijna geen nieuwe titels aangekondigd.
Onlangs had Film1 nog een overeenkomst afgesloten met New Regency en Dutch FilmWorks, maar die bron lijkt nu alweer vrijwel opgedroogd...?

kappeuter schreef:
Film1 lijkt nu echt ten dode opgeschreven.
Sinds begin februari is er nog geen enkele nieuwe titel aan het aanbod toegevoegd. Erg teleurstellend.

Ik vond het ook erg vreemd dat het aanbod van februari na enkele maanden (toch wel) leuke films zo onderuit is gegaan. Gelukkig heb ik van de afgelopen maanden nog flink wat op de harde schijf staan, maar nog 1 of 2 maanden zo’n slecht aanbod en ik vrees dat het ten einde is dan.....

kappeuter (crew)
Misschien toch nog een (kleine) opleving; aankondiging voor maart:

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=VjmtyvRlG88

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Film1 schreef:
Ook in maart is Film1 weer jouw Home of Good Movies. Kijk de komende weken naar de premières van onder meer Righteous Kill, New Kids Turbo, A Private War, Elektra, El reino, Love and Other Drugs, Kick-Ass, My Name is Lenny en The Wolf of Wall Street.

kappeuter (crew)
Niet best dit:

Nieuw

Binnenkort

Film1 schreef:
Er zijn geen resultaten gevonden voor je huidige selectie.

RIP Film1???

Dat is klaar, zo te zien.

en anders is het binnenkort wel denk ik. Ik heb er weinig gevoel bij, moet ik toegeven.

kappeuter (crew)
Ja, dat zal sowieso niet lang meer duren op deze manier.
Ik heb het bij mijn Ziggo abonnement dus voor mij zou het jammer zijn als ik hierdoor wat films mis, maar de afgelopen maanden / jaar was het al van weinig waarde. met een marginaal aanbod.
Dus in die zin zal ik het niet zo heel erg missen. Er was na de herstart even een kleine opleving in het aanbod.
Het is een beetje een fossiel geworden, de V&D onder de VOD-platforms.
Er zijn genoeg VOD-diensten met een duidelijker profiel en betere prijs-kwaliteit verhouding. Daardoor zullen veel gebruikers vermoedelijk voor de herstart al zijn afgehaakt en overgestapt naar de concurrentie. Die mensen krijg je dan ook niet zo gauw weer terug...
Het voordeel van Film1 vind ik wel dat je het via je Ziggo kastje kunt bedienen.

kappeuter schreef:

RIP Film1???

Het ziet er wel erg slecht uit zo.
Geen tv-gids voor de aankomende maand, geen aanbod van “nieuwe” films en totaal geen communicatie over wat dan ook....
Sinds 1997 continue een abonnement gehad, maar het is nu toch wel echt bar en boos. Afgelopen maand was niet goed, vorig jaar zaten er ook wat slechte maanden bij en maart zal (denk ik) ook niet goed worden.
Zo zonde....

morpheus2000 schreef:
Sinds 1997 continue een abonnement gehad, maar het is nu toch wel echt bar en boos.
Mocht het kopje onder gaan; dáár zou ik wel dus op de voorpagina wel een stukje van willen lezen, een gebruikerservaring om het einde van een tijdperk te vatten. In plaats van de 5 beste Brad Pitt films.

Maar alleen als je zin hebt, ik overleef prima zonder.

kappeuter (crew)
Film1 geeft deze verklaring:

Film1 Klantenservice schreef:
Bedankt voor je bericht, er is helaas een probleem met het importeren van de programmagids voor de maand maart. Dit zal betekenen dat vanaf 1 maart geen programma informatie te zien is op de website en apps, maar ook niet in de EPG van de providers. Wij hopen dat dit in de loop van komende week opgelost te hebben.

Ik hoop je voldoende geïnformeerd te hebben, onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Angelique
Klantenservice Film1

Toelichting:
Film1 Klantenservice schreef:
Het is wel mogelijk om in de app films te zoeken op genre, maar helaas niet op welke film er recentelijk zijn toegevoegd.

Het is wel erg vaag dat film1 aangeeft dat deze "storing" ruim een week kan gaan duren, het lijkt erop dat men een storing wil aanwenden om de rommel van maart te kunnen rechtvaardigen. Als je nagaat wat je per maand betaald en ziet wat je terug krijgt is het te weinig. In de Veronica magazine van week 9 staat bij film1 premier en film1 action precies de programmering die film1 nu uitzend, hoe kan Veronica magazine dit weten als er een storing gaande is, daarbij word door film1 nergens geen melding gedaan van een stroring op zowel facebook als twitter, een beetje vaag als je het mij vraagt. Als het aanbod niet snel verbeterd dan zeg ik film1 op en dat zal geen 2 maanden meer duren.

Daan1960 schreef:
Het is wel erg vaag dat film1 aangeeft dat deze "storing" ruim een week kan gaan duren, het lijkt erop dat men een storing wil aanwenden om de rommel van maart te kunnen rechtvaardigen. Als je nagaat wat je per maand betaald en ziet wat je terug krijgt is het te weinig. In de Veronica magazine van week 9 staat bij film1 premier en film1 action precies de programmering die film1 nu uitzend, hoe kan Veronica magazine dit weten als er een storing gaande is, daarbij word door film1 nergens geen melding gedaan van een stroring op zowel facebook als twitter, een beetje vaag als je het mij vraagt. Als het aanbod niet snel verbeterd dan zeg ik film1 op en dat zal geen 2 maanden meer duren.
Ps. week 9 moet week 10 zijn.

Zojuist bij Ziggo mijn abonnement opgezegd, ik wilde het nog 2 maanden afkijken, maar als ik zie wat het aanbod voor maart is dan is het in 1 woord te zeggen gewoonweg bagger, deze programmering is mij nog geen €5 euro waard, sinds de overname is het aanbod steeds slechter geworden met 2 films als uitzondering, namelijk Robin Hood en Bohemian Rhapsody. Eigenlijk heb je de afgelopen 7 maanden veel geld betaald aan je abonnement voor deze twee uitstekende films en de rest is eerlijk gezegd het kijken nog niet waard. Advies aan film1 is, doe jezelf en iedereen een plezier en trek alsnog de stekker eruit, want dit aanbod is om te janken.

geplaatst:
Ben ik de enige die opeens gratis Film1 heeft via KPN. Zender 245 en verder.

kappeuter (crew)
geplaatst:

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=IKC9TTaDn84

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Binnenkort op Film1

Ik vind zo jammer dat Film1 achteruit gaat, er zijn geen nieuwe films meer (voorbeeld nieuw jaar 2019 en of 2020). Sommige films (twee films gekeken) zit storing in. Dit baal ik ervan. Ik vind bij Netflix veel beter. Geen spijt van voor abonnee. Eentje film 2004 heeft geen breedbeeld alleen 4:3. Jammer. Vroeger keek ik zoveel films van Film1. Nu niet meer.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:12 uur

geplaatst: vandaag om 17:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.