menu

Film / Genres en landen / Films over geesten

zoeken in:
Chloe Moretz
Vascago schreef:
hehe. Ik durf te wedden dat ie die niet eens gezien heeft.
Ik heb 'm wel gezien

Nomak
Chloe Moretz schreef:
Ik heb 'm wel gezien

Waarom spreek je dan jezelf tegen?

LEIDENAAR187
Chloe Moretz schreef:
Japanse wel misschien ja, maar ik had het over de amerikaanse
Die was gewoon NIET angstaanjagend!

Maar hij staat wel in je top 10???????
Mensen,wie snapt deze chloe nog?

Hij lult gewoon uit zijn nek..

Chloe Moretz
LEIDENAAR187 schreef:
(quote)

Maar hij staat wel in je top 10???????
Mensen,wie snapt deze chloe nog?
Ha Ha ik lach me echt slap om jullie. Ik vind The Ring wel mooier dan Ringu, maar hij is gewoon niet eng!Snappen jullie dat dan niet, als je een film niet eng vind dan hoef je 'm niet perse eng te vinden

Chloe Moretz
Ik ga in april een horrorparty houden!Ik zoek dan een goeie belevenis geesten horror film die heel scary is. Ik was eigenlijk opzoek naar The Uninvited, maar iedereen zegt dat die helemaal niet eng is. Kunnen jullie nog zo'n belevenis-spook-film opnoemen die een tikje op amityville lijkt.

Chloe Moretz schreef:
(quote)
Ha Ha ik lach me echt slap om jullie.

Nomak
Chloe Moretz schreef:
Ik vind The Ring wel mooier dan Ringu, maar hij is gewoon niet eng!

In het ene topic schrijf je dat de Amerikaanse enger is, en in het andere topic schrijf je dat de Japanse enger is.

WAT IS HET NU?

LEIDENAAR187
Chloe Moretz schreef:
Ik ga in april een horrorparty houden!Ik zoek dan een goeie belevenis geesten horror film die heel scary is. Ik was eigenlijk opzoek naar The Uninvited, maar iedereen zegt dat die helemaal niet eng is. Kunnen jullie nog zo'n belevenis-spook-film opnoemen die een tikje op amityville lijkt.

The house on haunted hill zul jij denk ik wel eng vinden...
En iedereen zegt ook dat the eye niet eng is,dus als ik jou was zou ik me wagen aan the uninvited...Je zal vast in je luier schijten..

Chloe Moretz
Ja dat is mooi, Lijkt The Uninvited qwa eng-gehalte op The Eye.
Zelfde soort geesten misschien?

LEIDENAAR187
Chloe Moretz schreef:
Ja dat is mooi, Lijkt The Uninvited qwa eng-gehalte op The Eye.
Zelfde soort geesten misschien?

Wat?Ik heb uninvited niet gezien...

Chloe Moretz schreef:
En dan!

Dan kan die je ook niet zeggen wat ie ervan vond he. Wat begrijp je niet?!!

LEIDENAAR187
Vascago schreef:
(quote)

Dan kan die je ook niet zeggen wat ie ervan vond he. Wat begrijp je niet?!!

Heeft ze een domme reactie gewist,want zie niet waar dat ' en dan' ? staat..

Chloe Moretz schreef:

Als het op geesten aankomt ben ik een fan van Poltergeist.

The Haunting in Connecticut komt volgens mij morgen uit, dat is gebaseerd op een waargebeurd verhaal over geesten..trailer ziet er wel goed uit iig: YouTube - The Haunting in Connecticut Trailer

Gewoon 1 van de vele 'based on a true story' met cliché's overgoten hollywood geest films. Niets in die trailer hebben we nog nooit gezien, zo'n waar gebeurd verhaal eraan plakken is altijd een goed werkend truucje, helaas worden de films er niet beter van

Rinne (Reincarnation).

Alleraardigst Japans modern spookverhaal.

DJ-horror
Als ik s'nachts wakker lig met de gedachte met films over geesten
Dan vind ik dat toch niet echt prettig, dan kan er elk moment een spook/geest tevoorschijn komen. Met veel angstzweet doe ik het licht aan! Dus ik kan eigenlijk beter slashers bekijken zoals Martyrs. Die zijn niet zo gruwelijk. Ik vind bijvoorbeed The Grudge gewoon te eng voor woorden. Maar eigenlijk vond ik Haunting in Connecticut nog een graadje enger!Er zijn ook spookfilms die ik immers nooit in huis zal halen zoals (Rec) Die films zijn gewoon absoluut niet eng. Films als El Orfanato en The Ring heb ik dan wel gezien maar waren beide niet echt de moeite waard.
Hier heb ik een lijstje gemaakt met alle geesten film die ik heb gezien:
1 The Grudge
2 The Messengers
3 The Others
4 Fragile
5 The Ring
6 The Unborn
7 Haunting In Connecticut
8 The Amityville Horror
9 Polergeist
10 El Orfanato!

LEIDENAAR187
DJ-horror, ik vond the grudge ook heel eng,kijk hem alleen in het donker,en ik geloof al een beetje in geesten.
Ik heb het over de amerikaanse versie,jij ook?
Ik heb deel 3 ook liggen nu.

The ring vond ik erg sterk,El Orfanato blijkt erg goed,nog niet gezien.
Rec moet ik ook nog kijken.

Die Haunting in connecticut blijkt erg slecht juist,alleen maar beroerde recensies.

Ik kan je ' an american haunting' aanraden.
Die is goed.
En the sixth sense natuurlijk,staat niet in je lijstje maar zal je vast gezien hebben.

DJ-horror schreef:
Er zijn ook spookfilms die ik immers nooit in huis zal halen zoals (Rec)

(REC) is ook geen spookfilm.

Ik ben gek op dit soort films
Ook alles van stephan king..

Maar ik zoek al een tijd naar een film waar ik de naam niet van weet hihi....
Was soort van blair with project zoiets..

Wie weet hem mischien

Mischien The Last Broadcast (1998) ?

Pastichio Rocker
The Lovely Bones (2010)

nee dat is hem ook niet !

Iets met expeditie ofzo

Cannibal holocaust?

luusje86 schreef:
nee dat is hem ook niet !

Iets met expeditie ofzo

Ik vrees dat je iets duidelijker moet zijn. Vertel eens wat meer van wat je van de film herinnert.

Pastichio Rocker
LEIDENAAR187 en Chloe Moretz geband? Top!!

dehele goede vind ik Jacob's Ladder, dat is denk ik de beste voor jou. hele nare film.

the exorcism of emily rose en the sixt sence komen daarna

Nathan013 schreef:
dehele goede vind ik Jacob's Ladder, dat is denk ik de beste voor jou. hele nare film.

Inderdaad, maar wel een van de beste geestenfilms ooit gemaakt (in Amerika). Dat komt vooral door het einde, dat zet de hele film op z'n kop. A Tale Of Two Sisters is ook briljant.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:47 uur

geplaatst: vandaag om 04:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.