- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Beste mysteries
Beste mysteries
kappeuter (crew films)
-
- 72623 berichten
- 5779 stemmen
yeyo
-
- 6308 berichten
- 4460 stemmen
- The Wicker Man
- Don't Look Now
- Picnic at Hanging Rock
chevy93
-
- 12691 berichten
- 1243 stemmen
01. 4,5* - Rear Window (1954)
02. 4,5* - Murder by Death (1976)
03. 4,5* - Mulholland Dr. (2001)
04. 4,5* - Memento (2000)
05. 4,5* - Usual Suspects, The (1995)
06. 4,0* - Witness for the Prosecution (1957)
07. 4,0* - Shutter Island (2010)
08. 4,0* - Citizen Kane (1941)
09. 4,0* - Sherlock Holmes (2009)
10. 4,0* - Game, The (1997)
11. 4,0* - Prestige, The (2006)
12. 4,0* - Mystic River (2003)
(Bekende) missers:
2,5* - Chinatown (1974)
2,0* - Twilight (2008)
1,5* - Stalker (1979)
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Mystic River
The Mothman Prophecies
Shutter Island
Ninth Gate, The
TheShadowking
-
- 403 berichten
- 0 stemmen
One Point O/Paranoia 1.0
Inland Empire
Shutter Island
The Ninth Gate
The Game
Blue Velvet
Se7en
Psycho
The Devil's Advocate
Moon
A Beautiful Mind
SmackItUp
-
- 3487 berichten
- 2483 stemmen
The Game
A Beautiful Mind
Se7en
Lucky Number Slevin
Primal Fear
Shutter Island
Memento
Vertigo (1958)
La Cara Oculta
K-PAX
Orphan
Phone Booth
1408
Basic Instinct
Black Swan
Changeling
Enemy
Gone Girl
L.A. Confidential
Gone Baby Gone
Prisoners
The Sixth Sense
The Usual Suspects
Arlington Road
Dans la Maison
Identity
Limitless
Swimming Pool
Mulholland Dr.
Oculus
Oldeuboi
Unknown (2011)
Dit zijn zo'n beetje alle films met een mysterieus sfeertje die ik met een 3,5* of hoger heb beoordeeld.
TornadoEF5
-
- 5541 berichten
- 1482 stemmen
1. Eyes Wide Shut (1999)
2. It Follows (2014)
3. The Shining (1980)
4. Rear Window (1954)
5. Vertigo (1958)
6. Enemy (2013)
7. The Game (1997)
8. Following (1998)
9. 8MM (1999)
10. Arrival (2016)