• 17.839 nieuwsartikelen
  • 183.826 films
  • 12.737 series
  • 35.176 seizoenen
  • 658.884 acteurs
  • 200.906 gebruikers
  • 9.505.139 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic #3

zoeken in:

Stephan

• 7926 berichten
  • 1396 stemmen

dion.ollie

Ik waardeer de reactie en hoop van ganser harte dat de problemen met een andere insteek worden aangepakt.

Misschien als de grote baas weer eens een kijkje neemt naar zijn website, dat hij dan ook denkt: "The horror... the horror..."

En om in film quotes te blijven is het nu dat moment waarop wij zeggen: "show me the money"

stephan-0115

• 1362 berichten
  • 2333 stemmen

dion.ollie ik wil graag een donatie doen om reclameloos deze site te kunnen gebruiken maar de hele week werkt de iDeal link niet. Omdat ik geen PayPal heb blijf ik dus met reclame surfen en kan ik niet doneren.

Kan dit opgelost worden??

brucecampbell

• 3344 berichten
  • 7724 stemmen

Ik zie zelfs geen link om te betalen?

robertinho

• 1572 berichten
  • 3095 stemmen

Vraag me af of de hoeveelheid gebruikers die bereid is te betalen opweegt tegen het gat dat gedicht moet worden.

RedLine

• 308 berichten
  • 1432 stemmen

Ik wil best elk jaar 12,50 betalen als Moviemeter daarmee blijft bestaan, wel gewoon simpel via wero tegenwoordig. Maar zoals iemand hierboven aangaf zie ik ook geen donatielink. Gebruik de site nu al bijna 20 jaar en zal het zonde vinden als er een stukje uit mijn jeugd verdwijnt. Ik doe dit ook met een platform zoals GameKings waar ik als klein kind elke week naar keek, hun hebben een premium model met een bedrag naar keuze die ik bijna maandelijks support bijvoorbeeld. Ik betaal graag voor dingen uit mijn jeugd en ik denk dat meerdere mensen dit wel ervaren.

Wel ben ik van mening dat als jullie nieuws willen posten, de reacties ook open moeten staan, wil je dit niet? post het nieuwsbericht dan niet!

Mac Hammer Fan

• 6422 berichten
  • 7496 stemmen

De website is vanmiddag onnoemelijk traag. Soms laden de pagina's maar na één minuut of blijven ze zelf blank. Pff...

dion.ollie (hoofdredacteur)

• 666 berichten
  • 1279 stemmen

RedLine schreef:

Ik wil best elk jaar 12,50 betalen als Moviemeter daarmee blijft bestaan, wel gewoon simpel via wero tegenwoordig. Maar zoals iemand hierboven aangaf zie ik ook geen donatielink. Gebruik de site nu al bijna 20 jaar en zal het zonde vinden als er een stukje uit mijn jeugd verdwijnt. Ik doe dit ook met een platform zoals GameKings waar ik als klein kind elke week naar keek, hun hebben een premium model met een bedrag naar keuze die ik bijna maandelijks support bijvoorbeeld. Ik betaal graag voor dingen uit mijn jeugd en ik denk dat meerdere mensen dit wel ervaren.

Wel ben ik van mening dat als jullie nieuws willen posten, de reacties ook open moeten staan, wil je dit niet? post het nieuwsbericht dan niet!

Er wordt momenteel had gewerkt om dit in orde te maken. Ik heb zelf geen kijk op de technische zaken van de website, maar ik begrijp van de developers dat ook dit meer werk is dan het in eerste instantie zou lijken. Zodra dit helemaal werkt, laat ik dat weten.

pampelonne

• 483 berichten
  • 223 stemmen

ik ben verbijsterd door onderstaande berichten over de advertenties op de site.

Dit probleem speelt nu al jaren.

Ik ben hier weg als er niet rap een nieuw membership model komt.

gewoon met de keuze van een abonnement nemen of zo.

Ik wilde vandaag een nieuwsartikel lezen, dat gaat gewoon niet omdat er een dikke laag reclame overheen ligt.

ook nog bewegend beeld...

er zijn gewoon verkeerde keuzes gemaakt, sorry dat ik het zeg.

alexspyforever

• 21598 berichten
  • 2328 stemmen

Ik wilde snel inloggen ik dacht ik ben nu toch al ingelogd op facebook dan doe ik het even via facebook, maar ik kreeg de melding dat dit niet langer mogelijk was. Dan denk ik misschien die knop best verwijderen aangezien het toch geen functie meer heeft?

Dk2008

• 11250 berichten
  • 769 stemmen

Mac Hammer Fan schreef:

De website is vanmiddag onnoemelijk traag. Soms laden de pagina's maar na één minuut of blijven ze zelf blank. Pff...

Nu ook weer.

Fransman

• 3123 berichten
  • 2336 stemmen

Zie ik ineens advertenties van lingerie hier. Zijn ze bij de leiding van deze site soms gek geworden? Het lijkt er veel op. Zijn deze mensen ook te stoppen en weet iemand hoe dat moet?

John Milton

• 24485 berichten
  • 13597 stemmen

Zo werkt online advertising alleen niet helemaal.

Tenzij je jezelf (en al je evt huisgenoten) bijzonder vakkundig hebt afgeschermd, is heel bewust die add in enkele miscroseconden verkocht om aan jouw ip-adres te showen.

Ik zie Iphones, gravelbikes en jongen vrouwen in yoga pants. Make of that what you will

Boekentip: Je hebt wél iets te verbergen - Over het levensbelang van privacy

rep_robert

• 27566 berichten
  • 4180 stemmen

Brave of Firefox mensen.... Het helpt echt

Flipman

• 7223 berichten
  • 1165 stemmen

John Milton schreef:

Ik zie Iphones, gravelbikes en jongen vrouwen in yoga pants.

Ik zie ham en eieren.

eRCee

• 13459 berichten
  • 1985 stemmen

rep_robert schreef:

Brave of Firefox mensen.... Het helpt echt

Het helpt én het lijkt me de enige effectieve manier om je ongenoegen met het reclamebeleid kracht bij te zetten.

oup

• 621 berichten
  • 3474 stemmen

De MM Top 250 geeft alleen de eerste 25 films weer. Kan dit worden aangepast?

stephan-0115

• 1362 berichten
  • 2333 stemmen

stephan-0115 schreef:

dion.ollie ik wil graag een donatie doen om reclameloos deze site te kunnen gebruiken maar de hele week werkt de iDeal link niet. Omdat ik geen PayPal heb blijf ik dus met reclame surfen en kan ik niet doneren.

Kan dit opgelost worden??

Ergens vind ik het wel zorgwekkend voor een commerciële site dat hier enerzijds geen reactie op komt (vooruit, kan ik nog inkomen) maar anderzijds dat er gewoon niks aan het zichtbare probleem gedaan wordt.

Blijkbaar wil de crew de website vol blijven proppen met advertenties waardoor mensen weggejaagd worden in plaats van het issue met betalen op te lossen waardoor mensen misschien blijven.

Omgekeerde wereld. Treurig... Ik zal wel geen reactie krijgen van de crew maar ik snap hier dus helemaal niks van.

narva77 (crew films)

• 12806 berichten
  • 6601 stemmen

stephan-0115 schreef:

Ergens vind ik het wel zorgwekkend voor een commerciële site dat hier enerzijds geen reactie op komt (vooruit, kan ik nog inkomen) maar anderzijds dat er gewoon niks aan het zichtbare probleem gedaan wordt.

Blijkbaar wil de crew de website vol blijven proppen met advertenties

Ik zal wel geen reactie krijgen van de crew maar ik snap hier dus helemaal niks van.

Het is niet de crew van MovieMeter, die de site wil volproppen met ads. Dat komt van de huidige eigenaar, Realtimes. De crew heeft daar geen inspraak in en invloed op.

Men is momenteel bezig om het probleem met het doneren op te lossen, maar dit blijkt technisch iets ingewikkelder dan men had verwacht. Meer weet ik er helaas niet over te melden.

peter74

• 679 berichten
  • 3388 stemmen

Hier hetzelfde, diverse keren aangegeven dat ik geen betaallink zie in mijn account, ook in een privébericht, maar geen reactie gekregen. Ik had het er best voor over om te betalen, want snap ook wel dat dit erbij hoort als je geen reclame wilt. En zelfs een beetje reclame vind ik niet erg, maar op deze site is het geen doen. Alles verspringt, pop-ups op de meest ongelukkige momenten en rustig lezen is er niet meer bij. Op Filmvandaag bv staat ook reclame, maar mooi rustig aan de zijkanten van de artikelen. Inmiddels heb ik de Brave app gedownload en heb ik geen reclames meer en kost het me niks. Had er best iets voor over per jaar, maar nu bekijken ze het maar. Wordt aan gewerkt zeggen ze, maar duurt erg lang en zeer weinig wordt er gecommuniceerd. Volgens mij houden ze je gewoon voor de gek en blijft het zo.

Zo wil ik ook al meerdere keren vandaag een nieuwsartikel hier lezen over Netflix, maar krijg steeds een wit beeld en geen artikel, dus ik dacht dan maar eens op de gewone site (zonder Brave) proberen en nog steeds alles wit waar tekst hoort te staan, maar de reclames kwamen wel in beeld. Wordt steeds waardelozer hier.

mister blonde

• 12765 berichten
  • 5967 stemmen

En weer blijft het stil. Ik ben hier binnenkort weg. Ik beleef hier geen plezier meer aan. Ik kom hier nu nog dagelijks, maar merk dat ik geen zin meer heb om te reageren of een bericht achter te laten. Sowieso ben ik hier dan binnen een minuut of zo alweer weg. Enige reden dat ik die knop nog niet heb ingedrukt is dat ik mijn stemmen wil opslaan en een alternatief wil om bij te houden wat ik gezien heb.

Maarten0402

• 868 berichten
  • 548 stemmen

mister blonde schreef:

En weer blijft het stil. Ik ben hier binnenkort weg. Ik beleef hier geen plezier meer aan. Ik kom hier nu nog dagelijks, maar merk dat ik geen zin meer heb om te reageren of een bericht achter te laten. Sowieso ben ik hier dan binnen een minuut of zo alweer weg. Enige reden dat ik die knop nog niet heb ingedrukt is dat ik mijn stemmen wil opslaan en een alternatief wil om bij te houden wat ik gezien heb.

Begrijpelijk, maar toch zou het jammer zijn.

Kan je niet beter een tijd non-actief gaan en kijken waar het heengaat?

Je weet maar nooit.

Stephan

• 7926 berichten
  • 1396 stemmen

Stephan schreef:

"show me the money"

Hey daar... Jullie hippe kwartaalcijferkamikazes.... Voor het geval jullie mijn filmverwijzing niet snapten... Hiermee bedoel ik dus dat er daad bij woord gevoegd moet worden willen we jullie nog serieus nemen.

Maar misschien raakten jullie wat verblind door het woord "money". Dat was hier dus metaforisch bedoeld... Sorry.

TMP

• 1957 berichten
  • 1776 stemmen

mister blonde schreef:

Begrijpelijk, maar het zou jammer zijn. Engelstalige alternatieven zijn er overigens genoeg, in ieder geval om bij te houden wat je hebt gezien. Of je daar je stemmen makkelijk naar kunt overzetten weet ik niet. Ik blijf hier vooral nog omdat ik het fijn vind om in het Nederlands met andere filmliefhebbers te kunnen discussiëren of om hun meningen te lezen. Er wordt voor mijn gevoel echter steeds minder gepost de laatste tijd.

Maarten0402

• 868 berichten
  • 548 stemmen

TMP schreef:

(quote)

Begrijpelijk, maar het zou jammer zijn. Engelstalige alternatieven zijn er overigens genoeg, in ieder geval om bij te houden wat je hebt gezien. Of je daar je stemmen makkelijk naar kunt overzetten weet ik niet. Ik blijf hier vooral nog omdat ik het fijn vind om in het Nederlands met andere filmliefhebbers te kunnen discussiëren of om hun meningen te lezen. Er wordt voor mijn gevoel echter steeds minder gepost de laatste tijd.

Dit dus. Alleen het discussie aspect is wat met name de laatste jaren erg omlaag is gegaan helaas. Zeker aangezien wat goede leden zijn weggegaan...

Zo jammer he. Een website voor de "liefhebbers". Zeker in het filmlandschap een discussie site in NL voor de liefhebbers.

Waar is dat nu?

Maarten0402

• 868 berichten
  • 548 stemmen

Stephan schreef:

(quote)

Hey daar... Jullie hippe kwartaalcijferkamikazes.... Voor het geval jullie mijn filmverwijzing niet snapten... Hiermee bedoel ik dus dat er daad bij woord gevoegd moet worden willen we jullie nog serieus nemen.

Maar misschien raakten jullie wat verblind door het woord "money". Dat was hier dus metaforisch bedoeld... Sorry.

Je hebt meer dan genoeg gedaan Stephan.

Jouw bericht van 16 september. Niemand kon het beter verwoorden en uitleggen. Wat hierna als reactie plaatsvond lijkt in eerste instantie positief, maar zoals mister blonde vandaag al zei blijft het allemaal wel erg stil.

Hoe duidelijk moet het nu nog worden?

brucecampbell

• 3344 berichten
  • 7724 stemmen

Ik heb al geprobeerd mijn stemmen te importeren op letterboxd, maar dat werkt maar half...veel stemmen worden niet overgenomen en die moet je dan handmatig ingeven en dat is onbegonnen werk...dus blijf ik (voorlopig) hier.

schram101

• 16769 berichten
  • 2379 stemmen

Meer mensen met problemen met de site in de Brave browser (app)? Veel lege (witte pagina’s) of überhaupt geen pagina. Zet je Brave Shields uit zie je de site wel (maar alle meuk ook dus dat is geen optie)

John Milton

• 24485 berichten
  • 13597 stemmen

Nee nog niet. Desktop app of mobiele app, of allebei?

Heb je een URL waarop je dit kunt reproduceren? Ik heb dat heel af en toe wel eens (dat hij bijvoorbeeld een pop-up blocked die gek genoeg nodig is om een transactie verder te laten lopen), maar dat is best uitzonderlijk.

#huhwaaromgebeurternouniks?!

#ohwwwacht!

schram101

• 16769 berichten
  • 2379 stemmen

John Milton schreef:

Nee nog niet. Desktop app of mobiele app, of allebei?

Heb je een URL waarop je dit kunt reproduceren? Ik heb dat heel af en toe wel eens (dat hij bijvoorbeeld een pop-up blocked die gek genoeg nodig is om een transactie verder te laten lopen), maar dat is best uitzonderlijk.

#huhwaaromgebeurternouniks?!

#ohwwwacht!

De mobiele app. Ik gebruik de site alleen maar via de iPhone.

Op werkelijk iedere link die ik klik kom ik op een witte pagina. In Safari had ik al eerder hetzelfde probleem, mede daarom naar Brave geswitcht.

Ik heb het niet op andere websites.

Montorsi

• 9794 berichten
  • 2404 stemmen

Wat er allemaal op de streamingsdiensten te zien is, is volgens mij al jaren vaker kapot dan werkend. Voor de grap net even teruggelezen en ik zie dat hier in 2021 al meldingen over zijn gedaan.

Nu lijkt de weergave van Nieuw op Mubi niet te werken: https://www.moviemeter.nl/mubi/new

Terwijl onder de films wel films die er net op staan worden genoemd: Teenage Sex and Death at Camp Miasma (2026)

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.