menu

Mijn Updates +
Film / Video on Demand / Film1

zoeken in:
Ik wou toch eens even vragen of er hier meer mensen zijn die Canal + hebben en wat ze er van vinden.
Persoonlijk heb ik wel Canal + maar heb ik eigenlijk zelden de kans om een film te kijken die ik nog niet eerder heb gezien. Als er al toevallig iets nieuws opkomt dan komt dat weer gelijk met voetbal en kan ik het alsnog niet zien. Alle arthouse premieres zitten op Woensdag en dan is het 9 van de 10 keer voetbal en dan zijn ze alleen nog maar te zien op van die onmogelijke tijdstippen zoals 4 uur 's nachts.
Ik raad het echt iedereen af !

Ik ben zo´n 10 jaar lid geweest van FilmNet, de voorloper van Canal+, en toen keek ik echt veel films. Maar toen het rood en blauw werd heb ik mijn abonnement opgezegd. Op de ene zender was seks en op de andere basketball. Ik was lid geworden om op elk moment van de dag films te zien, maar dat kan niet bij Canal+
En het is intussen geloof ik wel 3 keer zo duur geworden dus: Ik raad het ook af.
Tenzij je natuurlijk geld genoeg hebt en de programmering van Canal+ je aanstaat.

Ja ik deel de kosten met mijn broertje die zo'n beetje alle voetbalwedstrijden kijkt die erop komen (zijn er dit weekend weer 12 ).

stinissen (crew)
Ik vind het heerlijk al die wedstrijden en ben dan ook al lid van dag 1.

Maar blijven die wedstrijden op Canal + nu De Mol de rechten heeft? Zo nee dan kan Canal + opdoeken denk ik.

starbright boy (moderator)
Dat denk ik ook, vooral omdat Canal Plus al nooit een enorm financieel succes was.

De mol heeft alleen de samenvattingen gekocht, de live uitzendingen blijven alleenrecht van canal+

starbright boy (moderator)
En 3x keer raden wie meer dan 40% van de aandelen heeft in Versatel....

In Overigen > Televisie > Film 1.1 & 1.2:

Is dit wat? Ik krijg dit binnenkort namelijk

Het is hetzelfde, toen we het nog gratis kregen bij UPC Digital keek ik het aardig vaak, er komen erg veel films die ik wil zien, en het is een veel fijner idee om de films te kijken op tv ipv te pindakazen.

http://www.alleenopeen.tv/Persberichten/Feb_16/2060/20603363.html

Ik zit net in de programmagids te noteren welke films ik allemaal wilde kijken!

Ah nee dat meen je niet

kos
Fuckzooi, ik had gepland het All Star weekend te kijken zondag.

-edit- oh nee, die blijft te zien lees ik .

Basketbal en die zooi boeit me niet zo veel, had liever gezien dat het andersom was geweest.

kos
Die films heb ik meestal toch al gezien en anders kan ik er wel aankomen, live sportwedstrijden niet.

internet...in ieder geval voetbal dan

Daar kun je ook vast niet alles zien, en op tv is dat toch veel leuker.
Het all-star weekend is trouwens basketbal.

Ik vind het wel een beetje raar, want als je een abo neemt op digitale tv, dan krijg je er ook twee maanden gratis Film 1 bij, dan zou dat toch ook niet moeten kunnen?

"inbreuk zou maken op de rechten van enkele commerciële zenders"

Het recht om voor de 26ste keer dezelfde film uit 1988 uit te zenden?

En dan willen ze een alternatief bedenken.
Nou ik ben benieuwd...

Hannibal schreef:
Het recht om voor de 26ste keer dezelfde film uit 1988 uit te zenden?

Nee het eerste recht op het open net op uitzending van tal van films. Snap her wel. Als je het echt graag wil hebben, het is goedkoper dan het ten tijde van Canal+ was, en het kan nu ook zonder sport.

Eerst lekker maken en dan dit ...
Ik had al weer mijn planning klaarliggen maar die kan dan de vuilnisbak in. Thank God dat we nog wel de Oscars te zien krijgen.

In Overigen > Televisie > Film1:

Als filmliefhebbers hebben we natuurlijk allemaal de zender Film1 (het voormalige Canal+), toch? Ik tenminste wel.
Wat is jullie mening over deze zender? Onlangs nog een goede film op deze zender gezien?

De hele dag films en zonder reclame vind ik een groot pluspunt. Wat ik wel jammer vind is dat ze veel herhalen en dat het voornamelijk hollywood films zijn. Weinig verscheidenheid en weinig échte topfilms.

Gisteren Brokeback Mountain gezien. Een film die ik niet snel zelf in huis zou halen, maar nu werd hij me aangeboden op Film1 en ben ik toch blij hem gezien te hebben.

Nog meer digitale abonnees die ineens alle film1 zenders ontvangen? Ik ben geen film1 abonnee maar sinds gisteren kan ik wel kijken. Is er een actie gaande waar ik niks vanaf weet? In ieder geval weer een paar mooie films opgenomen.

Hier ook opeens .

Hier ook inderdaad. Ik zie ook niet iets op de site staan. Zal wel een actie zijn om mensen die niet op Film 1 zijn geabonneerd te werven.

robertus65
Sport1 ook.

En nu al niet meer...

Gelukkig maar, de harde schijf is intussen vol

Dit weekend gratis Film 1 voor digitale abonnees.

10 weken Film 1 voor 5 euro, is ook goed te doen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:13 uur

geplaatst: vandaag om 13:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.