- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #3
Het grote opmerkingen / feedback topic #3
dimi303
-
- 3436 berichten
- 3762 stemmen
Hopelijk komt alles terug ????
Mijn berichten van rond 3500 naar 750 gegaan.
film013
-
- 9 berichten
- 3477 stemmen
Ik ontdekte zojuist dat pagina 1 van de reviews bij een film wel te openen in. Bij de plek Reviews & comments waar je zelf een bericht kunt plaatsen staat bijvoorbeeld 771 berichten (met daarachter 48 meningen), als je daarop klikt dan krijg je de eerste reviews te zien. En als je vervolgens in de URL 0#messages vervangt door bijvoorbeeld 5#messages dan krijg je andere reviews te zien. Het is dus niet allemaal gewist...
Mac Hammer Fan
-
- 6367 berichten
- 7489 stemmen
Vreemd, het seriegedeelte van MM lijkt niet getroffen.
Flipman
-
- 7204 berichten
- 1164 stemmen
Zodra blijkt dat deze schade onomkeerbaar is, ben ik hier weg.
scorsese
-
- 13562 berichten
- 11353 stemmen
Zodra blijkt dat deze schade onomkeerbaar is, ben ik hier weg.
Ja, dan is de site ook leeg
John Milton
-
- 24432 berichten
- 13574 stemmen
Ze zijn iig op de hoogte, verneem ik. De website gaat wellicht straks wel even (onbepaalde tijd) offline zodat er sneller en efficiënter naar een oplossing gekeken kan worden. Niet gelijk schrikken en denken dat de stekker eruit getrokken is, dus.
Blij dat ze er gelijk mee bezig gaan.
xxERWINxx
-
- 1986 berichten
- 1028 stemmen
Alle berichten onder de films zijn weg! was gisteren ook al
Flavio
-
- 5032 berichten
- 5403 stemmen
De A en de B vallen helemaal weg bij "Meningen" in mijn profiel, hebben anderen dat ook?
scorsese
-
- 13562 berichten
- 11353 stemmen
De A en de B vallen helemaal weg bij "Meningen" in mijn profiel, hebben anderen dat ook?
nee, alleen mijn recensie die gisteren was geplaatst was wel verdwenen. voor de rest ziet het er bij mij weer goed uit. godzijdank.
dion.ollie (hoofdredacteur)
-
- 655 berichten
- 1279 stemmen
Beste community,
Zoals eerder opgemerkt, was er sprake van een storing waardoor berichten bij films en op het forum tijdelijk verdwenen waren. We willen jullie laten weten dat de verdwenen berichten inmiddels zijn hersteld en de data weer compleet is. Ons technische team heeft het probleem opgelost.
Het kan voorkomen dat bij sommige forumtopics het getoonde aantal reacties nog een te laag getal aangeeft. Dit komt doordat deze tellers gisteren zijn geherindexeerd op basis van de tijdelijk ontbrekende gegevens. Dit corrigeert zichzelf zodra er een nieuwe reactie in het betreffende topic wordt geplaatst.
Bedankt voor jullie geduld en begrip!
Dk2008
-
- 11215 berichten
- 849 stemmen
Nou wat mijn opmerking van gisteren betreft ik zie anders niets.
Waar zijn die filmupdates van vandaag gebleven eerst stonden hier tussen 7.00 en 17.30 meerdere filmberichten o.a. van mij 13:33 uur geplaatst maar zie hem niet meer.
www.moviemeter.nl/updates en bij de film moviemeter.nl/film/318 (Indiana Jones and the Temple of Doom (1984)) geen bericht van mij te zien.
alexander038
-
- 1013 berichten
- 1409 stemmen
Bij Scream (1996) waar ik achter het probleem kwam is de laatste reactie nog steeds van 26 november 2011.
Stephan
-
- 7918 berichten
- 1397 stemmen
-
- 655 berichten
- 1279 stemmen
Bedankt voor het opmerken. Ook naar de aanvullende problemen rondom de meer recente berichten wordt momenteel gekeken. Dit kan helaas wel wat langer duren. We hopen opnieuw op jullie begrip te kunnen rekenen.
dimi303
-
- 3436 berichten
- 3762 stemmen
Beste community,
Zoals eerder opgemerkt, was er sprake van een storing waardoor berichten bij films en op het forum tijdelijk verdwenen waren. We willen jullie laten weten dat de verdwenen berichten inmiddels zijn hersteld en de data weer compleet is. Ons technische team heeft het probleem opgelost.
Het kan voorkomen dat bij sommige forumtopics het getoonde aantal reacties nog een te laag getal aangeeft. Dit komt doordat deze tellers gisteren zijn geherindexeerd op basis van de tijdelijk ontbrekende gegevens. Dit corrigeert zichzelf zodra er een nieuwe reactie in het betreffende topic wordt geplaatst.
Bedankt voor jullie geduld en begrip!
Bedankt voor jullie werk. Komen de individuele tellers van de berichten die je hebt gezet ook terug?
Edit: intussen in orde. 
Mac Hammer Fan
-
- 6367 berichten
- 7489 stemmen
Bij Scream (1996) waar ik achter het probleem kwam is de laatste reactie nog steeds van 26 november 2011.
Ik heb een review geplaatst en zie dat de berichten nu terug zijn. 
Mac Hammer Fan
-
- 6367 berichten
- 7489 stemmen
Bedankt voor het opmerken. Ook naar de aanvullende problemen rondom de meer recente berichten wordt momenteel gekeken. Dit kan helaas wel wat langer duren. We hopen opnieuw op jullie begrip te kunnen rekenen.
We hopen ook dat jullie de verdwenen toevoegingen van donderdag na 7u23 kunnen recupereren. Er is daar veel tijd in gestoken.
-
- 655 berichten
- 1279 stemmen
We hopen ook dat jullie de verdwenen toevoegingen van donderdag na 7u23 kunnen recupereren. Er is daar veel tijd in gestoken.
De opmerkingen, stemmen en meningen die donderdag tussen 07:00 uur en 17:00 uur zijn geplaatst, lijken helaas verloren te zijn gegaan. We hebben er alles aan gedaan om deze bij onze cloudprovider terug te krijgen, maar zij kunnen helaas niks voor ons betekenen: de data is simpelweg verdwenen. Het vermoeden is dat dit ook geldt voor de toevoegingen, maar daar staat inmiddels nog een vraag voor uit. We realiseren ons dat dit erg frustrerend is en het spijt ons dan ook dat dit zeer gewaardeerde werk nu waarschijnlijk voor niks is geweest. We hadden het graag anders gezien, maar de fout lag helaas buiten onze macht.
Mac Hammer Fan
-
- 6367 berichten
- 7489 stemmen
De opmerkingen, stemmen en meningen die donderdag tussen 07:00 uur en 17:00 uur zijn geplaatst, lijken helaas verloren te zijn gegaan. We hebben er alles aan gedaan om deze bij onze cloudprovider terug te krijgen, maar zij kunnen helaas niks voor ons betekenen: de data is simpelweg verdwenen. Het vermoeden is dat dit ook geldt voor de toevoegingen, maar daar staat inmiddels nog een vraag voor uit. We realiseren ons dat dit erg frustrerend is en het spijt ons dan ook dat dit zeer gewaardeerde werk nu waarschijnlijk voor niks is geweest. We hadden het graag anders gezien, maar de fout lag helaas buiten onze macht.
Ik heb gelukkig backups op mijn computer van de tien verdwenen toevoegingen, maar ik denk aan de crew en in het bijzonder aan Lui die deze dag juist zoveel toevoegingen heeft behandeld en zelf nog heel wat films heeft toegevoegd. We hopen echt dat zoiets niet meer gebeurt want dat is ontmoedigend. Lui verzet bergen werk.
-
- 655 berichten
- 1279 stemmen
Ik heb gelukkig backups op mijn computer van de tien verdwenen toevoegingen, maar ik denk aan de crew en in het bijzonder aan Lui die deze dag juist zoveel toevoegingen heeft behandeld en zelf nog heel wat films heeft toegevoegd. We hopen echt dat zoiets niet meer gebeurt want dat is ontmoedigend. Lui verzet bergen werk.
We delen die hoop absoluut en we begrijpen de frustratie volkomen. Het is enorm ontmoedigend als er zoveel werk verloren gaat, en het werk van Lui en de rest van de crew wordt ontzettend gewaardeerd. Toch moeten we ook realistisch zijn: sommige dingen liggen helaas buiten onze macht en wat echt weg is bij de provider, kunnen wij niet meer terughalen. We gaan er aan onze kant in ieder geval alles aan doen om dit soort situaties in de toekomst te kunnen voorkomen.
Mac Hammer Fan
-
- 6367 berichten
- 7489 stemmen
Eén iets begrijp ik niet. Wie met computers werkt en een grote verantwoordelijkheid heeft, maakt toch regelmatig een backup? 
Mac Hammer Fan
-
- 6367 berichten
- 7489 stemmen
Wordt het niet tijd dat de links met naam Attention Required! | Cloudflare weer de juiste naam krijgen?
(bvb de titel van de film).
-
- 655 berichten
- 1279 stemmen
Eén iets begrijp ik niet. Wie met computers werkt en een grote verantwoordelijkheid heeft, maakt toch regelmatig een backup?
We zijn momenteel aan het kijken of we de backuptijden gunstiger/frequenter kunnen inrichten. Dit om ervoor te zorgen dat de functionaliteiten tijdens de 'werkzame uren' niet in het gedrang komen, maar er ook minder verloren gaat, mocht zich in de toekomst onverhoopt nog zo'n blackout voordoen.
kappeuter (crew films)
-
- 74753 berichten
- 5988 stemmen
Bericht verplaatst naar De Site > Algemeen > Televisie-overzicht
kappeuter (crew films)
-
- 74753 berichten
- 5988 stemmen
qhona is een ontwikkelaar van de site. Zal wel iets zijn om te testen.
Apollinisch
-
- 21304 berichten
- 0 stemmen
Films die op SBS9 en STAR Channel (voorheen FOX) worden uitgezonden ontbreken in het televisieoverzicht. Gaat vandaag om Attention Required! | Cloudflare (SBS), Attention Required! | Cloudflare (SBS9), Attention Required! | Cloudflare (STAR) en Attention Required! | Cloudflare (SBS9).