- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #3
Het grote opmerkingen / feedback topic #3
Stephan
-
- 7925 berichten
- 1396 stemmen
dion.ollie
Ik waardeer de reactie en hoop van ganser harte dat de problemen met een andere insteek worden aangepakt.
Misschien als de grote baas weer eens een kijkje neemt naar zijn website, dat hij dan ook denkt: "The horror... the horror..."
En om in film quotes te blijven is het nu dat moment waarop wij zeggen: "show me the money" 
stephan-0115
-
- 1361 berichten
- 2331 stemmen
dion.ollie ik wil graag een donatie doen om reclameloos deze site te kunnen gebruiken maar de hele week werkt de iDeal link niet. Omdat ik geen PayPal heb blijf ik dus met reclame surfen en kan ik niet doneren.
Kan dit opgelost worden??
brucecampbell
-
- 3339 berichten
- 7704 stemmen
Ik zie zelfs geen link om te betalen?
robertinho
-
- 1542 berichten
- 3072 stemmen
Vraag me af of de hoeveelheid gebruikers die bereid is te betalen opweegt tegen het gat dat gedicht moet worden.
RedLine
-
- 305 berichten
- 1432 stemmen
Ik wil best elk jaar 12,50 betalen als Moviemeter daarmee blijft bestaan, wel gewoon simpel via wero tegenwoordig. Maar zoals iemand hierboven aangaf zie ik ook geen donatielink. Gebruik de site nu al bijna 20 jaar en zal het zonde vinden als er een stukje uit mijn jeugd verdwijnt. Ik doe dit ook met een platform zoals GameKings waar ik als klein kind elke week naar keek, hun hebben een premium model met een bedrag naar keuze die ik bijna maandelijks support bijvoorbeeld. Ik betaal graag voor dingen uit mijn jeugd en ik denk dat meerdere mensen dit wel ervaren.
Wel ben ik van mening dat als jullie nieuws willen posten, de reacties ook open moeten staan, wil je dit niet? post het nieuwsbericht dan niet!
Mac Hammer Fan
-
- 6388 berichten
- 7494 stemmen
De website is vanmiddag onnoemelijk traag. Soms laden de pagina's maar na één minuut of blijven ze zelf blank. Pff... 
dion.ollie (hoofdredacteur)
-
- 664 berichten
- 1279 stemmen
Ik wil best elk jaar 12,50 betalen als Moviemeter daarmee blijft bestaan, wel gewoon simpel via wero tegenwoordig. Maar zoals iemand hierboven aangaf zie ik ook geen donatielink. Gebruik de site nu al bijna 20 jaar en zal het zonde vinden als er een stukje uit mijn jeugd verdwijnt. Ik doe dit ook met een platform zoals GameKings waar ik als klein kind elke week naar keek, hun hebben een premium model met een bedrag naar keuze die ik bijna maandelijks support bijvoorbeeld. Ik betaal graag voor dingen uit mijn jeugd en ik denk dat meerdere mensen dit wel ervaren.
Wel ben ik van mening dat als jullie nieuws willen posten, de reacties ook open moeten staan, wil je dit niet? post het nieuwsbericht dan niet!
Er wordt momenteel had gewerkt om dit in orde te maken. Ik heb zelf geen kijk op de technische zaken van de website, maar ik begrijp van de developers dat ook dit meer werk is dan het in eerste instantie zou lijken. Zodra dit helemaal werkt, laat ik dat weten.
pampelonne
-
- 480 berichten
- 222 stemmen
ik ben verbijsterd door onderstaande berichten over de advertenties op de site.
Dit probleem speelt nu al jaren.
Ik ben hier weg als er niet rap een nieuw membership model komt.
gewoon met de keuze van een abonnement nemen of zo.
Ik wilde vandaag een nieuwsartikel lezen, dat gaat gewoon niet omdat er een dikke laag reclame overheen ligt.
ook nog bewegend beeld...
er zijn gewoon verkeerde keuzes gemaakt, sorry dat ik het zeg.
alexspyforever
-
- 21573 berichten
- 2328 stemmen
Ik wilde snel inloggen ik dacht ik ben nu toch al ingelogd op facebook dan doe ik het even via facebook, maar ik kreeg de melding dat dit niet langer mogelijk was. Dan denk ik misschien die knop best verwijderen aangezien het toch geen functie meer heeft?
Dk2008
-
- 11241 berichten
- 765 stemmen
De website is vanmiddag onnoemelijk traag. Soms laden de pagina's maar na één minuut of blijven ze zelf blank. Pff...
Nu ook weer.