- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #3
Het grote opmerkingen / feedback topic #3
Montorsi
-
- 9715 berichten
- 2374 stemmen
Je kunt nog steeds, al jarenlang, bij 'mijn account' je favoriete films van 2022 invoeren. Is al een paar keer eerder gemeld, is dit heel ingewikkeld om gewoon weg te halen? Niet heel storend allemaal, maar het staat zo slordig.
BoldFeather
-
- 3 berichten
- 2 stemmen
Ik vind het zo jammer dat bepaalde zaken (waaronder de zoekfunctie), echt zo slecht werkt.
MovieMeter is echt mijn go to voor betrouwbaardere reviews dan andere websites. Dit heeft denk ik voornamelijk te maken met het feit dat Nederlanders toch net wat anders kijken naar films dan bijvoorbeeld Americanen.
Het enige probleem, is dat ik mij mateloos stoor aan de zoekfunctie. Ik Gebruik SIMKL om films te tracken en op te zoeken, en wil daarbij een custom search maken naar MovieMeter, maar ondanks de search volledig klopt, vind MovieMeter helemaal niks (ook niet als ik direct op de website zoek) het gekke is alleen, dat als ik bijvoorbeeld zoek op Last Breath 2025, dat de autosuggest dan wel de film vind, maar zodra ik op enter druk niet. En laat SIMKL nou net op die manier werken.
Ik dacht daarna, dan zoek ik wel gewoon op IMDB ID, maar dat wordt dus niet ondersteund door MovieMeter. Echt heel frustrerend, want een zoekfunctie lijkt mij een primair iets op deze site.
Please Please verbeter de zoekfunctie, en laat ons op IMDB ID zoeken!!
Amator
-
- 14 berichten
- 8 stemmen
In Mijn Meningen staan niet alle meningen die ik geschreven heb, zoals van Final Destination (deel 1) en Black Bag. Kan dit opgelost worden?
Bij voorbaat hartelijk dank!
Mac Hammer Fan
-
- 6014 berichten
- 7444 stemmen
De zoekfunctie hier is inderdaad bagger. De titels verschijnen wel maar als je erop klikt is er vaak geen reactie. Om nog maar te zwijgen van de reclame.
Stephan
-
- 7890 berichten
- 1387 stemmen
Hoe hard moet aan de alarmbel getrokken worden voor er bij het management een koerswijziging plaatsvind? Misschien moeten de vrijwilligers eens een statement maken, want zo sterft het hier een hele pijnlijke en langzame dood.
Ik zou hier al weg zijn, maar ik moet bekennen dat ik alleen nog maar getriggerd wordt om dit soort berichten te plaatsen. En daar ga ik ook maar even mee door.
brajoapau (moderator series)
-
- 789 berichten
- 225 stemmen
Wij, alsook de crews op de andere Meter sites trekken al jaren geregeld aan de alarmbel, maar botsen steeds keer op keer op een muur van stilte, en een statement maken heeft dan ook maar weinig zin. We moeten roeien met de riemen die we hebben. Het is niet anders helaas.
narva77 (crew films)
-
- 12722 berichten
- 6540 stemmen
2. Jammer dat er in deze topic weinig tot niet meer ingegaan wordt op vragen en/of opmerkingen. Ik vond dat altijd een enorme meerwaarde hebben.
Dat kan ik wel even toelichten. Het is helaas momenteel zo dat de communicatie met Realtimes te wensen overlaat. Daarnaast wordt er momenteel niet veel gedaan aan bugfixing.
Dat stoort ons als crew enorm, maar daar hebben wij verder als crew helaas geen invloed op. Als er niet of nauwelijks bugs worden opgelost, valt er simpelweg ook geen nieuws te melden.
Dat is helaas de situatie waarin we nu even zitten, wat brajoapau ook al aangeeft.
Panta Rei
-
- 507 berichten
- 7 stemmen
Geen idee of hier de juiste plek is voor mijn vraag. Maar hebben anderen ook gemerkt dat IMDB geen films meer laat zien?
Ik kan nog steeds daar inloggen en kan dan ook mijn lijsten zien maar als ik een titel intik, krijg ik een soort 404 melding te zien?
Weet iemand wat er aan de hand is? Ben ik de enige? Zo ja, hoe kan ik dit oplossen?
Bij voorbaat dank.
Mac Hammer Fan
-
- 6014 berichten
- 7444 stemmen
Je kan het voorlopig oplossen door uit te loggen.
jippie2010
-
- 2612 berichten
- 8080 stemmen
Dat is helaas de situatie waarin we nu even zitten, wat brajoapau ook al aangeeft.
Doodzonde, weet dat we jullie inzet enorm waarderen en dat we weten dat het zeker niet aan jullie ligt. Hopen op betere tijden!
Rick18
-
- 232 berichten
- 5293 stemmen
Doodzonde, weet dat we jullie inzet enorm waarderen en dat we weten dat het zeker niet aan jullie ligt. Hopen op betere tijden!
Ik hoop het ook, maar ik zie het er eerlijk gezegd niet van komen. Het is toch te treurig voor woorden als er nu al jaren iemand getagged moet worden omdat het forum nooit gelezen wordt. Hoeveel moeite kost dat nu? In de afgelopen week is er slechts in 16 topics iets gepost. Het forum dagelijks lezen is echt geen dagtaak. Binnen enkele minuten ben je door het forum heen. Dan kun je toch al opmaken dat de community hier totaal niet serieus genomen wordt.
Doodzonde is het wel. Genoeg users die op het forum nieuwstips brengen waar je op de hoofdpagina een stukje over kan zetten. Of die door de site te gebruiken aangeven waar zich bugs bevinden.
En niet te vergeten die enorme database die door al die gebruikers is aangelegd.
Door de community zo te verwaarlozen, regelmatig filmnieuws te missen, en bugs niet op te lossen, lopen er steeds meer users weg, dat gaat zich vroeg of laat opbreken door gaten in de database. Dan verliest de site zijn relevantie en kan je de hele toko wel opdoeken.
Mac Hammer Fan
-
- 6014 berichten
- 7444 stemmen
Wij, alsook de crews op de andere Meter sites trekken al jaren geregeld aan de alarmbel, maar botsen steeds keer op keer op een muur van stilte, en een statement maken heeft dan ook maar weinig zin. We moeten roeien met de riemen die we hebben. Het is niet anders helaas.
Toch een pluim voor jullie dat je je blijft inzetten. En ook voor Jordy die vele jaren de website met veel zorg heeft beheerd. Daar zouden de huidige verantwoordelijken eens een voorbeeld aan moeten nemen.
Kondoro
-
- 11518 berichten
- 2861 stemmen
Wees wel gewoon voorbereid, en log al je films etc. gewoon op meerdere sites. Ik vind Letterboxd bijvoorbeeld echt een heel stuk fijner en leuker, met een veel actievere community. Ik kan gelukkig nog teren op de klassieke lay-out hier, en dat vind ik heel fijn, al schrijf ik meningen nu echt puur nog voor mezelf, ze zijn door de jaren heen echt een stuk kleiner geworden en ik moet ook eerlijk bekennen dat mijn interesse om dat hier langer te doen wel beetje bij beetje aan het vergaan is.
joachimt (crew films)
-
- 3795 berichten
- 9717 stemmen
Psst...
Graaf Machine
-
- 9786 berichten
- 1412 stemmen
OK, ik heb me ingeschreven. Wat kan ik daar precies mee?
joachimt (crew films)
-
- 3795 berichten
- 9717 stemmen
Staat nog in de kinderschoenen, maar de maker van de site is een bekend MM-persoon, dus wellicht interessant om te weten.
Graaf Machine
-
- 9786 berichten
- 1412 stemmen
Staat nog in de kinderschoenen, maar de maker van de site is een bekend MM-persoon, dus wellicht interessant om te weten.
Ja, de lay-out is een beetje herkenbaar, zeg maar. Ik houd het in de gaten. Leuk!
Splinters
-
- 2619 berichten
- 1390 stemmen
Rebels hoor.,
Edit.
En ook gewoon beter.
Mac Hammer Fan
-
- 6014 berichten
- 7444 stemmen
Ik weet niet of iedereen dit probleem heeft, maar die website is vanavond onnoemelijk traag. Soms duurt het twintig seconden voor een pagina laadt. 
Graaf Machine
-
- 9786 berichten
- 1412 stemmen
Ik weet niet of iedereen dit probleem heeft, maar die website is vanavond onnoemelijk traag. Soms duurt het twintig seconden voor een pagina laadt.
Het is dus blijkbaar een probleem dat algemeen is. Of alleen bij ons twee, maar dat is niet geloofwaardig.
brajoapau (moderator series)
-
- 789 berichten
- 225 stemmen
Dit speelt nu nog steeds merk ik op, en het is (haast) onmogelijk om crewtaken naar behoren te kunnen uitvoeren.
Sol1
-
- 581 berichten
- 261 stemmen
Blijkbaar onaangekondigd onderhoud aan de site...
Op BoekMeter hetzelfde verhaal, maar daar is nu wel één van de bugs - deze van enkele maanden oud - verdwenen (hopelijk blijft dat zo).
Gretz
-
- 95 berichten
- 308 stemmen
Ingeschreven 
tijs.k
-
- 139 berichten
- 6 stemmen
oh wat geweldig dat initiatief ik ga er ook kijken
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4082 stemmen
Ach ja, het is niet alsof ze meelezen hier 
Mac Hammer Fan
-
- 6014 berichten
- 7444 stemmen
Omdat crewtaken blijkbaar moeilijker uit te voeren zijn door de traagheid van de site gun ik de crew hier wat rust. Ondertussen ben ik druk bezig met op de nieuwe website van Jordy titels toe te voegen. (Vijf Sterren)
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31144 berichten
- 5447 stemmen
Wie verder wil praten over Vijf Sterren kan dat nu in het aparte topic: Vijf Sterren - Gebruikers: Toplijsten en favorieten - filmforum - moviemeter.nl
Stephan
-
- 7890 berichten
- 1387 stemmen
Blijkbaar onaangekondigd onderhoud aan de site...
Op BoekMeter hetzelfde verhaal, maar daar is nu wel één van de bugs - deze van enkele maanden oud - verdwenen (hopelijk blijft dat zo).
Too little, too late.
Stephan
-
- 7890 berichten
- 1387 stemmen
Ik bedoelde eigenlijk dat het "statement" het stoppen met roeien kan zijn.
Montorsi
-
- 9715 berichten
- 2374 stemmen
Weer veel reclames voor gokken de laatste tijd. Ohnee sorry, ik bedoel natuurlijk “gesponsorde content”.