• 17.243 nieuwsartikelen
  • 182.270 films
  • 12.561 series
  • 34.740 seizoenen
  • 655.910 acteurs
  • 200.412 gebruikers
  • 9.462.996 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic #3

zoeken in:

brucecampbell

• 3328 berichten
  • 7624 stemmen

Is er een mogelijkheid om bij uitgebreid zoeken, de documentaires weg te laten? Als je nu een lijst zoekt met films uit een bepaalde tijd of bepaald genre zijn de helft bijna documentaires.

Montorsi

• 9775 berichten
  • 2396 stemmen

Montorsi schreef:

Zo te zien gaat er iets niet goed met de weergave van de scores bij je reacties. Bijvoorbeeld bij Inception (Film, 2010) - MovieMeter.nl, waar ik 2* geef, waar echter bij al mijn reacties 3* staan.

Dat gaf ik in eerste instantie toen, maar zoals te zien bij de huidige score is deze al een tijd aangepast.

Weet iemand hier iets over te zeggen? Mijn eerste melding is van ruim een jaar geleden.

Het is een beetje gek (en jammer) dat niet het juiste aantal sterren bij je reacties zijn te zien.

MJ_DA_MAN

• 417 berichten
  • 1704 stemmen

blurp194

• 5787 berichten
  • 4369 stemmen

En ondertussen heb ik weer eens een download kunnen doen. Of er iets gefixt is of dat dat toeval is? Geen idee.

kappeuter (crew films)

• 74739 berichten
  • 5987 stemmen

Dat is opgelost.

Daan258

• 3727 berichten
  • 2571 stemmen

Daan258 schreef:

Misschien een stomme vraag...

Maar heel lang geleden kon je bij je account zien wat je gemiddelde stem was van alles wat je geplaatst had.

Klopt het dat dit niet meer te zien is? Zoja, waar kan ik dit zien? Of ben ik ontzettend blind??

Niemand?? vroeger kon je zien wat je gemiddelde cijfer/rating was

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.