menu

Film / Genres en landen / Films over geesten

zoeken in:
De messenger en Poltergeist vind ik ook wel goed

1. The Exorcist
2. Poltergeist.
3. Ghost busters
4. Drag me to Hell
5. The Shining

Chloe Moretz schreef:
Japanse wel misschien ja, maar ik had het over de amerikaanse
Die was gewoon NIET angstaanjagend!

Ik vond the ring 2 best wel eng wel beter dan 1e

ik ga binnekort film kijken met 'n paar vrienden om 12 uur snachts zonder ouders enzo dus lekker spooky maar dan wil ik echt een HEEL enge film hebben ik weet niet goed welke ik moet kiezen een idee?

Cassevis
Ik raad wel Paranormal Activity aan, veel mensen vinden 'm niet zo eng maar als het heel stil is en je echt goed in de film zit is ie wel eng.

crave enccounters

een van de engste films ooit gemaakt

kappeuter (crew)
Bericht verplaatst naar Grave Encounters (2011)

N23
Misschien is de film 'devil' wel wat voor je. Als gaat het niet over geesten of demonen, maar over de eikel zelf.

Devil (2010)

crave enccounters is wel vet echt een aanrader

Niittaaa schreef:
Ik zoek al een tijdje de titel van een geestenfilm
Ik heb deze film ooit een keer gezien maar heb de titel nooit onthouden.

Het gaat over een huis dat gebouwd wordt voor een vrouw. De vrouw besteed veel aandacht aan het huis. Schoonmaken en mooi maken al dat soort dingen. Als de vrouw en de man des huizes kinderen krijgen, wordt het huis als het ware boos. De vrouw besteed nu meer aandacht aan de kinderen. Het hus wordt daarom jaloers en probeert de kinderen te vermoorden en op die manier de vrouw voor zich terug te winnen.

Heeft iemand enig idee welke film ik daarmee bedoel?

Volgens mij is dat Rose Red

paranormal activity 1,2,3
paranormal enity 1 & 2
the tunnel
gacy house
Enity
white house
Alien Abduction: Incident in Lake County (1998)

kappeuter (crew)

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=JNyR1YJePIg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Ghost Stories for Christmas: The Definitive Collection | British Film Institute - bfi.org.uk

Nathan013 schreef:
dehele goede vind ik Jacob's Ladder, dat is denk ik de beste voor jou. hele nare film.

the exorcism of emily rose en the sixt sence komen daarna

ik vond zelf the exorcism of anneliese michaels beter, die zouden jullie moeten kijken

stinissen (crew)
fanvanhorror schreef:
(quote)

ik vond zelf the exorcism of anneliese michaels beter, die zouden jullie moeten kijken

Dat is de zelfde film

The Exorcism of Anneliese Michel USA (working title) The Exorcism of Emily Rose (2005)

Echt realistische films over geesten of het leven na de dood zijn er maar weinig.
Zal er enkelen opnoemen die de moeite zijn van leven na de dood en vrij realistisch zijn.

the mothman profecy (waargebeurd verhaal)
What Dreams May Come
The Entity (waargebeurd verhaal)
Dragonfly
The Sight
The Others
White Noise 1 en 2
Ghost (1990)
sixth sense
lasnoss (waargebeurd verhaal) bij ons wordt de film Astral City A Spiritual Journey genoemt

Deze vind ik vrij realistisch en kunnen zelf ook waarheid zijn in de wereld van randwetenschappen.

wat te denken van amityville de eerste en de 3d fond ik grappig wanneer meg ryan in dat huis gaat samen met haar vrienden. en ze gaat zo boers op die trappen ze gaat van de ene kamer naar de andere en dan in die kelder bij die put waar ze roept boe dan komt er iemand naar beneden en hun gezicht verkrampt.en het spel dat ze spelen op die kamer met dat glaasje. dracula de echte texas chainsaw the omen black sunday legend of hiil house the haunting zwart wit wolven en zo verder. heb van morgen ook nog zo van die films gezien. een website waar nieuwe films die spelen in denk ik america bioscoop of je kunt huren. zie dat er een hier bij zit Quija 2014

HALVE TAMME.

HALVE TAMME.
Netjes he .

Gast
geplaatst: vandaag om 03:30 uur

geplaatst: vandaag om 03:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.