• 15.735 nieuwsartikelen
  • 177.873 films
  • 12.195 series
  • 33.961 seizoenen
  • 646.802 acteurs
  • 198.935 gebruikers
  • 9.369.455 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic #3

zoeken in:

MisterPink

• 1352 berichten
  • 6840 stemmen

Ik heb onlangs Ladri di Biciclette beoordeeld met een 2,5. Na mijn stem daalde het gemiddelde van 3,79 naar 3,78. Nu een paar dagen later staat het gemiddelde van deze film weer op 3,79 terwijl er geen nieuwe beoordelingen bij zijn gekomen.

Na het zelf uitgezocht te hebben blijken er geen 743 stemmen te zijn uitgedeeld maar 746 en moet het gemiddelde 3,78 zijn.

Zal wel niet de enige film zijn waar het aantal stemmen en het gemiddelde niet van klopt. Hoogst onbetrouwbaar als ik zo vrij mag zijn om dat te zeggen.

Stephan

• 7890 berichten
  • 1387 stemmen

MisterPink schreef:

Ik heb onlangs Ladri di Biciclette beoordeeld met een 2,5. Na mijn stem daalde het gemiddelde van 3,79 naar 3,78. Nu een paar dagen later staat het gemiddelde van deze film weer op 3,79 terwijl er geen nieuwe beoordelingen bij zijn gekomen.

Na het zelf uitgezocht te hebben blijken er geen 743 stemmen te zijn uitgedeeld maar 746 en moet het gemiddelde 3,78 zijn.

Zal wel niet de enige film zijn waar het aantal stemmen en het gemiddelde niet van klopt. Hoogst onbetrouwbaar als ik zo vrij mag zijn om dat te zeggen.

Het zou natuurlijk ook kunnen dat er meerderen hun al gegeven stem hebben aangepast

MisterPink

• 1352 berichten
  • 6840 stemmen

Stephan schreef:

(quote)

Het zou natuurlijk ook kunnen dat er meerderen hun al gegeven stem hebben aangepast

Nee, na mijn stem is er niet meer aangepast door anderen. Het aantal stemmen en het stemgemiddelde kloppen gewoon niet.

Edit. Nogmaals herberekend en nu blijkt het aantal stemmen wel 743 en het stemgemiddelde toch 3,79 te zijn.

Okay. Mijn fout blijkbaar. Ik heb mijn stem verwijderd en nogmaals gestemd. Het stemgemiddelde was schijnbaar 3,80 en na mijn stem gedaald naar 3,79

Film Pegasus (moderator films)

• 31144 berichten
  • 5447 stemmen

John Milton

• 24217 berichten
  • 13382 stemmen

https://i.ibb.co/XfS2ssd4/image.png

Het is geen nieuws, maar op het moment dat ik er weer even verdrietig van word, deel ik het toch...

Dit is de huidige voorpagina, met alleen dingen onderstreept, verder niets veranderd.

Ajax&Filmfreak

• 3360 berichten
  • 3729 stemmen

Binnenkort heet deze site Netflix meter

Stephan

• 7890 berichten
  • 1387 stemmen

Het einde nadert voor deze site, en de money-graaiers zal het worst wezen.

Ajax&Filmfreak

• 3360 berichten
  • 3729 stemmen

Stephan schreef:

Dat zou ik echt oprecht heel erg jammer vinden!

Valak

• 626 berichten
  • 405 stemmen

Hey iedereen,

MovieMeter al lang niet meer heel actief gebruikt.

Maar waar vind ik de lijsten waar je zelf, op een filmpagina, een film kunt Toevoegen.

Zoals, in mijn geval, lijsten met films die ik 'Nog wil zien'.

Die staan niet als ik op m'n profiel en dan op Openbare lijsten klik.

Bedankt!

remorz

• 2497 berichten
  • 2738 stemmen

Als je op je avatar klikt, verschijnt er een menu met bovenin drie icoontjes. Het meest rechtse icoontje is een map die leidt naar ‘mijn mappen’, waar je je eigen filmlijsten kunt samenstellen.

Splinters

• 2619 berichten
  • 1390 stemmen

Stephan schreef:

Moneymeter.

Graaf Machine

• 9786 berichten
  • 1412 stemmen

Waarom kan er eigenlijk nauwelijks nog gereageerd worden op de nieuwsberichten?

Wat moet je dan nog met die nieuwsberichten? Alleen propagandistisch pushen is het, en verder geen interactie. Je plaatst die berichten, dan moet er toch ook discussie over kunnen bestaan/ontstaan?

Valak

• 626 berichten
  • 405 stemmen

remorz schreef:

Als je op je avatar klikt, verschijnt er een menu met bovenin drie icoontjes. Het meest rechtse icoontje is een map die leidt naar ‘mijn mappen’, waar je je eigen filmlijsten kunt samenstellen.

Oooh zo kom ik er bij! Top, bedankt!

Beun de Haas BV

• 917 berichten
  • 518 stemmen

Over Netflix gesproken: benieuwd of er op de frontpage een bericht komt over de verhoogde abonnementsprijzen. Die ontbraken eerder nog wel eens bij de andere streamingdiensten, maar dat zal wel puur toeval zijn.

Edit: mijn gebeden zijn gehoord, waarvoor dank.

Graaf Machine

• 9786 berichten
  • 1412 stemmen

Ik mis de avatars bij de filmdiscussies.

John Milton

• 24217 berichten
  • 13382 stemmen

https://i.ibb.co/1tf8st3t/image.png

"This is the way the world ends, not with a bang but a whimper,", schreef T.S Elliot lang geleden.

MovieMeter is natuurlijk niet de wereld, maar is sinds mijn inschrijven in 2012 wel belangrijk voor me. And still is. Maar na alle frustrerende zaken de afgelopen jaren zoals gokreclames, bedroevende artikelen op de voorpagina en het tegen te borst stuiten van de meest actieve leden, voel ik wel een beetje een whimper nu; al had ik enigszins een rage quit verwacht, even geleden. Dat is dit allesbehalve. Maar ik merk wel dat mijn aanvankelijke 'ik neem het voor wat is', af begint te brokkelen. En dat is heel geleidelijk gegaan.

Sommige zaken helpen daar niet aan mee:

https://i.ibb.co/nNk283Wf/Schermafbeelding-2025-11-12-003307.jpg

De horrorchallenge is bijvoorbeeld nog steeds een succes, maar dat komt door de (afnemende) betrokken gebruikers, niet door het platform. Feit is dat fora sterven, overal online. Maar ik denk dat er er genoeg actieve, toekomstige (en voormalige) gebruikers zijn om ergens een leuke community te hebben, waar we ons niet iedere week kapot ergeren aan de gang van zaken.

Er zijn talloze redenen om dit bericht (na een lange dag) niet te posten, maar ik merk ook dat ik er meer klaar mee ben dan eerder. Komende tijd maar eens over beraden... Ik denk dat ik wel klaar ben voor iets nieuws nu.

PMs zijn welkom

Graaf Machine

• 9786 berichten
  • 1412 stemmen

Kunnen jullie één of andere AI-functie inbouwen die alle stemmen van die luitjes die luid roepen maar 10 minuten of een half uurtje van een film gezien te hebben, en dan een stem uitbrengen, gewoon gelijk verwijderen? Wordt een beetje moe van die gassies.

Boenga

• 2628 berichten
  • 1532 stemmen

Graaf Machine schreef:

Wordt een beetje moe van die gassies.

Ik volg je, maar wanneer die 'gassies' niet uitdrukkelijk zelf vermelden dat ze maar 30 minuten gezien hebben, dan moet die AI wel héél intelligent zijn.

Graaf Machine

• 9786 berichten
  • 1412 stemmen

Boenga schreef:

(quote)

Ik volg je, maar wanneer die 'gassies' niet uitdrukkelijk zelf vermelden dat ze maar 30 minuten gezien hebben, dan moet die AI wel héél intelligent zijn.

Is weer zo'n onfatsoenlijke bij One Battle after Another. Roept trots dat hij maar 25 minuten gezien heeft, dus nog geen 16 procent van de film, en deelt dan 1 ster uit.

Dat mensen die film 1 ster geven interesseert me verder niets. Maar kijk dan wel de hele film, of toch een zeer aanzienlijk deel (eigenlijk zelfs dat niet), maar niet na 16 procent van de speelduur de film uitzetten en een stem uitdelen. Dat mag van mij gewoon sterk tegengegaan worden.

En ja, ik heb het dus over mensen die het expliciet vermelden. Alsof ze het stoer van zichzelf vinden.

Rick18

• 232 berichten
  • 5293 stemmen

Graaf Machine schreef:

Is weer zo'n onfatsoenlijke bij One Battle after Another. Roept trots dat hij maar 25 minuten gezien heeft, dus nog geen 16 procent van de film, en deelt dan 1 ster uit.

Heb pas 25% van jouw bericht gelezen en je bericht geliked. Is dat oke?

Graaf Machine

• 9786 berichten
  • 1412 stemmen

Rick18 schreef:

(quote)

Heb pas 25% van jouw bericht gelezen en je bericht geliked. Is dat oke?

Dat moet jij weten. Likes van jou of mij worden niet meegenomen in een stemmenscore, en zelfs de stemmenscore interesseert me niet echt, maar dat arrogante gezanik van dat men maar een paar minuten van een film heeft gezien en dan een stem uitdeelt.

Dan kun je de stemmen die geplaatst worden voordat een film ueberhaupt is uitgekomen ook wel gewoon laten staan, want die zijn net zo nietszeggend als stemmen die na nog geen zesde deel van de film gezien te hebben worden uitgedeeld.

Mac Hammer Fan

• 6014 berichten
  • 7444 stemmen

Deze site was vandaag een hele tijd niet bereikbaar door een cloudfare probleem.

badfans69

• 3958 berichten
  • 6124 stemmen

Mac Hammer Fan schreef:

Deze site was vandaag een hele tijd niet bereikbaar door een cloudfare probleem.

Inderdaad, vooral rond begin van de middag.

John Milton

• 24217 berichten
  • 13382 stemmen

Mac Hammer Fan schreef:

Cloudflare heeft wereldwijde storing die veel apps en diensten treft - update - Tweakers

Was tegen vieren opgelost volgens Tweakers.

remorz

• 2497 berichten
  • 2738 stemmen

Hebben jullie, in het menu onder je avatar, ook nog altijd een kopje met "Favoriete films 2022" staan?

Mac Hammer Fan

• 6014 berichten
  • 7444 stemmen

remorz schreef:

Hebben jullie, in het menu onder je avatar, ook nog altijd een kopje met "Favoriete films 2022" staan?

Ja

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11898 berichten
  • 5305 stemmen

Nee.

Dk2008

• 11166 berichten
  • 788 stemmen

ja

Mac Hammer Fan

• 6014 berichten
  • 7444 stemmen

Iets positiefs over de programmeurs dan toch: Bij de zoekfunctie krijg ik nu de lijst als ik op enter druk en kan ik de film kiezen. Bedankt.

Stephan

• 7890 berichten
  • 1387 stemmen

Ja

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.