menu

Film / Video on Demand / Netflix

zoeken in:
starbright boy schreef:
Off topic verwijderd.

Met alle respect, maar waarom verwijder jij mijn eerste bericht over die Pelé docu? Ik gaf daar een mening over en dat er daarna een ander forumlid met mij ruzie zocht is niet iets waar ik wat aan kan doen hé.

Of mag je niet mee zeggen dat ik Pelé een heel onsympathieke narcist vind die wel een wereldspeler was, maar die ik een vervelend mens vind omdat hij andere voetballers na hem de shine niet gunt en dat ik de aankomende docu dus niet al te leuk vind?

starbright boy (moderator)
Dat was een ongeluk. Ik zie nu pas dat bij de verwijdering ook dat bericht is verloren gegaan. Excuses daarvoor.

Het is meer dan terecht dat dat bericht ook weg was, want dat ging helemaal niet over de docu. Het was het ongefundeerd besmeuren van een bekend persoon, waar je geïrriteerde reacties op kan verwachten. Dat je het nu weer opnieuw plaatst is wel tekenend.

Ajax&Litmanen1 schreef:
(quote)

Met alle respect, maar waarom verwijder jij mijn eerste bericht over die Pelé docu? Ik gaf daar een mening over en dat er daarna een ander forumlid met mij ruzie zocht is niet iets waar ik wat aan kan doen hé.

Of mag je niet mee zeggen dat ik Pelé een heel onsympathieke narcist vind die wel een wereldspeler was, maar die ik een vervelend mens vind omdat hij andere voetballers na hem de shine niet gunt en dat ik de aankomende docu dus niet al te leuk vind?

Je gebruikte in je originele bericht ietwat hardere krachttermen dan nu.
En ik kan begrijpen als een moderator dat bericht zou verwijderen.

eRCee schreef:
Het is meer dan terecht dat dat bericht ook weg was, want dat ging helemaal niet over de docu. Het was het ongefundeerd besmeuren van een bekend persoon, waar je geïrriteerde reacties op kan verwachten. Dat je het nu weer opnieuw plaatst is wel tekenend.

Haha wat een onzin. Ik mag hem niet nee, dat is niet verboden om te zeggen.

En ik heb gewoon een excuses van SB gekregen dat mijn bericht onterecht weg was gehaald, per ongeluk. Daarmee is het ook gewoon afgedaan en kon ik het terug plaatsen.

Je laatste regel is helemaal hilarisch. Er komt een docu over een bekend iemand en daar mag je dan geen mening over de persoon hebben over?

horizons schreef:
(quote)

Je gebruikte in je originele bericht ietwat hardere krachttermen dan nu.
En ik kan begrijpen als een moderator dat bericht zou verwijderen.

Volgens mij heb ik het bericht in praktisch dezelfde woorden weer teruggezet hoor.

Ajax&Litmanen1 schreef:
Je laatste regel is helemaal hilarisch. Er komt een docu over een bekend iemand en daar mag je dan geen mening over de persoon hebben over?

Deze reactie had ik al verwacht. Is namelijk het typische patroon bij dit gedrag; zelf van alles roeptoeteren en dan doen alsof je het slachtoffer bent en of andere mensen je dingen willen verbieden. Ik verbied niks. Ik zeg nergens dat je het niet mag zeggen. Maar niet alles wat mag is ook wenselijk of fatsoenlijk of van toegevoegde waarde. De reacties die er kwamen, komen niet uit de lucht vallen maar worden uitgelokt door jouw initiële bericht. Daarom vond en vind ik het terecht dat het ook weg was gehaald.
En nee, deze site is er niet om je negatieve meningen over publieke personen te ventileren zonder onderbouwing. Dat is niet het doel van de site. Het mág wel, tot op zekere hoogte, maar dan krijg je ook reacties. Bij deze.

eRCee schreef:
(quote)

Deze reactie had ik al verwacht. Is namelijk het typische patroon bij dit gedrag; zelf van alles roeptoeteren en dan doen alsof je het slachtoffer bent en of andere mensen je dingen willen verbieden. Ik verbied niks. Ik zeg nergens dat je het niet mag zeggen. Maar niet alles wat mag is ook wenselijk of fatsoenlijk of van toegevoegde waarde. De reacties die er kwamen, komen niet uit de lucht vallen maar worden uitgelokt door jouw initiële bericht. Daarom vond en vind ik het terecht dat het ook weg was gehaald.
En nee, deze site is er niet om je negatieve meningen over publieke personen te ventileren zonder onderbouwing. Dat is niet het doel van de site. Het mág wel, tot op zekere hoogte, maar dan krijg je ook reacties. Bij deze.

Heb ik ooit gezegd wakker te liggen van een reactie op mijn bericht? Je doet maar.

Daarbij leg ik voldoende uit en is het overigens geen verplichting om een epistel te geven waarom ik Pelé geen leuk persoon vind. Overigens bleef ik vrij netjes, dus ik snap je houding niet zo. Hoeft ook niet hoor.

En hier hou ik het maar bij.

Ajax&Litmanen1 schreef:
(quote)

Volgens mij heb ik het bericht in praktisch dezelfde woorden weer teruggezet hoor.

Volgens mij stond er in ieder geval nog 'walgelijk' bij.

kappeuter (crew)
Miniserie, vanaf 25 januari:

Fate: The Winx Saga - MovieMeter.nl/series

Gast
geplaatst: vandaag om 02:49 uur

geplaatst: vandaag om 02:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.